Cristian Niculae: Vom realiza peste 400 locuri de parcare în cartierele orașului

Între blocurile Bistriței nevoia de locuri noi de parcare este foarte mare, de aceea în cel mai scurt timp posibil vom transforma 10 puncte termice aflate în paragină în parcări etajate, fie pe structură de beton, fie pe structură metalică, în funcție de părerea specialiștilor.

Fiecare spațiu pe care sunt construite aceste puncte termice poate genera cel puțin 40 de locuri noi de parcare în zonele aglomerate dintre blocuri, adică acolo unde este mai mare nevoie de ele.

Prin proiectele pe care le-am propus bistrițenilor, vom genera peste 1.800 locuri noi de parcare în Bistrița:
Parcarea de pe str. Bistricioarei, în parteneriat cu Consiliul Județean Bistrița-Năsăud – peste 350 locuri de parcare;
Parcarea etajată de pe str. Lupeni – 200 locuri de parcare;
Parcarea etajată din zona Han – 300 locuri de parcare;
2 parcări PARK & RIDE – la capetele Liniei Verzi – 600 locuri de parcare;
10 puncte termice transformate în parcări – 400 locuri de parcare.

Este despre Bistrița, este despre Noi!

Articol electoral comandat de Partidul Social Democrat – Organizația Județeană Bistrița-Năsăud, executat de SC RĂSUNETUL MEDIA SRL – portal www.rasunetul.ro, CUI mandatar financiar județean: 21200019

Comentarii

19/09/20 16:55
Sergiu

Cristian Niculae (alias Wannabe) are in cap o mare nebuloasă, când vorbeste de-a valma despre parcari amestecând lucrurile. El vorbeste despre transformarea a 10 puncte termice în parcări cu un total de 400 locuri , la care adaugă parcarea de pe str. Bistricioarei, în parteneriat cu Consiliul Județean Bistrița-Năsăud cu peste 350 locuri de parcare, o parcare etajată de pe str. Lupeni cu 200 locuri de parcare, o oarcarea etajată din zona Han cu 300 locuri de parcare, etc.
In fond este vorba de două categorii diferite de parcări si anume cele de resedintă situate în cartierele orașului, si cele situate in proximitatea institutiilor publice destinate salariatilor si publicului pe perioada programului de lucru. Iată de ce e nevoie de o gândire clară mai ales pentru a doua categorie de parcări. Având in vedere că majoritatea institutiilor publice se află in proximitatea centrului istoric al Bistritei este nevoie de actualizarea Planului de Mobilitate Urbană Durabilă (PMUD) care să prevadă inchiderea inelului central de circulatie din jurul centrului vechi. Pentru asta ar fi necesară prelungirea strazii Vasile Conta printre sediile Electrica-furnizare si Aquabis, si apoi construirea unui pod peste raul Bistrita , prin fata fostei uzine electrice. Acest pod care ar putea fi numit „Podul Morii”, amintind de Piata Morii din apropiere dar si de existenta unei mori de apă pe fostul „canal al morii”, ar crea posibilitarea trecerii circulatiei auto din zona parcului pe malul stâng al râului Bistrita pe strada Codrisor până la Podul Budacului. In felul acesta se inchide inelul central din jurul orasului vechi, alcătuit din strazile: Dr.Ioan Ratiu- Odobescu- Gării- Bul.Republicii-Bistricioarei-Roman C.Vivu-Vasile Conta. Astfel, parcările etajate de pe strada Bistricioarei si strada Lupeni , ar putea fi completate cu parcarea subterană din Piata Eminescu si cu un sir de locuri de parcare situate in partea sudică a centrului, pe strada Codrisor la poalele pădurii cu acelasi nume. Prin aceasta ar rezulta un număr suficient de mare de locuri de parcare pentru a reduce numărul de masini parcate in prezent in centrul istoric.

Adaugă comentariu nou

 
Design şi dezvoltare: Linuxship
[Valid RSS] Statistici T5