De ce ai nevoie de dosare din plastic pentru afacerea ta?
Activitatea de gestionare si organizare a unei firme incepe mereu cu dosare plastic, cu fata transparenta si colorate, cu sina ori simple ce sunt indispensabile. Toate acestea te ajuta in munca de zi cu zi si iti usureaza coordonarea sarcinilor, dar mai ales a multitudinii de hartii ce se aduna, reprezentand facturi, contracte, avize sau note de iesire sau receptie a marfurilor. Pentru a putea sa iti ordonezi in cel mai mic detaliu sarcinile fie ca sunt la birou sau acasa iti prezentam cateva din produsele ce te vor face sa ai un randament mult mai bun pe parcursul unei zile de lucru.
Atunci cand alegem sa ne aranjam actele contabile este foarte indicat sa le organizam dupa perioade de timp sau importanta asa ca cel mai indicat este sa folosim dosare plastic cu sina si coperta transparenta ce acestea ne vor ajuta sa introducem un volum de cel putin 200 de coli, iar daca este si cu burduf poate sa creasca exponential pent ru a optimiza fiecare produs. Este recomandat sa alegem culoarea potrivita pentru tipul de documente introduse in acestea, iar varietatea din care putem alege este una destul de mare.
Nu trebuie sa uitam faptul ca, acestea trebuiesc arhivate la randul lor, iar cea mai la indemana solutie este arhivarea dosarelor din plastic sau cele realizate din carton de incopciat in bibliorafturi, gaurile acestora sunt concepute special pentru o depozitare in astfel de obiecte, iar cele cu perforatii multiple, in general 11, se pot pozitiona si in caietele mecanice de prezentare ce va vor ajuta la pastrarea actelor importante pe un termen lung, dar in special in siguranta, ferite de umezeala sau razele puternice ale soarelui ce pote duce la decolorarea hartiilor. Cele din urma se pot gasi in magazinele de profil sub diverse formaturi A5, A4 sau chiar si A3 pentru schitele sau proiectele arhitecturale, sunt confectionate din carton presat la rece si acoperit cu o folie de plastic numit polipropilena in diverse culori, pentru a putea deosebi continutul. Capacitatea de depozitare este cuprinsa intre 250 si 450 coli in functie de dimensiunea aleasa a cotorului, acestea sunt de 5 si 7,5 cm. Eticheta interschimbabila se utilizeaza pentru a marca continutul in functie de interesul pe care il are, cel mai usor se poate personaliza cu un marker cu varful subtire si scriere permanenta pentru a nu se sterge.
Cum putem separa actele in dosare ?
Raspunsul este unul foarte simplu, putem folosi separatoare din plastic sau cele clasice din carton, toate au perforatii pentru a se putea prinde in diversele tipuri de produse folosite. Acestea se pot clasifica dupa numere, zile, trimestre sau luni. Cele normale din carton de 100 grame, in formatul A6, mai preci o foaie de hartie impaturita in trei, se pot gasi exclusiv doar colorate si se pot insemna cu pixul dupa importanta hartiilor.
Iti poti personaliza corespondenta in afaceri folosind plicuri din hartie pentru trimiterea facturilor fiscale la partenerii de la distanta sau documentele interne intre departamente ce nu se afla in aceiasi locatie. In functie de tipul de plic ales poti expedia chiar si cataloage cu oferte, dosarele din plastic cu actele ce trebuiesc lucrate de catre biroul contabil, toate acestea te ajuta sa economisesti timp pretios in optimizarea sarcinilor de serviciu, nu uita sa lipesti etichetele specifice cu numele si datele de contact ce trebuiesc inscriptionate.
Ce produse sunt necesare pentru prezentari in sala de sedinta ?
Pentru a putea sa prezinti cel mai bun plan de afaceri sau noi produse ce vor face parte din portofoliul dumneavoastra va recomandam cateva obiecte ce iti simplifica aceasta sarcina de multe ori mai grea decat iti imaginezi.
Alege o tabla pentru conferinta, magnetica si in general alba pentru a putea incepe o prezentare de succes, ai nevoie si de cateva accesorii precum markere speciale pentru whiteboarduri in diferite culoori pentru a putea evidentia anumite statistici sau lucruri, iar niste magneti sub diferite forme vor aduce mereu un plus de ajutor pentru prinderea graficelor printate pe suport de hartie.
Daca doresti sa prezinti un produs este indicat sa folosesti dosare de prezentare, cu coperti ce prezinta buzunare din plastic unde se pot introduce foi printate cu tema, iar in interior in filele pe care le are prinse pe cotor, se pot agata specificatii tehnice studii sau beneficii ce le poate aduce respectivul prototip pe care il abordati in fata publicului. Puteti sa utilizati si evidentiatoare pentru text, acestea au o cerneala florescenta ce ajuta la sublinierea pasajelor importante ce se regasesc pe text si sunt prezentate si le sunt prezentate si audientei pentru a putea extrage pasajele ce prezinta un interes mai mare.
Fa alegerea corecta pentru nevoile tale sau ale angajatilor, indiferent de functia in care activeaza, trebuie sa aiba mereu la indemana solutiile optime pentru desfasurarea cat mai eficienta a activitatii,
de la departamentele contabile, de gestiune si gestionare, pana la cele operative, puteti opta pentru produsele recomandate.
Citiţi şi:
- Cum putem alege dosare de carton potrivite nevoilor noastre
- Afla cum un caiet mecanic iti usureaza sarcinile de prezentare
- Cum se poate îmbunătăți acustica încăperilor cu ajutorul plăcilor de gips-carton
- Ce este birotica si de ce sunt importante produsele pentru firme?
- Cum ambalezi obiecte fragile pentru un colet internațional
Adaugă comentariu nou