Centrul Europe Direct Bistriţa şi-a premiat, din nou, partenerii de succes

Liana Sabo, manager Radio Transilvania - Bistriţa, desemnată Jurnalistul European al anului

Camera de Comerţ şi Industrie (CCI) Bistriţa-Năsăud, respectiv Centrul Europe Direct Bistriţa, a organizat, marţi, o ,,gală” specială cu prilejul căreia şi-a premiat cei mai performanţi parteneri şi colaborari…de asemenea, un prilej pentru prezentarea unui „scurt” bilanţ al activităţilor desfăşurate pe parcursul anului 2011 de Centrul Europe Direct Bistriţa.

Potrivit secretarului general al CCI B-N, Monica Mureşan, Centrul Europe Direct Bistriţa premiază mai presus de toate respectul pe care partenerii şi colaboratorii săi îl arată faţă de oameni.

La eveniment a fost prezent şi conferenţiar universitar dr. Mircea Maniu de la Facultatea de Studii Europene, Universitatea Babeş-Bolyai, un alt partener de nădejde al Centrului Europe Direct Bistriţa.

Printre merituoşii premianţi s-au numărat tinerii câştigători ai concursului de fotografie, dar şi reprezentanţi ai IMM- urilor din judeţul nostru, precum şi partenerii de bază ai Centrului - Primăria Bistriţa şi Instituţia Prefectului.

Premiile de excelenţă în afaceri pentru IMM:

I. Secţiunea microîntreprinderi: SC Circuit SRL Bistriţa, SC Perfekt VNJ SRL.

Marele premiu: SC ALMO SAN SRL.

II. Secţiunea întreprinderi mici: SC Acetica Company SRL, SC Ard Sat, SC Axa NC Conmexim SRL Năsăud, SC Centana, SC Cupamarcu ProdCom SRL Rodna, SC Electroconstrucţia Elco SA, SC Forţa Zero;

Premiul de excelenţă pentru efort investiţional: SC Rontransmar SRL;

Premiul de excelenţă pentru investiţia în dezvoltarea resurselor umane: SC Optimus Medica;

Premiul de excelenţă pentru afaceri şi responsabilitate socială corporative: SC Luxelacalis

Marele premiu: SC Gama Herina.

III. Secţiunea întreprinderi mijlocii: SC Gruppo Uno SRL Beclean, SC Plastistem SA Bistriţa, SC Polimed Com, SC Romfulda Prod SRL Bistriţa

Premiul de excelenţă pentru cel mai mare efort investiţional: SC Electroplast;

Premiul de excelenţă pentru afaceri şi responsabilitate socială corporative: SC Silvania International Prod Lunca Ilvei;

Marele premiu: SC Intex SA Năsăud.

Concurs de fotografie:

Menţiuni: Andreea Bonţe (clasa a X-a, Colegiul Naţional Liviu Rebreanu); Florin Labiş (clasa a XI-a, Colegiul Tehnic Infoel) şi Iulia Lăzărean (clasa a XII-a, Liceul de Arte Plastice).

Liana Sabo, jurnalistul european al anului

De asemenea, au primit premii şi reprezentanţilor instituţiilor mass-media care au colaborat cu Centrul Europe Direct Bistriţa.

Jurnaliştii au fost premiaţi de Vasile Bar, preşedintele CCI B-N, care a ţinut să mulţumească personal gazetarilor pentru modul cum au reflectat activitatea Camerei de Comerţ şi Industrie, respectiv Centrul Europe Direct Bistriţa.

Liana Sabo, directorul staţiei Radio Transilvania Bistriţa, şi-a adjudecat premiul cel mai important – Jurnalistul European al anului pentru implicare şi voluntariat.

Centrul Europe Direct Bistriţa face parte din reţeaua europeană de informare a Comisiei Europene, oferind tuturor celor interesaţi posibilitatea obţinerii de informaţii diverse privind Uniunea Europeană, funcţionează alături de alte 500 de centre din Europa şi 31 de centre din România.

Centrul facilitează accesul neîngrădit al cetăţenilor la informare, şi stimularea dezvoltării unui spaţiu public European printr-o abordare proactivă, încurajând dialogul şi angajarea în dezbateri publice.

Informaţia europeană „caldă” este furnizată şi prin intermediul site-ului www.cciabn.ro/europedirect.

P.S.

Cum dar din dar se face, aş întoarce premiul oferit redacţiei Răsunetul către echipa Centrului Europe Direct Bistriţa.

Echipa Europe Direct Bistriţa : Monica Mureşan – coordonator; Elena Maria Bărbos - consilier de comunicare; Diana Şiman Cherecheş - consilier de promovare; Cristina Magda - consilier de documentare; Cristina Codău - consilier de documentare; Cornelia Moruţan - ofiţer financiar; Iulia Szekeres - responsabil IT.

Un rol special îl are Elena Bărbos, responsabil comunicare.

Elena nu e un simplu purtător de cuvânt, Elena a înţeles perfect că prin modul cum comunică, construieşte o imagine, imaginea Centrului Europe Direct Bistriţa.

Construirea unei bune reputaţii se face îndelung, în timp, nu pompieristic. Şi, pe cale de consecinţă, are efecte pe termen lung.

Pe când reputaţia proastă are efecte imediate în plan personal şi profesional: refuzuri din partea celor cărora le ceri ceva, bazate pe lipsa de încredere.

Evident că fiecare responsabil de comunicare îşi doreşte o imagine pozitivă a instituţiei de care se ocupă. Asta ar duce, implicit, la încredere din partea celorlalţi. Dar nu de fiecare dată orice responsabil de comunicare reuşeşte să facă asta.

Elena Bărbos şi echipa Centrul Europe Direct Bistriţa reuşesc.

Adaugă comentariu nou

 
Design şi dezvoltare: Linuxship
[Valid RSS] Statistici T5