Liceenii vor avea reprezentanţi cu drept de vot în consiliile de administraţie ale şcolilor

Unităţile de învăţământ cu personalitate juridică vor avea, cel mai târziu pe 13 septembrie - prima zi de cursuri a anului şcolar 2010 - 2011 - consilii de administraţie cu o nouă structură. Decizia a fost luată de ministrul Daniel Funeriu, care a semnat în acest sens Ordinul 4.714/2010.

Potrivit acestui ordin, consiliile de administraţie ale unităţilor de învăţământ liceal vor fi alcătuite, obligatoriu, din: directorul şi directorul adjunct ai unităţii, trei cadre didactice desemnate de Consiliul profesoral, contabilul şef al şcolii, un reprezentant al Consiliului Local, un reprezentant al primarului, un reprezentant al asociaţiei de părinţi, un reprezentant al elevilor şi un reprezentant al agenţilor economici din zonă (pentru liceele cu profil tehnologic).

În şcolile generale din mediul urban, consiliile de administraţie vor cuprinde directorul şi directorul adjunct ai unităţii, două cadre didactice desemnate de Consiliul profesoral, contabilul şef al şcolii, un reprezentant al Consiliului Local, un reprezentant al primarului, doi reprezentanţi al asociaţiei de părinţi şi, cu rol de observator, un reprezentant al elevilor din clasele a VII-a şi a VIII-a.

Consiliile de administraţie ale şcolilor din mediul rural vor fi alcătuite din: director, profesorii coordonatori ai structurilor, doi profesori, contabilul şef al şcolii, un reprezentant al Consiliului Local, un reprezentant al primarului, un reprezentant al asociaţiei de părinţi şi, cu rol de observator, un reprezentant al elevilor din clasele a VII-a şi a VIII-a.

Indiferent de tipul şcolii, la şedinţele consiliilor de administraţie vor participa şi reprezentanţii sindicali, cu rol de observatori.

Adaugă comentariu nou

 
Design şi dezvoltare: Linuxship
[Valid RSS] Statistici T5