Se închide circulaţia în zona trecerii la nivel cu calea ferată de la intesecţia str. Colibiţei cu Drumul Dumitrei Vechi şi str. Andrei Mureşanu!
Municipiul Bistrița are în derulare execuția lucrărilor de modernizare a trecerii la nivel cu calea ferată de la intersecția str. Drumul Dumitrei Vechi, str. Colibiței și str. Andrei Mureșanu, lucrări care fac parte din obiectivul de investiție „Creare acces auto între strada Arțarilor și str. Colibiței, inclusiv modernizare str. Colibiței“, fapt pentru care aduce la cunoștință tuturor cetățenilor:
1. Închiderea circulației în zona trecerii la nivel cu calea ferată de la intersecția cu str. Drumul Dumitrei Vechi, str. Colibiței și str. Andrei Mureșanu, pentru intervalul13.05.2019 – 27.05.2019;
2. Restricționarea circulației alternativ, pe o bandă de circulație a trecerii la nivel cu calea ferată de la intersecția cu str. Drumul Dumitrei Vechi, str. Colibiței și str. Andrei Mureșanu în funcție de execuția lucrărilor, pentru intervalul 27.05.2019 – 06.07.2019;
În acest sens, rugăm ca toți participanții la trafic și riveranii, să dea dovadă de înțelegere și să respecte noile reglementări cu privire la devierea circulației.
Primarul municipiului Bistriţa,
Ovidiu Teodor Creţu
Citiţi şi:
- Cristian Niculae: S-a turnat asfalt pe pistele pentru biciclete de pe str. Dimitrie Cantemir și str. Romană! Lucrări pe str. Grănicerilor şi Drumul Dumitrei Vechi!
- CL Bistriţa va prelua un tronson de drum naţional, pentru modernizarea trecerii la nivel cu calea ferată de pe str. Lucian Blaga!
- Primăria Bistriţa va aloca un milion lei pentru semaforizarea trecerii cu calea ferată de pe str. Lucian Blaga
- Trecerea la nivel cu calea ferată de pe str. Lucian Blaga, semaforizată în scurt timp!
- Modernizarea trecerii la nivel cu calea ferată de pe str. Lucian Blaga, estimată la 1,4 milioane lei
Comentarii
Despre breteaua de legatura între strada Arțarilor și strada Colibiței, se discuta de prin anul 2010 , dar nici pana in prezent lucrările nu s-au finalizat. In acest interval de timp se putea face mai mult daca ar fi existat o viziune de ansamblu pentru sistematizarea unitara a strazilor aflate de o parte si de alta a liniei ferate incepand din zona garii, pana la intersectia cu DN17C , dat fiind faptul ca pe aceasta portiune a orasului, circulatia auto este practic strangulata din cauza liniei ferate care duce spre Bistrita Bargaului, cu toate ca traficul feroviar pe aceasta ruta este extrem de redus. Cea mai importanta este legatura intre strada Garii si Tarpiului, unde problema poate fi rezolvata cel mai simplu printr-o trecere la nivel cu calea ferata. Ideea de a construi un fel de sarcofag de beton peste liniile din gara Bistrita este lipsita de sens si in loc sa rezolve, complica si mai mult situatia circulatiei auto in zona. De altfel a existat chiar ideea devierii caii ferate care duce spre Bistrita Bargaului din gara Bistrita prin zona industriala, ceea ce este mai greu de realizat. In acest sens, o solutie mai realista si posibil de realizat ar putea fi eliminarea tuturor liniilor secundare de manevra care ies din gara spre Unirea, astfel incat sa ramana doar linia principala care duce spre Bistrita Bargaului. Operatiunile de manevra feroviara ar putea fi mutate in partea de vest a garii prin construirea unui triaj intre pasarela veche si pasarela noua. Tot aici, in zona fostei Intreprinderi de Morarit si Panificatie ar putea fi mutata si activitatea transcontainer din gara Bistrita care ar putea fi amenajata precum Gara de Nord din Bucuresti in care intra si ies doar trenurile de calatori.
In felul acesta s-ar putea deschide circulatia auto intre Strada Garii si Tarpiului prin trecere la nivel cu calea ferata peste o singura linie, la fel ca pe strada Cuza-Voda sau Ioan Slavici. De asemenea ar putea fi amenajata o trecere la nivel si in zona strazii Romana, ceea ce ar fluidiza si mai mult circulatia auto de o parte si de alta a caii ferate.
Adaugă comentariu nou