Cutiile de depozitare, soluția ideală pentru un birou organizat și angajați productivi
-
View the full image
https://pixabay.com/ro/photos/avizier-laptop-computer-stickies-3233653/
Nu este deloc ușor să lucrezi într-un birou în care domnește haosul și se pierde timp prețios pentru găsirea actelor necesare. Organizarea rămâne cuvântul cheie, iar cutiile de depozitare sunt cel mai bun aliat dacă îți dorești ca activitatea zilnică să decurgă fără probleme.
Un spațiu office organizat nu înseamnă că totul trebuie să fie aranjat la perfecție, ci astfel încât întreaga echipă să nu fie împiedicată să își facă treaba. Pentru mulți angajați, dezordinea este un impediment serios în calea productivității lor, așa că o minimă organizare se va dovedi extrem de utilă. Fă o listă cu punctele slabe ale fiecărui departament, apoi investește în produsele de papetărie necesare. Vei observa curând că bibliorafturile, cutiile de depozitare și containerele de arhivare vor ușura mult sarcinile de zi cu zi.
Îți prezentăm în continuare cum să faci o organizare ca la carte:
Ține la îndemână actele de care ai nevoie des
Contractele, facturile și alte tipuri de documente de care ai nevoie des trebuie păstrate cât mai aproape de biroul tău, altfel vei pierde timp prețios dacă te vei ridica mereu să le cauți. Și ca să nu îți încarce spațiul de lucru ori să nu fie la vederea celorlalți colegi, pune-le în cutii de depozitare cu capac ori în bibliorafturi. Poți folosi modele colorate astfel încât să îți fie mai ușor să te organizezi cu actele.
Clasifică documentele pe categorii
Un truc simplu de organizare este clasificarea documentelor pe categorii stabilite dinainte. Spre exemplu, le poți aranja în ordine alfabetică, calendaristică ori în funcție de importanța lor. Propune-ți ca după ce termini cu ele să le așezi tot în locul din care le-ai luat. Astfel vei reuși să le menții într-o ordine perfectă și să știi mereu unde se află.
Găsești o gamă diversificată de cutii de arhivare pe papetarie.ro.
Pune etichete pe cutiile de depozitare
Oricât de utile ar fi cutiile de depozitare și containerele de arhivare în organizarea unui spațiu office, nu îți vor fi 100% de ajutor dacă nu vei ști exact ce găsești în ele. În acest sens, te pot ajuta mult etichetele pe care să prezinți pe scurt ce conțin produsele respective de birotică și papetărie. Astfel vei câștiga timp prețios de fiecare dată când cauți o factură ori alt tip de document. În plus, vei face o impresie bună în fața colegilor, a clienților și a partenerilor, dovedind că ești un profesionist.
Pregătește de seara actele de care ai nevoie a doua zi
Știm toți cât de greu ne este să ne organizăm la începutul unei zile și să ne aducem aminte exact ce am lăsat neterminat din ziua precedentă. Situația se complică dacă ne-am întors după weekend ori după un concediu relaxant. Nu avem toți secretare care să țină evidența tuturor actelor de care avem nevoie pe parcursul unei zile, așa că trebuie să învățăm câteva trucuri utile de organizare. Încearcă să îți lași la finalul programului timp pentru pregătirea documentelor de care ai nevoie în următoarea zi. Pune-le în bibliorafturi și așază-le la îndemână. Astfel vei fi mult mai productiv a doua zi și vei intra mai ușor în activitate, fără să simți că te forțezi.
Organizează documentele în cutii de arhivare după priorități
O cutie de depozitare cu priorități se va dovedi de un real ajutor într-o zi aglomerată, în care efectiv nu mai știi cu ce acte să începi. Pune la îndemână dosarele mai importante și lasă-le deoparte pe cele care nu sunt trecute la capitolul „urgențe”. Astfel îți va fi mai ușor să te concentrezi exact pe ceea ce ai de îndeplinit.
Bibliorafturile, cutiile și containerele de arhivare reprezintă o modalitate excelentă de reducere a haosului dintr-un spațiu office și de creștere a productivității. Aceste obiecte de papetărie și birotică sunt barca ta de salvare printr-un ocean de facturi și contracte.
Citiţi şi:
- Strategii inteligente pentru organizarea documentelor cu ajutorul bibliorafturilor: de la A la Z
- Ai nevoie de un furnizor de produse de papetarie? Acum exista Viamond.ro!
- Optimizarea spațiului de lucru: Cheia succesului
- Ce este birotica si de ce sunt importante produsele pentru firme?
- Topul celor mai importante produse de papetarie de care ai nevoie la birou
Adaugă comentariu nou