O noua organigramă şi un nou regulament de organizare pentru Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului

Ieri, în cadrul unei şedinţe ordinare, Consiliul Judeţean a aprobat organigrama, statul de funcţii şi regulamentul de organizare şi funcţionare pentru Direcţia de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului (DGASPC) Bistriţa-Năsăud.

Cu un număr total de 170 de funcţii în instituţie, 17 funcţii de conducere şi 153 funcţii de execuţie, noua organigrama se va aplica potrivit Hotărârii Consiliului Judeţean nr.92/2009.

Modificările survenite în structura organizatorica sunt reprezentate de modificarea funcţiei contractuale de referent (contabil) studii medii în inspector, studii superioare gradul IA, cu un salariu de bază de 1.010 lei, situaţie în care s-a ţinut cont de pregătirea profesională a acestora şi de volumul de activitate al structurilor în care vor lucra.

De asemenea, funcţia contractuală de asistent social, gradul principal, studii postliceale a fost modificată în funcţia de asistent social, gradul principal, studii superioare cu un salariu de bază de 1.120 lei.

Consilierii judeţeni au aprobat şi reorganizarea Complexului de Servicii Sociale Specializate pentru Adulţi ,,Sfântul Luca” Beclean, prin înfiinţarea a trei centre de recuperare şi reabilitare neuropsihiatrică- Centrul de recuperare şi reabilitare neuropsihiatrică, Centrul de recuperare şi reabilitare neuropsihiatrică pentru tineri cu handicap şi Centrul de recuperare şi reabilitare neuropsihiatrică pentru adulţi cu Alhzeimer Beclean. Toate aceste trei centre sunt fără personalitate juridică, fiind în subordinea directă a Direcţiei de Asistenţă Socială pentru Adulţi din cadrul DGASPC.

A fost aprobată şi reorganizarea Complexului de Servicii Sociale Comunitare pentru Adulţi Nuşeni, prin înfiinţarea unui Centru de îngrijire şi asistenţă pentru persoane cu handicap şi Căminul pentru persoane vârstnice.

„Motivaţia acestei organizări se regăseşte în prevederile Nomenclatorului instituţiilor de asistenţă socială şi a structurii orientative de personal, a Regulamentului-cadru de organizare şi funcţionare a instituţiilor de asistenţă socială, aprobat prin HGR nr. 1007/2005, prin care se stabileşte că unităţile de asistenţă socială, pentru persoane adulte cu handicap, trebuie organizate sub forma entităţilor distincte – denumite centre - în subordinea directă a Direcţiei de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului, deoarece numai astfel pot fi acreditate conform legislaţiei în vigoare, acreditare fără de care aceste unităţi nu pot funcţiona”, a declarat vicepreşedintele CJ Mihai Bumbu, care este şi iniţiatorul proiectului de hotărâre.

Adaugă comentariu nou

 
Design şi dezvoltare: Linuxship
[Valid RSS]