Primăria Năsăud: În atenția persoanelor interesate de acordarea subvențiilor pentru încălzire

În atenția persoanelor interesate de acordarea subvențiilor pentru încălzire
Pot beneficia de acest drept familiile care realizează venituri lunare nete pe membru de familie de până la 1386 lei, respectiv persoanele singure care realizează venituri nete lunare până la 2053 lei și care nu dețin bunurile cuprinse în Lista bunurilor cuprinse în Anexa nr.4 la normele metodologice aprobate prin H.G. nr. 1154/2022.
Pentru a beneficia de ajutorul pentru încălzirea locuinței pe toată perioada sezonului rece, noiembrie 2024-martie 2025, solicitările trebuie depuse până pe data de 20.11.2024.
Pentru acordarea ajutorului de încălzire a locuinței aferent sezonului rece 2024-2025, precum și pentru acordarea suplimentelor de energie, în conformitate cu prevederile Legii nr.226/2021 privind stabilirea mǎsurilor de protecție socială pentru consumatorul vulnerabil de energie, se ia în calcul cuantumul pensiilor aferente lunii august 2024!
Acte necesare:
1. Cerere declarație pe propria răspundere pentru acordarea ajutorului pentru încălzirea locuinței – formular tip – la sediu sau pe site
2. Componenţa familiei şi veniturile realizate se dovedesc cu următoarele acte:
– actul de identitate, în termen de valabilitate, al membrilor de familie cu domiciliul sau reședința la adresa pentru care se solicită ajutorul (carte de identitate/buletin de identitate/carte de identitate provizorie, certificat de naștere pentru copiii minori sub 14 ani)
• hotărârea judecătorească de divorţ sau certificate de deces, după caz
3. Acte privind veniturile nete lunare realizate de familie/persoana singură în luna anterioară depunerii cereri :
• adeverință privind venitul net (inclusiv valoarea bonurilor de masă, prime, ore suplimentare etc)
• cupon pensie (orice tip de pensie) luna august;
• cupon indemnizaţie de şomaj din luna anterioară depunerii cererii sau adeverinţă A.J.O.F.M.;
• cupon indemnizaţie pentru creşterea copilului din luna anterioară depunerii cererii (decizie, extras de cont din care să rezulte explicit valoarea indemnizaţiei pentru luna anterioară depunerii cererii);
• cupoane alocații pentru minorii dați în plasament familial sau încredințați spre creștere și educare;
• acte doveditoare ale veniturilor din închirieri, dobânzi, dividende sau părți sociale; persoanele care nu realizează venituri vor depune o declarație în acest sens.
4. În vederea dovedirii calităţii de proprietar sau chiriaş, solicitantul ajutorului pentru încălzirea locuinţei va anexa cererii unul din următoarele documente, după caz:
• contractul de vânzare-cumpărare a unui imobil tip locuinţă;
• contractul de vânzare-cumpărare sau de donaţie a unui imobil tip locuinţă cu clauza de abitaţie, uz sau uzufruct viager;
• contractul de închiriere (locaţiune) care are ca obiect un imobil tip locuinţă, din fondul locativ de stat;
• contractul de comodat (împrumutul de folosinţă) a unui imobil cu destinaţia de locuinţă;
• certificatul de moştenitor;
5.Ultimele facturi complete de gaze naturale/energie electrică care să conțină în mod obligatoriu COD CLIENT și COD LOC CONSUM (pentru persoanele care solicită ajutor de încălzire cu gaze sau energie electrică/persoanele care solicită suplimentul pentru energie).
6. Adeverinta de la asociatia de locatari cu numarul de persoane trecute pe lista de intretinere (pentru persoanele care locuiesc la bloc);
7. Certificatul de inmatriculare al masinii (acolo unde este cazul) pentru a se vedea anul de fabricatie (maşina trebuie să aibă peste 10 ani vechime).
8. Viza de la comp. agricol agricol și viza de la compartimentul impozite și taxe.
Informații suplimentare pot fi obținute la sediul Primăriei orașului Năsăud – DAS – 0263/361026; 0263/361027 Mobil 0747243448 ; 0741070900
Formularele se pot descărca, completa și transmite împreună cu documentele corespunzătoare pe site-ul primăriei orașului Năsăud.

 

Adaugă comentariu nou

 
Design şi dezvoltare: Linuxship
[Valid RSS] Statistici T5