“PRODUS DE CLUJ”, promovat la Bistriţa

Timp de două zile, produsele şi mărcile clujene vor fi promovate la Bistriţa, în cadrul târgului “Produs de Cluj”, organizat de asociaţia cu acelaşi nume. “În cadrul târgului „Produs de Cluj” vor fi promovate produsele şi mărcile clujene, de la cartofii de Raşca, ceapa roşie de Turda sau ridichile de Apahida, până la produse ale unor mărci industriale care au tradiţie şi sunt reprezentative pentru judeţul nostrum”, declară promotorii acestui eveniment.

Astfel, la sfârşitul săptămânii viitoare, 9-10 iulie, în Heidenfeld (Viişoara), vor fi prezenţi alături de producătorii agricoli din judeţul Cluj, Asociaţia Crescătorilor de Ovine “Mioriţa”, Asociaţia Meşterilor Populari Cluj şi firmele Ursus, Prodvinalco, Napolact, Clujana, Farmec, Cosmfan, Bonas, Comlact, Slow Food Turda şi Slow Food Transilvania.

Pe parcursul celor două zile, vizitatorii vor avea parte de doisprezece ore de program artistic oferite de cateva ansambluri folclorice din judetul Cluj şi artiştii Dumitru Fărcaş, Aurel Tămaş, Valeria Codorean şi Traian Ilea. De asemena, bistriţenii dornici să (re)cunoască produsle vecinilor din Cluj vor putea câştiga şi premii constând în coşuri cu produse tradiţionale.

“Valorile Clujului trebuie făcute cunoscute tuturor! Agricultura şi meşteşugurile tradiţionale, valorile şi cultura specifice clujenilor, frumuseţile şi oportunităţile zonei, performanţele din zona producţiei industriale sau a sectorului financiar – bancar reprezintă o carte de vizită onorantă şi performantă”, menţionează reprezentanţii Asociaţiei „Produs de Cluj”.

Adaugă comentariu nou

 
Design şi dezvoltare: Linuxship
[Valid RSS] Statistici T5