Promovarea online – cum se poate realiza?
-
View the full image
Sursa foto: https://pixabay.com/photos/digital-marketing-technology-1433427/
Mediul online a luat un avânt extraordinar fiind locul unei oamenii discută, își promovează afacerile sau află informații utile despre diverse subiecte. Foarte mulți comercianți au înțeles acest trend și s-au orientat spre magazinele online. Trăim într-un ritm alert, nu mai avem timp de pierdut în magazine așa că accesăm tot mai des pagina de Google pentru a vedea ce și cum putem comanda direct acasă.
Ce înseamnă optimizare seo?
Orice afacere are nevoie de promovare în mediul online, are nevoie să apară cât mai repede pe pagina de căutare Google astfel încât să atragă atenția și să iasă în evidență. Dacă ești la început de drum și vrei să reușești în mediul online, vei avea nevoie cu siguranță de ajutor pentru partea de optimizare SEO a site-ului.
Întregul concept se bazează pe niște algoritmi și pe niște formule, cu ajutorul cărora experții seo reușesc să aducă un site în topul rezultatelor. Există unele mici detaliile, la care aceștia trebuie să fie atenți pentru ca rezultatul să fie pe placul clientului, spre exemplu:
- atenție sporită trebuie acordă, în primul rând, meta titlului. Acesta trebuie să conțină cuvintele cheie și să exprime domeniul de activitate al site-ului. Din punct de vedere al lungimii, nu trebuie să depășească 50-60 de cuvinte, în caz contrar nu va respecta formula standard de optimizare și nici nu va apărea in topul căutărilor.
- al doilea aspect extrem de important îl reprezintă meta descrierea. Aceasta nu trebuie să depășească 150-160 de cuvinte și trebuie să conțină un mesaj care să stârnească curiozitatea cumpărătorilor pentru accesarea site-ului. Un număr cât mai mare de clickuri ajută la urcarea site-ului pe pagina motorului de căutare Google.
- pentru a câștiga cât mai mulți clienți și pentru a te bucura de succes în mediul online, site-ul trebuie să fie atrăgător, trebuie să încântate simțurile, să fie ordonat, iar informația ușor de accesat. În cazul în care nu ai experiență în domeniu, optează pentru o firmă specializată. Orice greșeală te poate costa scump, în special în mediul online unde competiția este acerbă.
Conform studiilor în domeniu, majoritatea oamenilor nu depășesc primele 2-3 pagini Google atunci când sunt în căutarea unor informații/produse. Cu alte cuvinte, dacă vrei să reușești și să te impui pe piață, ai nevoie de un Search Engine Optimization (Seo). Pentru ca lucrurile să decurgă cât mai bine, îți recomandăm optimizarea seo chiar din momentul realizării paginii de internet. În felul acesta, sunt mult mai bine organizate informațiile, iar partea de marketing va fi mult mai ușor de realizat.
Importanța optimizării seo
Există peste 1 miliard de site-uri în mediul online așa că ai nevoie de ajutor pentru a ieși în față și pentru a te poziționa în primele pagini de căutare, în caz contrar, nimeni nu va auzi de tine. Procesul de optimizare ajută la promovarea continuă a site-ului astfel încât să fie cât mai vizibil. Scopul specialiștilor seo este de a duce un site și de a-l menține pe prima pagină Google.
Citiţi şi:
- La ce agenție apelezi când ai nevoie de servicii SEO profesionale?
- Cei 5 indicatori care reflecta eficienta unei strategii de optimizare SEO
- Ce e bine să știi despre SEO și despre alegerea unei agenții SEO de top
- De ce aveti probleme cu indexarea site-ului? 5 Cauze majore
- Cei trei palarieri si optimizarea SEO
Adaugă comentariu nou