Telefonul consumatorului - 021/9551
Cetăţenii români sau străini pot reclama încălcarea drepturilor consumatorului sau pot depune sesizări la noul număr de telefon 021/9551 al Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC), începând din 6 ianuarie.
"De astăzi (duminică - n.r.) intră în vigoare noul număr de telefon, Telefonul Consumatorului Infocons - 021/9551, număr apelabil din orice reţea la tarif normal. Orice consideră consumatorul român sau străin aflat pe teritoriul României că îi dăunează sănătăţii, bugetului sau că produsul respectiv este o păcăleală, putem fi sesizaţi la acest număr şi intervenim cât se poate de repede în sprijinul lor", a anunţat, la România Actualităţi, preşedintele ANPC, Bogdan Nica.
Operatorii economici au obligaţia să afişeze informaţia: "Telefonul Consumatorului Infocons - 021/9551, linie telefonică cu tarif normal în reţeaua Romtelecom". De altfel, o plachetă cu respectivele informaţii poate fi descărcată gratuit de pe pagina de internet a ANPC.
La 6 ianuarie 2013 a intrat în vigoare Ordinul nr. 473 din 3 decembrie 2012, al preşedintelui ANPC privind unele măsuri de informare a consumatorilor.
Citiţi şi:
- În primele trei luni, comisarii de la Protecţia Consumatorilor au aplicat amenzi de peste 160.000 lei. Vezi cu poţi sesiza nereguli în minicavacanţa de Rusalii!
- Promoţii înşelătoare descoperite de comisarii de la Protecţia Consumatorilor în supermarketurile din Bistriţa
- ANPC: Protejarea consumatorului român în contextul pandemiei! Un consumator european informat este un consumator protejat!
- Mai multă hârţogăraie la casele de schimb valutar
- Amenzi de peste 50.000 lei, aplicate de comisarii de la Protecţia Consumatorilor
Adaugă comentariu nou