TeraGlass – noul brand de ferestre al Teraplast
TeraGlass va înlocui actualul brand de ferestre Orizont. Compania Teraplast, furnizor de soluţii şi sisteme integrate în domeniul instalaţiilor şi construcţiilor, a finalizat prima parte a procesului de rebranding la care este supusa Divizia de Ferestre. „Întregul proces va necesita investiţii de aproximativ 3% din cifra de afaceri a Diviziei de Ferestre, suma care va îngloba activităţile de creaţie, implementare şi comunicare ale noului brand TeraGlass. În acest moment sunt stabilite denumirea, logo-ul şi sloganul de poziţionare pentru noua marca de tâmplărie termoizolanta, iar în perioada următoare se va derula implementarea noului brand TeraGlass în cele şase show-room-uri pe care Teraplast le-a contractat, precum şi în cele care vor fi închiriate ulterior”, ne-a comunicat Anca Rif, director de comunicare şi relaţie cu investitorii.
Tâmplăria termoizolantă TeraGlass se va realiza cu două tipuri de profile, respectiv cinci camere şi patru camere, produse de Teraplast, în fabrica de profile PVC. Compania a relocat în ianuarie 2009 în Parcul Industrial de la Sărăţel fabrica de profile din Bistriţa, iar din luna februarie în noua fabrica se produc şi profile de tâmplărie ecologice (de patru camere).
,,Extinderea gamei de profile era necesară în condiţiile în care vizam o arie cât mai largă de consumatori. Cu tâmplăria termoizolantă TeraGlass, realizată cu cele două tipuri de profile vom putea accesa atât piaţa premium, cât şi cea de nivel mediu”, a precizat Adin Pop, director Divizia de Ferestre.
În 2009, strategia pentru Divizia de Ferestre va presupune extinderea capacităţilor de producţie cu aproximativ 70% şi dezvoltarea componentei comerciale, prin deschiderea unui număr de 40 de show-room-uri de tâmplărie termoizolantă în principalele oraşe din Transilvania, Banat şi Moldova. În prezent Divizia de Ferestre a Teraplast operează şase show-room-uri în Târgu-Mureş, Bistriţa, Cluj-Napoca, Braşov, Oradea şi Baia Mare. Divizia de Ferestre are 102 angajaţi, numărul acestora urmând sa crească cu peste 50%, în contextul dezvoltării comerciale pe care o Teraplast o vizează.
Începând din 2 iulie 2008 compania Teraplast este listată la Bursa de Valori Bucureşti sub simbolul TRP. Principalii acţionari ai companiei, la data de referinţă 31 decembrie 2008, sunt Dorel Goia (33,15%), Emanoil Viciu (20,55%) si SIF Banat-Crişana (11,38%).
Citiţi şi:
- TeraPlast a primit avizul favorabil din partea Consiliului Concurenței pentru vânzarea liniei de business profile de tâmplărie
- Produsele TeraGlass au ajuns în 12 țări în 2018. Peste 70% din cifra de afaceri provine din export
- TeraPlast vinde linia de business profile de tâmplărie către Dynamic Selling Group
- Mandatul de director general a lui Ştefan Bucătaru la Teraplast a fost prelungit cu încă un an
- Teraplast a finalizat extinderea fabricii de profile PVC pentru tamplarie
Adaugă comentariu nou