Varianta ocolitoare a Becleanului, în licitaţie pentru proiectare şi execuţie

Proiectul privind construcţia variantei ocolitoare a oraşului a primit aviz favorabil în Consiliul Tehnico-Economic al Companiei Naţionale de Administrare a Infrastructurii Rutiere. Astfel, a fost finalizată documentaţia pentru includerea acestui proiect la finanţare în cadrul Programului Operaţional Infrastructură Mare, în contextul prevederii OUG 101/2020 privind unele măsuri pentru implementarea proiectelor cu finanţăre europene în vederea evitării dezangajării sumelor pentru perioada de programare 2014-2020.

O veste bună! Odată avizată Varianta ocolitoare a orașului Beclean în CTE CNAIR chiar la finalul anului 2020, acum este în linie dreaptă construcția acesteia!”, transmite primarul Nicolae Moldovan.

Astfel, în data de 18 ianuarie, pe platforma TED – jurnalul European de achiziţii publice – a fost postat anuntul pentru “Servicii de proiectare faza PT+DE, DAAA, asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţie de lucrări la obiectivul Varianta ocolitoare a oraşului Beclean”.

Pe lângă decongestionarea traficului în oraş, această variantă de ocolire va realiza şi legătura dintre drumurile TransRegio Beclean – Salva şi Drumul Expres Dej – Beclean – Bistriţa, investiţii care sunt cuprinse în cadrul Master Planului General de Transport.

         Costul investiţiei este de 72,7 milioane lei (exclusiv TVA), adică aproximativ 15,3 milioane euro. Practic,  varianta de ocolire ar fi o primă intervenţie pentru implementarea unui sector a Drumului Expres DX 4 A Dej – Beclean – Bistriţa, varianta fiind alcătuită dintr-un  pod peste râul Someş şi două tronsoane de drum. Podul peste Someşul Mare va avea o lungime de 583,60 m. Varianta de ocolire va fi formată dintr-un drum naţional european cu două benzi, de 3,50 m fiecare şi acostamentul de 1,50 m. Lungimea totală este de 1,195 km, inclusiv acel pod pe grinzi de la km 0 + 333, 45.

 

Comentarii

03/02/21 10:34
Carcotas

Ve-o 5 ani... pana se finalizza licitatia si se contesta la toate forurile , apoi alti 5 ani pana la avizarea lucrarilor si alti vre-o 20... pana cel care v-a castiga liciatia de executare, o sa demareze lucrarile... Oare mai apuca generatia a III-a sa mai circule pe acea varianta de ocolire... spre Cluj ?

Adaugă comentariu nou

 
Design şi dezvoltare: Linuxship
[Valid RSS] Statistici T5