Vlad Ciuburciu: Cu o istorie de 37 de ani, compania Vascar a privit intotdeauna spre viitor
Vlad Ciuburciu, Directorul General Vascar, una dintre cele mai importante companii romanesti producatoare de mezeluri, specialitati din carne, conserve, semipreparate si carne fresh din Romania, a vorbit despre trecutul, prezentul si viitorul brandului pe care il conduce. Vascar a sarbatorit de curand nu mai putin de 37 de ani de existenta si productie neintrerupta, compania fiind fondata in anul 1984, la Vaslui, sub denumirea de Industria Carnii. Bornele importante sunt rebrandingul din anul 1991, deschiderea primelor magazine in 1994, privatizarea din 2000, lansarea brandului premium, Moldova in Bucate, in 2013 si a gamei "Alege natural, fara E-uri", in 2018.
Cine sunt clientii Vascar?
Vlad Ciuburciu: Portofoliul nostru este unul diversificat si cuprinde atat produse economy, cat si din gama premium. Asadar, ne adresam tuturor romanilor, indiferent de gusturi si exigente. Vascar este un brand cu o notorietate mare in judetele din regiunea Moldovei, unde avem si cele 21 de magazine proprii, insa in ultimii patru ani a devenit un brand tot mai cunoscut nivel national
Respectul pentru nevoile clientilor nostri ne ajuta sa fim tot mai buni in tot ceea ce facem. Responsabilitatea fata de consumatori ne obliga sa investim in calitate, in tehnologii performante de preparare a carnii, sa inovam continuu si sa asiguram cele mai inalte standarde de siguranta.
Care sunt principalele atu-uri ale companiei Vascar?
Ciuburciu (Vascar): Transparenta, calitatea si inovatia sunt importante pentru noi, atat in relatia cu clientii cat si cu partenerii si angajatii. Ne intereseaza parteneriatele pe termen lung, care cu siguranta ne aduc o evolutie constanta si sanatoasa a companiei. In ceea ce priveste produsele, consideram ca preparatele din carne trebuie sa fie si gustoase si sanatoase. Din acest motiv, cautam sa eliminam treptat E-urile, aditivii si conservantii din toate produsele noastre, insa este un proces de durata, intrucat trebuie sa asiguram si termenele de valabilitate, iar clientii nostri inteleg acest lucru.
Este Vascar o companie traditionala sau moderna?
Vlad Ciuburciu: Din anumite puncte de vedere suntem o companie traditionala, intrucat suntem pe piata de mai bine de 37 de ani, iar o parte din produsele pe care le oferim aduc aminte de gustul copilariei. Din alte puncte de vedere, insa, suntem o companie moderna, intrucat investim constant in tehnologie si oferim inclusiv produse premium, fara E-uri, aditivi, conservanti si coloranti. Intotdeauna am privit catre viitor, cautand sa lansam produse inovatoare.
Citiţi şi:
- Pârtia Valea Blaznei din Bistriţa-Năsăud promovată de Ciuc Premium şi Groove Hour
- TeraGlass – noul brand de ferestre al Teraplast
- Hrana pentru câini de la PetVet – o alegere bună de fiecare dată
- ALLIANZ-ŢIRIAC Asigurări si TOYOTA România lansează prima poliţă co-branded de tip CASCO de pe piaţa românească
- Ofertă specială pentru bistriţeni: Aegonomiseşte acum pentru momentele cheie din viaţa ta!
Adaugă comentariu nou