0219309! Beneficiarii / potențialii beneficiari pot obține informații cu privire la acordarea beneficiilor sociale de la AJPIS!

0219309! Este numărul unic de telefon pe care Agenția Națională pentru Plăți și Inspecție Socială, îl pune la dispoziția populației pentru a fi furnizate informații despre beneficiile de asistență socială, acordate prin cele 41 de agenții teritoriale și a municipiului București, transmite directorul executiv al AJPIS BN, Ani-Nastasia Bob.

Serviciul de Call-center are acoperire națională, asigură o comunicare eficientă și unitară cu cei peste 12 milioane de beneficiari, privind plata beneficiilor de asistență socială.

Porivit directorului executiv Ani Bob, dezvoltarea acestui sistem operativ de comunicare rapidă vizează îmbunătățirea calității serviciilor oferite direct cetățenilor, prin preluarea sesizărilor/ solicitărilor telefonice. Operatorii call-center asigură comunicarea cu beneficiarii, conform programului de funcționare a instituției, punctele de lucru aflându-se în șapte dintre agențiile teritoriale, respectiv AJPIS Constanța, AJPIS Tulcea, AJPIS Sibiu, AJPIS Brașov, AJPIS Botoșani, AJPIS Suceava și APISMB.

Eficiența comunicării prin intermediul call-center-ului este dată de distribuirea dinamică a apelurilor la operatorii disponibili, instruiți pentru a furniza informațiile privind beneficiile de asistență socială și a celorlalte tipuri de sprijin aflate în plata ANPIS.

Serviciul de tip call-center este dezvoltat în cadrul proiectului "Politici sociale performante - strategie națională pentru implementarea performantă a politicilor familiale" - cod SIPOCA 706, cod MySmis 129604, implementat de MMSS și ANPIS, proiect care deține și o componentă de Helpdesk, menită să îmbunătățească relația dintre instituția publică și beneficiar, pentru creșterea calității serviciilor publice.

 

 

 

Adaugă comentariu nou

 
Design şi dezvoltare: Linuxship
[Valid RSS] Statistici T5