Ce fac vip-urile în vacanţă

Personalităţile publice din judeţul Bistriţa-Năsăud s-au aflat, în mare parte, în vacanţă. Pentru cititorii noştri încercăm să prezentăm câţiva dintre cei mai cunoscuţi bistriţeni şi într-o altă ipostază, mult mai relaxantă faţă de biroul în care ne aşteaptă un an întreg să ne rezolve problemele. Cum îşi încarcă vip-urile bistriţene bateriile, veţi afla în continuare.

Valeria Moisil Tămăşoi, director Direcţia de Muncă şi Protecţie Socială: “Anul acesta mi-am petrecut vacanţa în locuri de vis, în Austria, Franţa şi Germania. M-au impresionat în mod deosebit clipele petrecute pe Coasta de Azur, dar şi la Viena. Deşi au fost două săptămâni, au trecut foarte repede, deoarece am avut de vizitat multe locuri inedite, Salzburg, Frieiburg, Besançon, Marseiles, Genova, Padova, Catedrala Abatia, după care se pare că s-a făcut Codul lui Da Vinci şi Podul Millou, cel mai înalt din lume. Din vacaţă am ajuns direct la Sibiu, unde am avut o întâlnire cu ministrul Paul Păcuraru”.

Adriana Pană, consilier judeţean: “Vacanţa mea a fost anul acesta, datorită programului încărcat, foarte scurtă. Timp de şapte zile, printr-o ofertă avantajoasă, am vizitat zona veche a Tunisiei, deşertul Sahara. Am fost marcată nu de partea luxoasă a magnaţilor, ci de soarta celor amărâţi, care stau în case de pământ, mănâncă zece curmale pe zi şi beau un pahar de lapte. Tunisia oscilează între lux şi sărăcie. Anul acesta am mai fost cinci zile la Bruxelles, însă nu în concediu, ci într-o vizită oficială alături de aleşii locali”.

Cornelia Ardelean Archiudean, solist muzică populară: “Anul acesta am refuzat toate ofertele, deoarece am stat alături de mama mea grav bolnavă, care, din păcate, în urmă cu două săptămâni a trecut la cele veşnice. Mai importanţi decât toate vacanţele, spun eu, sunt părinţii, motiv pentru care nu am mers nici în tueneu cu Cercul militar pe litoralul românesc şi nici în Franţa împreună cu ansamblul “Baltagul” din Monor. Însă nu îmi pare rău, sunt împăcată cu gândul că am fost alături de mama în ultimele clipe”.

Matilda Pascal Cojocăriţa-Ştefan Cigu: “Aveam planificată o vacanţă în Japonia, însă datorită concertelor din ţară am anulat excursia. Am avut o vară încărcată, stăm câte două zile acasă, după care suntem din nou pe drumuri. Mai ajungem din când în când la casa noastră de vacanţă din Sovata. Sperăm ca după Revelion, în ianuarie să găsim câteva zile şi pentru noi”.

Mirela Petruş, solist muzică pupulară: “Pentru că luna august este singura în care are liber toată familia, am fost împreună cu soţul şi fetele la părinţi în Giurgiu. Timp de două săptămâni mama ne-a răsfăţat, iar noi ne-am încărcat bateriile”.

Dorel Cosma, director Centrul Cultural Municipal: “Încă nu am reuşit să ajung în concediu, instituţia noastră fiind angrenată într-o serie de proiecte de promovare a culturii în ţară şi străinătate. Voi pleca din 5 septembrie, timp de o săptămână, împreună cu fmilia în Tunisia. Este o zonă frumoasă, caldă, unde voi încerca să-mi acord câteva clipe după atâta muncă”.

Alexandru Pugna, consilier judeţean: “Împreună cu soţia am fost la Nurnberg în germania, la prieteni dragi. Am vizitat partea istorică a oraşului, unde a avut loc şi procesul lui Hitler. Câteva zile am stat şi într-o staţiune balneoclimaterică, aflată la 40 kilometri de Nurnberg. După două săptămâni la chemarea Dorului Românesc am revenit în ţară”.

Lucia Cotul, manager Symphony Aerobic Fitness Club: “Mie îmi place foarte mult muntele, motiv pentru care merg la fiecare sfârşit de săptămână la Colibiţa să mă relaxez. Îmi place să fac cel puţin 10 ture ale lacului cu hidrobicicleta. Muntele mă relaxează, aerul de aici dându-mi energie pentru o nouă săptămână”.

Sursele noastre ne-au informat pe unde şi-au petrecut alte vedete concediul: prefectul Szilagy Ioan-Turcia, subprefectul Mica Oprea-Croaţia, deputatul Ioan Oltean-SUA, deputaţii Radu Moldovan şi Ioan Turc, consilierul judeţean Sabin Ilieşi-Grecia, consilierul local Camelia Tabără, managerul Hotelului Diana, Ioan Rusu, avocatul Cornel Milea-Tunisia. Pentru alţii concediile vor urma de acum, fie că sunt în ţară, în străinătate sau acasă.