Clopul cu păun a ajuns imagine pentru hârtia igienică
-
View the full image
sursa foto: facebook
O firmă din Bistriţa-Năsăud producătoare de hârtie igienică a ales să-şi promoveze marfa prin asocierea nefericită cu clopul cu păun. Astfel, imaginea unui copil în portul năsăudean, având o pălărie cu pană de păun, simbolul Ţării Năsăudului, tronează pe ambalajul hârtiei igienice. Poate multe alte produse ar putea fi asociate cu această imagine, însă să o foloseşti pentru hârtie igienică este revoltător.
Faptul a fost semnalat de profesoara Romana Fetti pe facebook, care a achiziţionat produsul, rămânând apoi surprinsă pentru modul în care ne folosim de brandurile judeţului.
Meşterul popular Lucia Todoran ne-a declarat că nu este admisibil să ne folosim de valorile tradiţionale ale Ţării Năsăudului decât pentru promovarea imaginii ţăranului roman, a frumuseţii portului nostru. La rândul lui, vicepreşedintele Consiliului Judeţean, Alexandru Pugna, reaminteşte faptul că pana de păun a fost aleasă ca una dintre mărcile reprezentative pentru ţinutul nostru, Consiliul Judeţean propunându-şi înregistrarea clopului cu păun la OSIM, ca marcă înregistrată a judeţului.
Citiţi şi:
- Dispare simbolul Ţării Năsăudului? Ultimul meşter care ştia să aşeze pene pentru clopul cu păun a trecut la cele veşnice
- Clopul cu pană de păun din Ţara Năsăudului
- Hârtia igienică
- Revoluționarea igienei băii
- (Video) Trofeul Festivalului Pană de Păun merge în Teleorman. Clopul cu Păun dat pe o păuniţă. Distincţia Merit Cultural pentru Alexandru Pugna
Adaugă comentariu nou