Din ianuarie 2023, va fi redeschisă circulaţia rutieră de la intersecțiile străzilor Zimbrului și Crinilor cu Bulevardul Decebal! !
Primarul municipiului Bistrița, Ioan Turc, anunță că a fost dat startul lucrărilor la proiectul "Reconfigurarea axei de transport Gării - Decebal - Andrei Mureşanu - Năsăudului", cu un decalaj de câteva zile, din cauza unor materiale lipsă, care au ajuns, în sfârșit, la constructor.
"Reluăm apelul la înțelegere din partea cetățenilor pentru disconfortul creat în zonă, deocamdată fiind necesare restricții de circulație, apoi oprirea traficului auto, de la intersecțiile străzilor Zimbrului și Crinilor cu Bulevardul Decebal.
Până la 31 decembrie, lucrările la pasaj care împiedică circulația, inclusiv lucrările conexe, vor fi încheiate, iar tronsonul va fi redeschis pentru mașini. Chiar dacă acest nou șantier va complica și mai mult traficul auto în municipiu, vă asigurăm că, la finalizarea acestor lucrări și a celor care vor urma, Bistrița va fi unul dintre cele mai frumoase și moderne orașe din România", explică primarul Ioan Turc.
Citiţi şi:
- Până la finele anului, se vor încheia lucrările pe str. Andrei Mureşanu şi tronsonul dintre str. Crinului şi Zimbrului, inclusiv pasajul subteran din Decebal
- Lucrări de modernizare în intersecţiile stradale
- Lucrările pe axa de transport Gării – Decebal- Andrei Mureșanu- Năsăudului încep din 8 august! Circulaţie restricţionată!
- De luni, 29 august, vor fi deviate o serie de trasee de transport public local în Bistriţa! Unde apar stații de autobuz provizorii!
- Se reia circulația auto cu sens unic pe strada Zimbrului
Comentarii
Cea mai mare complicatie din cadrul proiectului privind reconfigurarea axei de transport Gării - Decebal - Andrei Mureşanu - Năsăudului, este dată de realizarea pasajului subteran pentru pietoni, la intersectia Bul. Decebal cu străzile Ursului si Cuza- Vodă, pentru care trebuie deviate toate conductele și cablurile de utilități din subteran, opreatiune foarte costisitoare, dar care care in final nu rezolvă mare lucru in fluidizarea circulatiei. Oricum, Bulevardul Decebal este traversat de mai multe treceri de pietoni care nu au cum să fie desfiintate. Primarul Ioan Turc se lăuda că a modificat proiectele mostenite de la vechea administratie. In cazul de față ar fi fost mai ințelept să se renumțe la pasajul pietonal subteran, ceea ce ar fi dus la o economie importantă de bani cu care s-ar fi putut achizitiona un număr mai mare de autobuze electrice nepoluante. De asemenea la intersectia Bulevardului Decebal cu strada Gării, ar trebui lărgit trotuarul din fața magazinului Winmarkt, la nivelul lățimii inițiale si refăcut aliniamentul laturii respective, prin mutarea sensului giratoriu mai spre bustul lui Mihai Eminescu.
Adaugă comentariu nou