Filadelfia International Logistics face o investiție de peste 1 milion de euro

Filadelfia International Logistics anunță noi investiții, mai exact 1.1 milioane de euro pentru demararea unei noi strategii de dezvoltare. Astfel, s-au achiziționat 10 capete tractor Volvo si 10 semiremorci mega Schmitz, care se alătură celor 50 de unități de capete de tractor, și 50 de semiremorci.

”Această investiție în extinderea flotei vine ca un prin pas în atingerea obiectivului de dezvoltare al companiei pentru următorii 5 ani, 2016-2020, când ne dorim să ajungem la o flotă de 100 camioane, cap tractor si semiremorci.”, a declarat Ioan Sighiartău, Director General Filadelfia International Logistics. 

“Optarea pentru Volvo s-a făcut datorită faptului că echipa Volvo este mereu orientată către client, rezolvă repede eventuale probleme și prezintă cel mai bun raport calitate-preț, având cele mai mici costuri de exploatare pentru acest tip de transport.”, este de părere Ioan Sighiartău.

În 2015 Filadelfia International Logistics a înregistrat o cifră de afaceri de 7,5 milioane de euro, cu un profit de 5% din CA, de aprox. 375.000 de euro. Pentru anul 2016 se așteaptă la o cifră de afaceri de 9,5 milioane de euro.

În momentul de față, echipa Filadelfia International Logistics este formată din 80 de angajați pentru divizia de transport marfă și casa de expediții.

De asemenea, Filadelfia International Logistics va demara, în viitorul apropiat, noi investiții destinate extinderii rețelei de depozitare prin deschiderea a două noi depozite, în Italia (Milano) și în Franța, dezvoltând astfel activ transportul mărfurilor de grupaj. 

”Am pus bazele transportului de autoturisme cu trailere specializate, activ pe care dorim să o dezvoltăm continuu. Vom investi în achiziționarea de trailere și am alocat un buget de 200.000 de euro.​”, anunță Ioan Eugen Sighiartău.

Cursele cel mai des efectuate de către firma internațională de transport Filadelfia International Logistics sunt în Europa de Vest: Franța, Germania, Italia, Spania, Ungaria, și Polonia, iar pentru viitor se doresc alte noi investiții. Flota acuală a parcurs 6 milioane de km (în 2015), urmând ca în 2016 să parcurgă aproximativ 7,5 milioane de km.

 

*** 

Filadelfia Group este o companie cu capital 100% românesc, ce are în componenţa sa cinci companii: Tabita Tour, Filadelfia Turism, Filadelfia Construct, DirectAsig și Filadelfia International Logistics. Filadelfia Group are în prezent peste 500 de angajati, iar în 2015 a realizat o cifră de afaceri de 30 de milioane de euro.

 

 

 

 

Comentarii

19/03/16 11:34
Cititor

" Gura lumii " discuta pe la " coltzuri " , cum procedeaza in general firmele de transport ... cu "soferii " pe care-i are ( din care si domniile lor fac parte ) :
- Fiecare, este obligat sa "ajunga" la o anume "destinatie" ... strict limitat in " timp "... Daca soferii nu ajung acolo la timpul propus de patron, risca sa fie dati afara. Ca sa ajunga la timp, va dati seama ca trebuie sa mearga peste limita legala de viteza ... si daca sunt prinsi de politie ca au fortzat si nu au respectat nici timpii de odihna, de circulatie si de viteza legala, isi plateasc ei amenzile, pentru ca patronatul ..." nu l-ea spus sa incalce legea... ( cica ) " ;
-Masinile nu au asigurare pentru incarcatura pe care o transporta, decat numai cea obligatorie, prin efectul legii pentru caz de accidente de circulatie, pentru incarcatura dusa soferii fiind fortati sa-si faca ei polite de asigurare daca vor , ca societatea refuza acest lucru ;
- Soferii sunt platiti dupa numarul de curse efectuate si daca "inapoi" nu au incarcatura, nici nu pot veni goi inapoi, dar nici "stationarile" ( pana isi gasesc incarcatura ) nu le sunt platite . Deci, soferii stau in "asteptare" pe banii si pe timpul lor liber , neplatit ;
- La "capetele de linie" ... pe timpul asteptarii ... pana-si gasesc incarcatura, soferii dorm in masina, prin parcari si mananca ce si de unde "pot"... pe banii lor bine-nteles , deci, risca sa-si manance salarul primit, stationand prin strainatate, de unde nu-si pot cumpara mancare decat pe euro ( ca nu pot sa manance toate ziua pita si slanina ori sa stea jegosi fara sa faca o baie )... si sa doarma " cu capul pe volanul masinii " ;
- Fereasca sfantu, cand ajung inapoi, sa aiba de exemplu vre-o "zgarietura" pe masinile pe care le transporta, din cauze firesti , de manipulare a acestora la incarcare sau decarcare... care inevitabil se pote produce ( daca transporta autoturisme second importate... de exemplu ) ca reparatiile se efectueaza pe banii lor, sau li se " taie din salar " ... si asa mai departe . . .
Intreb si eu, in astfel de conditii, cu un astfel de sistem de salarizare, cine credeti ca se va angaja ca sofer ?
La fel este si daca vrei sa fi " agent de vanzari de autoturisme " care face obiect al comertului pe care-l practica ( societatea ) in paralel ... Esti platit cu minimul pe economie si dupa numarul de masini vandute. Daca efectiv mergi zi de zi la serviciu si efectiv nu sunt cumparatori ... risti la sfarsit de luna, sa nu primesti bani nici macar sa-ti platesti transportul la si de la serviciu si mancarea pe care ai mancat-o... de parca poti merge cu "masina-n desaga " , pusa pe umar si strigand prin "sat"... " haidati la masini " ... !
Deci, efectiv, sunt foarte zgarciti in plata celor care muncesc pentru ei sa le aduca profitul prin care sa-si poata tine " toata fami(g)lia " in tot felul de functii suspuse, pe post de tot felul de " directori si directorasi "...
Toate astea, le povestesc soferii care s-au perindat pe la ei... si care cu siguranta ca au avut motivele lor sa plece de acolo ( si nu ma refer neaparat la aceasta societate de transport si comert cu masini ) .
Ca preocupare permanenta de innoire si largire ori diversificare a parcului auto, ori al obiectului de activitate, ca " oameni de afaceri " merita toata aprecierea pozitiva, dar cu privire la salarizarea personalului care "munceste pentru ei "... este un grav " semnal de alarma " pentru toti salariatii pe care se pare ca nu prea-i respecta deloc...
Poate nu-i asa si chiar ar trebui sa vina cu un articol " cu drept de replica "... prin care sa arate public, ce salarii au soferii ( si nu numai ei... ) , in ce conditii soferii pot sa-si castige salariile la ei si cat de " prieteneasca si atractiva " este o angajare la " ei " ... ( si nu este doar cazul lor... ca asa procedeaza absolut toti patronii din ziua de astazi, indiferent la se societate ar fi , adica zgarciti la salarizare, cu conditii improprii de munca si daca s-ar putea la salar, sa le duci TU bani LOR si nu invers ).
Fara suparare , ca gura " lumii " n-o poti astupa si " nu iese fum ... fara foc " .

Adaugă comentariu nou

 
Design şi dezvoltare: Linuxship
[Valid RSS] Statistici T5