Ionuţ Simionca: Paternitatea Legii Autostrăzii Nordului îmi aparține. Îl invit pe Ioan Turc să își asume maternitatea legii!

Paternitatea Legii Autostrăzii Nordului îmi aparține. Îl invit pe Ioan Turc să își asume maternitatea legii și să își convingă colegii de la PNL să susțină proiectul, așa cum au promis.
În timp ce parlamentarii din Moldova de toate culorile politice au votat legea inițiată de colegii mei de la PMP - Petru Movilă și Marius Pașcan - privind construcția Autostrăzii Unirii (Târgu-Mureș-Iași), parlamentarii PNL și PSD din Nordul Transilvaniei, în particular cei Bistrița-Năsăud, sabotează în Parlament proiectul pe care l-am inițiat privind construcția Autostrăzii Nordului (care include și șoseaua de centură a municipiului Bistrița).
În timp ce președintele Klaus Iohannis a promulgat Legea privind Construcția Autostrăzii Unirii și a explicat că autostrada se va construi deoarece niciun guvern nu poate ignora o lege, președintele PNL Bistrița-Năsăud Ioan Turc declară că autostrăzile nu se construiesc prin legi și că inițiativa legislativă privind Autostrada Nordului este propagandistică.
În timp ce construcția Autostrăzii Unirii a început, bistrițenii așteaptă de 30 de ani o șosea de centură și o autostradă care să ajute municipiul și județul să recupereze decalajele de dezvoltare economică față de alte zone din Transilvania.
Există proiecte importante pentru bistrițeni care trebuie să fie deasupra oricăror interese limitate de partid. Chiar dacă paternitatea proiectului privind construcția Autostrăzii Nordului îmi aparține, îl invit pe Ioan Turc să își asume maternitatea legii și să își convingă colegii de la PNL să susțină proiectul, așa cum au promis.
În noiembrie 2018, am inițiat Legea Autostrăzii Nordului – o inițiativă legislativă care obligă guvernele, indiferent de culoarea lor politică, să construiască, în termen de 3 ani de la adoptarea actului normativ, o autostradă care să lege Nordul țării (pe traseul Satu Mare – Baia Mare – Bistrița – Suceava) de Occident. Această autostradă include și șoseaua de centură a municipiului Bistrița. Inițiativa legislativă a fost adoptată de Senat și, de mai bine de un an, este blocată în Comisia Pentru Transporturi din Camera Deputaților. Pentru ca legea să intre la votul final, mai este nevoie de un singur aviz, de cel al Guvernului PNL.

Adaugă comentariu nou

 
Design şi dezvoltare: Linuxship
[Valid RSS] Statistici T5