Lucrările de completare şi remediere de pe DJ 151, recepţionate de staff-ul Consiliului Judeţean

Vicepreşedintele Dorin Popescu, alături de specialişti din aparatul de specialitate al Consiliului Judeţean şi primari, dar şi de reprezentanţii constructorilor au participat, la finele săptămânii trecute, la recepţia lucrărilor de completare şi remediere aferente obiectivului ‘’Reabilitare DJ 151 , km 45+810-126+712 , limită judeţ Mureş-Bistriţa”.

Este vorba despre lucrările cuprinse în Anexa 2, care nu au fost executate de către Romstrade, pe timpul derulării contractului. În 2012, Consiliul Judeţean Bistriţa-Năsăud a decis executarea scrisorii de garanţie, în valoare de aproximativ 7,449 milioane lei.

Administraţia judeţeană a organizat licitaţii pentru trei contracte, şi anume şlam bituminos pe o lungime de peste 2 kilometri, între Blăjeni şi DN 17 (adjudecat de Bitunova SRL Bucureşti), tratamente bituminoase pe acostament ( LDP Bistriţa) şi finalizarea pasajului de cale ferată de la Şintereag (o firmă din Craiova). Valoarea totală a acestor contracte este de aproximativ 2,5 milioane lei.

Dacă mai apărea probleme la acest drum, vor mai fi folosiţi bani din această scrisoare de garanţie, asta pentru că recepţia finală este programată prin 2024.

***
Proiectul de reabilitare a DJ 151, km 45+810-126+712, limită judeţ Mureş-Bistriţa, a fost cofinanţat prin Programul Operaţional Regional 2007-2013, Axa Prioritară 2 - Îmbunătăţirea infrastructurii de transport regionale şi locale. Valoarea acestui proiect implementat de Consiliul Judeţean Bistriţa-Năsăud este de 29.790.600 euro, cu o valoare totală eligibilă de 24.621.520,00 euro.

Tronsonul care măsoară 77 kilometri străbate 16 localităţi, componente a cinci comune şi a municipiului Bistriţa, pe itinerariul Sigmir, Blăjenii de Sus, Blăjenii de Jos, Şintereag, Şieu Odorhei, Coasta, Şirioara, Chiraleş, Lechinţa, Vermeş, Sângeorzu Nou, Sânmihaiu de Câmpie, Zoreni, Budeşti, Budeşti-Fânaţe şi Ţagu.
Pe lângă lucrările la carosabil, care a însemnat mai bine de 510.000 metri pătraţi modernizaţi, au fost executate şi consolidări de terasamente, 32 de podeţe noi, un viaduct la Blăjenii de Jos, reparaţii la 10 poduri, rigole, şanţuri pereate, şanţuri neprotejate şi aproape 10 kilometri de parapete.

Adaugă comentariu nou

 
Design şi dezvoltare: Linuxship
[Valid RSS]