Monica Săsărman, secretar de stat: Servicii publice de calitate și la prețuri accesibile pentru fiecare cetățean! E provocarea mea ca viitor parlamentar!

Monica Săsărman, secretar de stat în Ministerul Dezvoltării, Lucrărilor Publice și Administrației și candidat pentru Camera Deputaților al PSD Bistrița-Năsăud, își asumă accesibilizarea serviciilor publice, astfel ca fiecare cetățean să beneficieze de un serviciu public de calitate, la un preț corespunzător. 
“Interesul meu  este ca viața fiecărui om să aibă preț cu adevărat, nu doar la nivel declarativ.  Una dintre preocupările mele, în afară de atribuțiile pe care le exercit la nivelul Ministerului Dezvoltării, Lucrărilor Publice și Administrației, se referă la serviciile publice, la calitatea, adaptabilitatea și accesibilitatea serviciilor publice.  Ce înseamnă accesibilitatea serviciilor publice? Fiecare cetățean are dreptul să beneficieze de un serviciu public de calitate și la un preț corespunzător. Vă aduceți aminte perioada de după 2020, când ne-am trezit cu acele prețuri uriașe la facturile pentru alimentarea cu gaze naturale și pentru electricitate. Și oamenii practic au fost puși la zid, în imposibilitatea de a beneficia de acest serviciu, cu mult peste putințele lor și evident că a fost categoria așa-numiților furnizori care au profitat de acest lucru”, declară Monica Săsărman.
Potrivit acesteia, problema este tergiversată, în contextul în care portofoliul Ministerului Energiei este gestionat de către “un coleg din Coaliție, de dreapta”. 
“Cred că e nevoie de un parlamentar curajos care să aibă capabilitatea să pună pe masa dezbaterii și discuțiilor acest subiect al accesibilității serviciilor publice. (….)Nu poți să dezvolți o comunitate în lipsa accesului la aceste servicii publice și este vremea ca cei care sunt așa-numiți beneficiari bănești ai acestor servicii să se tempereze puțin, pentru că viața fiecărui om contează și viața fiecărui om este mai presus de orice interes material sau pecuniar. Asta este viziunea mea pentru pentru locuitorii din județul Bistrița-Năsăud. Asta este provocarea pe care eu o lansez și, în același timp, mi-o însușesc”, transmite Monica Săsărman.  
În opinia sa, “degeaba ai infrastructură bună, degeaba ai rețele  foarte bune, dacă cetățeanul nu are acces la aceste servicii”. 
“Eu sunt la vârsta la care nu am parti-pris-uri politice cu absolut nimeni,  pe mine mă interesează un singur lucru, comunitatea din județul Bistrița-Năsăud să fie mulțumită, să se dezvolte. Pe mine mă interesează ca viața fiecărui cetățean să aibă preț cu adevărat, nu doar la nivel declarativ și vreau să vă spun că aceste chestiuni le-am văzut aplicate implicit în administrația publică județeană de către președintele Emil Radu Moldovan, le-am văzut aplicate de către fiecare primar pe care îl cunosc și cu care interacționez foarte bine. Este și de datoria mea, ca viitor parlamentar, să mă ocup de aceste lucruri, pentru că întregul se face din bucăți”, subliniază Monica Săsărman. 
Secretarul de stat bistrițean ridică și problema relației pe care cetățenii o au cu furnizorii de utilități, inclusiv din prisma prevederilor contractuale, care pentru mulți dintre cetățeni sunt o necunoscută . “Vi se pare normal ca în situația în care un om din România are o problemă să nu aibă pe cine să contacteze, să stea o jumătate de oră, 2 ore, o jumătate de zi cu un robot la telefon și să nu răspundă nimeni?”, menționează Monica Săsărman.

Adaugă comentariu nou

 
Design şi dezvoltare: Linuxship
[Valid RSS] Statistici T5