Motive pentru care ai vrea să deschizi un magazine de haine second hand
Toate studiile arată că foarte mulți români au spirit antreprenorial și ar dori să se bucure de independența în muncă pe care o oferă propria afacere. De altfel, mulți români fac deja acest lucru și, chiar dacă unele inițiative se termină cu eșec, au puterea să o ia de la capăt cu altă idee de business. De asemenea, mai există și categoria celor care au deja afaceri de succes și care vor să se dezvolte cu noi idei antreprenoriale puse în practică.
Pentru toți cei de mai sus, o variantă tot mai aleasă și totuși cu mari perspective de profit este deschiderea de magazine second hand (eventual și outlet). Pe piață există încă foarte mult loc pentru astfel de magazine, dar pe segmentul de calitate ridicată. Și asta pentru că cei mai mulți consumatori caută un raport bun calitate / preț și nu doar haine ieftine. Din păcate, încă există mulți antreprenori care nu percep bine această tendință de piață și cumpără stocuri de haine extrem de ieftine, dar pe care nu reușesc să le vândă bine nici la prețuri de câțiva lei pe bucată.
În special în orașele mari se dezvoltă nișa de clienți interesați de deal-uri bune în outlet de haine second hand, care consideră că industria de fashion nu mai trebuie alimentată cu atât de mulți bani. Aceste persoane nu vor însă să facă vreun compromis în ceea ce privește aspectul produselor de îmbrăcăminte și încălțăminte pe care le cumpără. Pur și simplu acceptă să cumpere haine second hand sau outlet doar dacă acestea sunt la un nivel de calitate cel puțin la fel de bun precum în magazinele standard. Iar acest lucru este perfect posibil în magazinele cu haine sh care se alimentează cu stocuri de la furnizori care pun accent pe calitate, nu doar pe preț mic.
Așadar, relația cu depozitul de haine second hand este extrem de importantă pentru proprietarul de magazin pe acest segment. Este important să se pună accent pe calitatea stocurilor de marfă, eventual chiar să se poate inspecta ceea ce se comandă, cel puțin la începutul relației comerciale, pentru a se asigura de transparență și onestitate.
Un magazin de haine second hand pe acest concept nou de calitate ridicată poate atrage mulți clienți și poate genera venituri mari, cu o marjă bună de profit. Se poate deschide într-o locație de cartier, deci chiria plătită pentru spațiu va fi modică, nu se va compara cu cheltuielile generate de un spațiu în mall sau stradal ultracentral. Un magazin second hand nu va depinde de un anumit furnizor, deci flexibilitatea este maximă.
Tot mai multe date economice arată că o nouă criză financiară va veni, mai repede sau mai târziu (mulți economiști partiază pe un termen relativ scurt). Mai ales într-un astfel de scenariu, afacerile cu haine pe segmentul economic vor avea de câștigat. Consumatorii își doresc haine de bună calitate, eventual de la branduri cunoscute, dar pentru care să plătească un preț rezonabil, fără a alimenta bugete enorme de marketing și publicitate.
.
Citiţi şi:
- Hainele second hand, la mare căutare
- Haine de calitate, dar ieftine- Milenium Shopping ofera imbracaminte second hand, la preturi competitive
- Toate-s vechi și noi sunt toate în magazinele din Beclean
- Tot mai multi bistriteni cumpara de la second hand
- Toate-s vechi și noi sunt toate: Trenduri de prima și de a doua mână în magazinele de haine din Beclean
Adaugă comentariu nou