Colaboreaza cu o casa de productie video pentru profitul business-ului tau dupa pandemie

Desi intreg mapamondul inca se mai lupta cu pandemia globala, este important sa ne gandim si la ce va insemna lumea post-COVID 19 pentru cei din taramul marketingului digital. Pe scurt, pandemia a accelerat practic viteza cu care lumea a inceput sa foloseasca mediul digital, creand oportunitati si punand in valoare multe business-uri din online, fie ca vorbim de un shop online, de o casa de productie video sau de o agentie de marketing.

Poate ca niciodata nu am fost atat de dependenti de mijloacele de comunicare prin video, precum Zoom, YouTube, Twitch sau reclamele din mediul online. Prin urmare, in rolul de marketeri digitali, vrem sa folosim toata aceasta tehnologie in avantajul nostru. Cum poate fi influentata imaginea companiei noastre prin colaborarea cu o casa de productie video, in contextul post-pandemic? Iata trei strategii pe care le poti incerca si tu!

 

1. Concentreaza-te pe clientii deja existenti

Daca intalnesti dificultati in gasirea de noi clienti pentru business-ul tau, poti incerca sa te focusezi pe cei deja existenti, care au fost alaturi de tine in ciuda dezavantajelor de ordin economic. O casa de productie video cu experienta te poate ajuta la identificarea targetului prevalent, pentru a creste loialitatea celor care ti-au fost alaturi. Poti face uz de tutoriale si campanii de reclame in format video, asigurandu-ti astfel relevanta in fata clientilor fideli care sunt gata sa faca din nou achizitii.

 

2. Asigura-te ca toate resursele oferite se afla si in mediul online

Avand in vedere restrictiile de circulatie si perioadele de carantina la nivel global, nu ar trebui sa ne surprinda faptul ca marile companii cauta sa se “mute” cu totul in mediul online. Scott Jones, CEO al 123InternetGroup a declarat pentru Forbes ca se observa o crestere a vizibilitatii companiilor care au creat sau si-au actualizat website-urile, au creat noi campanii social media pentru cei de acasa si au investit in continut video de buna calitate, in noul context pandemic.

Acum este poate mai important ca oricand sa incepi colaborarea cu o casa de productie video profesionista, care cunoaste in detaliu strategiile marketing necesare pentru a se adresa clientelei de acasa.

 

3. Investeste in reclame online de calitate

Din ce in ce mai multe persoane petrec timp acasa si pe retelele de social media. Din acest motiv, profitul provenit din campanii de tip reclame PPC (pay-per-click) a crescut masiv pentru multe companii care au avut intuitia de a colabora din timp cu o casa de productie video. Atat in timpul, cat si dupa contextul pandemic, este important sa demonstrezi atat clientilor noi, cat si celor fideli ca ai un business inca relevant si ca te straduiesti, alaturi de ei, sa creezi noi oportunitati.

Reclamele pe Facebook sunt, de altfel, foarte accesibile, chiar si pentru business-urile locale, si te pot ajuta sa iti pui in valoare promotiile sau ofertele speciale. De asemenea, si reclamele video pentru YouTube sau Instagram au devenit din ce in ce mai captivante si bine targetate, oferind abilitatea de a creste la superlativ vizibilitatea unui brand.

Toate aceste strategii de digital marketing te pot ajuta nu doar in timpul, ci si in perioada post-pandemica, oferind companiei tale un avans in fata competitiei. Alege colaborarea cu o casa de productie video cu experienta, asa cum este www.videomaniax.ro, care stie sa iti puna in valoare calitatile business-ului si poate sa iti ofere o imagine distincta pe piata de marketing digital dupa trecerea pandemiei!

 

Adaugă comentariu nou

 
Design şi dezvoltare: Linuxship
[Valid RSS] Statistici T5