7 idei de promovare a afacerii tale

Dacă afacerea ta se află la început de drum, promovarea corectă a proiectului este esențială. În acest fel, îți vei crește vizibilitatea și vânzările ar putea să fie chiar peste așteptări. Iată 7 idei ușor de aplicat, prin care îți poți promova eficient afacerea.

1. Organizează concursuri cu premii

Această strategie presupune să îți creezi o pagină de Facebook și să oferi premii celor care participă și câștigă diferite concursuri organizate de tine. Dacă premiul oferit este motivant, îți va crește numărul de urmăritori și vei putea aduna sute sau chiar mii de oameni. Singurul dezavantaj este faptul că nu poți face asta mereu, deoarece nu vrei să îi atragi doar pe cei care vor lucruri gratis. Dar această metodă sigur va da randament dacă o aplici de câteva ori.

2. Promovează-te prin intermediul evenimentelor

Această metodă de promovare presupune să participi la târguri de specialitate și alte evenimente. Astfel, îți vei putea oferi produsele sau serviciile pentru a fi sponsorizat. Dacă ai posibilitatea, ar fi bine chiar să devii partener la eveniment, ori să ții o prezentare despre domeniul în care activezi, ocazie cu care vei putea vorbi și despre proiectul tău. Evenimentele sunt și o bună ocazie pentru a face networking - metoda perfectă prin care vei cunoaște potențiali clienți sau parteneri de afaceri și te poți face la rândul tău remarcat.

3. Creează reclame online

Indiferent de industria în care activezi, reclamele pe Google și pe rețelele sociale te vor ajuta să ajungi la mai mulți clienți. Cu ajutorul acestora, îți vei crește rata de conversie la vânzări. De asemenea, vei putea să-ți construiești o listă de abonați pe care să-i contactezi și în viitor cu diferite oferte. 



Această strategie necesită însă o investiție serioasă din partea ta. Deși poți începe inițial campaniile cu un buget mic, va fi nevoie să faci multe teste ca să afli ce funcționează și ce nu. Iar dacă n-ai timp pentru a optimiza reclamele, va trebui să angajezi o firmă care să se ocupe de ele și asta îți va crește cheltuielile.

4. Scrie pe un blog

Majoritatea afacerilor își fac doar un site de prezentare, unde lasă adresa și datele de contact. Totuși, te poți promova și prin intermediul unui blog. Creează conținut care să aibă legătură cu nișa ta și targeteaza diferite cuvinte cheie, pentru a-i ajuta pe oameni să te găsească mai ușor. Articolele vor crește gradul de încredere al celor care află despre tine.

5. Creează materiale video

Videoclipurile au devenit tipul de conținut preferat de majoritatea utilizatorilor de internet. De aceea, încearcă să te folosești și tu de el. Creează un canal de Youtube și împarte cu ceilalți din cunoștințele tale. Poți face și videoclipuri care descriu cum funcționează produsele pe care le vinzi sau care conțin testimoniale. Deși multe persoane nu se simt comod în fața camerei, expunerea ta îți va aduce mai multe rezulte în motoarele de căutare și va face vizitatorii să-ți aprecieze brandul mai mult.

6. Distribuie pliante și broșuri

Această strategie de promovare nu necesită investiții mari. Poți printa multe afișe la preț avantajos, deoarece costul de producție este mic. Scrie un text care să atragă atenția și lasă la final adresa și numărul de telefon al companiei! Apoi, angajează pe cineva care să distribuie toate aceste materiale. Dacă deții o afacere locală, în mod sigur numărul clienților va crește rapid prin această metodă.

7. Promovează-te la radio sau TV

Pentru a realiza un spot radio sau o reclamă televizată ai nevoie de un buget consistent. Însă și rezultatele pot fi pe măsură. Dacă deții o afacere fizică, ia în considerare și această strategie. Prețul reclamelor se plătește în funcție de ora de difuzare, punctul de audiență și post. De aceea, încearcă la început să-ți folosești bugetul într-un canal sau radio local, în loc să apelezi direct la cele mari. Așa vei plăti mai puțin și vei atrage oricum clienți din orașul tău.



Când afacerea ta este încă în faza de start-up, trebuie să depui mai mult depui pentru a-i ajuta pe oameni să-ți descopere proiectul. Din fericire, există multe metode de promovare care funcționează și care nu presupun investiții foarte mari.



 

Adaugă comentariu nou

 
Design şi dezvoltare: Linuxship
[Valid RSS] Statistici T5