AJOFM BN: Accesul în instituţie, pe baza Certificatului verde! Servicii urgente - telefonic, online şi faţă în faţă!

Începând cu data de 25.10.2021, în conformitate cu prevederile HG nr.1130/2021, se aplică următoarele reguli privind accesul în incinta instituiției:

Conform art.12alin.4 din HG 1130/2021:

Accesul persoanelor, cu exceptia angajaţilor Agenției Județene pentru Ocuparea Forței de Muncă Bistriţa – Năsăud, in incintele instituţiei publice centrale şi locale, este permis doar celor care fac dovada vaccinării împotriva virusului SARS-CoV-2, şi pentru care au trecut 10 zile de la finalizarea schemei complete de vaccinare, care prezintă rezultatul negativ al unui test RT-PCR pentru infecţia cu virusul SARS –CoV-2, nu mai vechi de 72 de ore,rezultatul negativ al unui test rapid nu mai vechi de 48 de ore, respectiv care se află în perioada cuprinsî între a 15-a zi şi a 180-a zi ulterioară confirmării infectării cu virusul SARS-CoV-2.

VERIFICAREA îndeplinirii conditţilor se va face prin următoarele metode:

-prezentarea unui certificat digital de vaccinare QR listat sau în format digital;

-prezentarea rezultatului NEGATIV al unui test RT-PCR pentru infecția cu virusul SARS-CoV-2, nu mai vechi de 72 ore;

-prezentarea rezultatului NEGATIV al unui test rapid pentru infecția cu virusul SARS-CoV-2, nu mai vechi de 48 ore;

-certificat emis de către medicul de familie sau decizia DSP pentru cei aflați in perioada cuprinsă între a 15-a zi și a180- zi de la contaminare;

-documente pe suport de hârtie sau digital care să ateste vaccinarea, pentru persoanele provenite din state ale căror autorități nu emit certificate digitale sau documente compatibile cu aceste certificate.

Excepții:

-se acordă servicii publice urgente, persoanelor nevaccinate, prin servicii online, telefonice sau față în față, cu respectarea tuturor condițiilor impuse de lege și reguli de acces.

 

Pentru persoanele NEVACCINATE care solicită servicii ce nu presupun urgențe, acestea se vor acorda prin e-mailul agenției sau la numerele de telefon:   

Înregistrare șomeri, vize șomeri, consiliere-mediere (repartiții în vederea angajării):

-0752 058446-consilier Petrican Floarea

-0752 058458-consilier Camelia Rus

-0740 096437-consilier Alina Moldovan

-07410195001- consilier Vicențiu Retegan

-0786 709260- consilier Roman Maria

 

Eliberare formulare europene – EURES:

-0752 058450- consilier Adina Preda

 

Relații cu angajatorii:

-0752 315317-consilier Simionca Georgeta

-0752 052444 –consilier Petri Felicia

-0747 080081- şef birou Tamaşoi Valeria

 

Formare profesională:

0752 058439-consilier Emilia Moldovan

 

E-mail corespondență: [email protected]

 

 

Agenția Județeană pentru Ocuparea Forței de Muncă Bistriţa – Năsăud

 

Adaugă comentariu nou

 
Design şi dezvoltare: Linuxship
[Valid RSS] Statistici T5