Premierul Victor Ponta, vizită de lucru în Bistriţa-Năsăud

Premierul României, Victor Ponta, şi ministrul Dezvoltării Regionale şi Administraţiei Publice, Liviu Dragnea, vor efectua joi după-amiază o vizită de lucru în județul nostru, la invitaţia administraţiei judeţene.

Astfel, de la ora 16.00, primul-ministru Victor Ponta participă la inaugurarea Gării CFR Bistrița Nord, eveniment la care va fi prezent şi Înaltpreasfinţitul Arhiepiscop si Mitropolit al Clujului, Maramureșului și Sălajului, Andrei Andreicuţ.

De la ora 17.00, este programată inaugurarea DN 15 A și vizitarea unui tronson de drum (intersecție DN 17 – DN 15 A).

Ulterior, va fi semnat contractul de finanțare a lucrărilor de construcție a Campusului Școlar al Colegiul Național “Liviu Rebreanu” din Bistrița, cofinanțat prin Programul Operațional Regional 2007-2013.

Premierul va fi prezent joi şi în judeţele Vrancea şi Harghita, pentru a vizita o serie de investiţii.

Comentarii

11/09/14 08:08
Vizitator

Care-i meritul lui Ponta in proiectul de reabilitare a garii Bistrita? Civilizat ar fi sa fie de fata toti cei implicati in realizarea acestui proiect. Dar, de unde nu-i nici Dumnezeu nu cere.
Practic, finantarea reabilitarii Garii CFR Bistrita a fost facuta cu surse financiare alocate de Comisia Europeana prin Fondul European de Dezvoltare Regionala si de la bugetul de stat prin Ministerul Transporturilor si Infrastructurii, in baza unui proiect din anul 2011, cand ministrul transporturilor era Anca Boagiu.
Pe langa Gara CFR Bistrita, mai sunt prinse in programul de reabilitare si Garile CFR din Giurgiu, Alexandria, Slatina, Ramnicu Valcea, Pitesti, Resita Sud, Sf. Gheorghe, Tg. Mures, Zalau, Piatra Neamt, Botosani, Vaslui, Calarasi, Slobozia. Valoarea totala a acestui proiect a fost estimata la 174,48 milioane de euro.
Lucrarile la Gara Bistrita au demarat efectiv in mai 2012, fiind executate de firma spaniolă Copisa Constructora Pirenaica – Puentes Y Calzadas Infraestructuras, care şi-a adjudecat contractul de reabilitare a gării la jumătate din suma alocată, pentru acest proiect de Ministerul Transporturilor si anume 8,5 milioane de euro.
La fel si cu DN15A, care face legătura între Sărățel şi Reghin in lungime de 71,4 kilometri , dintre care 46 de kilometri sunt pe raza judeţului nostru a intrat în reabilitare tot in timpul guvernarilor anterioare, lucrările fiind executate de firma Strabag.

11/09/14 08:56
Vizitator

Pana la urma Ponta care nu are nici un merit in reabilitarea garii vine la Bistrita sa se dea mare in gara mica. Deoarece, gara Bistrita, chiar si dupa reabilitare, ramane tot o gara mica. Fiindca la cate trenuri si la ce fel de trenuri vin sau pleaca din gara Bistrita, nu era nevoie de o investitie asa de mare, cu spatii si dotari care mai mult vor sta nefolosite. Poate era mai bine daca se facea modernizarea garii Saratel care se afla pe magistrala feroviara Bucuresti-Baia Mare si care putea sa deserveasca si orasul Bistrita.
Cel putin daca odata cu reabilitarea garii se faceau reparatii si la pasajul subteran pe sub calea ferata de langa magazinul Billa, prin refacerea finisajelor in tonul celor din pasajul construit intre peroanele din gara. Cu atat mai mult cu cat prin acest pasaj lasat in paragina de multa vreme trece zilnic mai multa lume decat prin gara.

11/09/14 09:04
Un cititor ...

Nu va suparati, dar acest "model" este chiar de la vechii guvernanti. Toti se bat cu "caramida-n piept"... cand se "taie panglicile"... indiferent cine le-a initiat , planificat sau obtinut fondurile necesare constuctiei ... Important este ca s-a facut ceva necesar si util ptr noi toti, indiferent de ce culoare agreem ori suntem...
De altfel, bine ziceti, ca ar trebui invitati la inaugurare, absolut toati din "sleahta executiv - administrativa"... ( si veche si noua ) ca ea a realizat totul la urma urmei si nu cea "politica" ...

Adaugă comentariu nou

 
Design şi dezvoltare: Linuxship
[Valid RSS] Statistici T5