Președintele Radu Moldovan: Modernizarea drumului spre Colibița, în linie dreaptă!

Președintele Consiliului Județean Bistrița-Năsăud a evaluat stadiul lucrărilor de pe Drumul Blajului, în fapt primul tronson al Lotului 1 al DJ 172 D, Poarta Transilvaniei, Mureșenii Bârgăului-Colibița. Acesta a avut discuții cu reprezentanții firmei de construcții, dar și cu primarul Vasile Șut de la Tiha Bârgăului.

Am vizitat șantierul Drumului Județean 172 D, tronsonul Mureșenii Bârgăului - Colibița, unde am vrut să mă asigur că se lucrează cu toate forțele pentru ca până în vară să avem un drum modern spre ”Marea de la munte”! Lucrările sunt în grafic și sper că termenul avansat de constructor, luna iulie, să fie unul fezabil în contextul lucrărilor de artă necesare pentru consolidarea fundației drumului.

Cât ține de mine, la fel ca și până acum, voi lucra alături de colegii mei din Consiliul Județean pentru ca aceste lucrări să fie terminate cât mai repede, dar fără niciun rabat de la calitatea lucrărilor”, adeclarat preşedintele Consiliului Judeţean, Emil Radu Moldovan.

         Lucrările de modernizare ale acestui tronson cu o lungime de aproximativ 5,5 km sunt finanţate prin Programul Naţional de Dezvoltare Locală al Ministerului Dezvoltării Regionale, Administraţiei Publice şi Fondurilor Europene, în baza OG 28/2013. Investiţia, care a debutat în luna martie, este estimată la 14 milioane lei şi, în mod normal, are o durată de implementare de 18 luni. Constructorul şi-a asumat, însă, un termen mult mai scurt, până în vara acestui an.

         Prim-ministrul Sorin Grindeanu a vizitat şantierul acestui proiect, când s-a aflat în judeţul nostru, anunţând că doreşte să participe la inaugurarea investiţiei. 

Comentarii

28/04/17 12:32
Vizitator

Foarte bine ca se face drumul intre Muresenii Bargaului si Colibita, dar ar fi bine daca presedintele CJ s-ar implica si in problemele Bistritei oprind pornirile idioate ale primarului Cretu. In strategia de dezvoltare locală, pentru 2015-2030, recent reactualizată, pentru varianta ocolitoare a Bistritei se prevede extinderea drumului de centură până înainte de localitatea Livezile, optimizarea acestuia prin amenajarea unor bretele de acces și a unor sensuri giratorii menite să fluidizeze traficul, reabilitarea trecerilor la nivel cu calea ferată. Faptul ca din interese personale primarul Cretu s-a cramponat prosteste ca varianta ocolitoare sa treaca pe langa terenul sau din Zavoaie a optat pentru cea mai idioata solutie, intr-o zona accidentata cu probleme de alunecari de teren care presupunea costuri exorbitante de executie si exploatare cu pretul distrugerii Padurii Codrisor. Ba mai mult, traseul respectiv nu indeplinea nici conditiile legale de varianta ocolitoare , trecand pe cea mai mare portiune prin zone locuite din oras. Aceasta tampenie a lui Cretu a lasat orasul Bistrita fara o centura ocolitoare adevarata, incercand acum un fel de carpeala pe centura veche.

Adaugă comentariu nou

 
Design şi dezvoltare: Linuxship
[Valid RSS] Statistici T5