Săgeata albastră n-a avut viaţă lungă. SNCFR a renunțat la trenul de călători Ilva Mică-Rodna Veche
După 4 ani de la întreruperea traficului feroviar pe tronsonul Ilva Mică-Rodna, circulaţia a fost reluată începând cu data de 1 august, ministrul Transporturilor, Răzvan Cuc, fiind invitatul autorităţilor judeţene. Acest lucru s-a întâmplat în urmă cu cinci luni de zile, doar că, începând cu 1 ianuarie 2018, SNCFR a scos din oferta de trenuri pe anul în curs, relația Ilva Mică-Rodna Veche. Decizia SNCFR a fost motivată de rațiuni economice, cursa nefiind rentabilă din punct de vedere economic.
Din câte se pare, cheltuielile cu cele trei curse zilnice treceau peste 15 mii de lei iar câștigurile nu depășeau 500 de lei.
Răzvan Cuc (fost ministru al Transporturilor): ” Acest tronson de cale ferată a fost închis încă din 2013, practic am readus normalitatea. Toţi oamenii pot beneficia de această cursă între Ilva Mică şi Rodna Veche şi de la 1 august s-a introdus şi cursa între Ilva Mică şi Cluj-Napoca. Preţurile sunt atractive, în aşa fel vă invit pe toţi să circulaţi tot mai des cu trenul. (…) E o zonă superbă, cu locuri binecuvântate de Dumnezeu şi am scris şi în cartea de onoare că proiectele pentru Bistriţa-Năsăud nu se vor opri aici. Nu pot decât să vă urez „călătorie plăcută” tuturor celor care veţi folosi serviciile CFR Călători”.
Citiţi şi:
- Deputatul Suciu solicită CFR Călători redeschiderea tronsonului Ilva Mică-Rodna Veche
- După 4 ani, trenul „șuieră” din nou între Ilva Mică şi Rodna. Ministrul Transporturilor, în Săgeata albastră
- Pe drum de fier
- Ministerul Transporturilor a alocat bani pentru continuarea lucrărilor pe DN 17 C şi DN 17 D. Peste două luni, cu trenul între Ilva Mică şi Rodna
- Modernizarea gării din Năsăud
Comentarii
Atunci te ce l-aţi mai băgat? Aşa, ca să trăncăniţi în presă?
Adaugă comentariu nou