Gabriela Montoiu şi brandul Romana, în Business Texil, Catalogul industriilor modei
Ediţia pe 2016 a Catalogului industriilor modei - Business Texil, apărut zilele acestea pe piaţă, propune o întâlnire cu branduri importante din lumea modei. În editorialul său, directorul Lucian Diaconu vorbeşte despre importanţa promovării companiilor din industria textilă şi cunoaşterea acestora nu doar pe piaţa naţională, ci şi pe cea internaţională.
Despre cursurile de perfecţionare profesională în industria modei, despre finanţarea IMM-urilor, despre import şi export, şi mai ales despre ce se poartă acum, găsim detalii în catalog.
Alături de branduri precum H&M, Nike, Irina Schrother, găsim şi brandul bistriţean „Romana”. Brandul Gabrielei Montoiu are un loc binemeritat în cadrul ediţiei „Iarnă 2016 – primăvară 2017” a cunoscutei publicaţii. Ineditul eşarfelor „Romana” stă în povestea inspirată de fiecare model în parte, motiv pentru care sunt căutate pe piaţa de specialitate.
„Romana este un brand românesc tânăr, grațios, cuceritor. Romana e rafinamentul desprins din sufletul românesc, unde cele mai genuine concepte de design se îmbină armonios cu stiluri fermecătoare de țesături modern” spune Gabriela Montoiu.
Colecțiile Romana actuale cuprind o paletă largă de eșarfe de mătase, disponibile pe magazinul online www.romanaart.ro.
Citiţi şi:
- Romana a întors priviri la Londra. Vezi ce spune Gabriela Montoiu
- Branduri bistriţene la Gala UAD Fashion Design Cluj. Gabriela Montoiu: Un spectacol desăvârșit
- Industria de iGaming – top fuziuni și achiziții până în prezent
- Un partener cu care poți ieși în lume...rafinat, distins, românesc
- ROMARTA, STEILMANN, RINASCIMENTO, DANIEL BESSI – cele mai renumite branduri
Adaugă comentariu nou