Primarii şi reprezentanţii mediului de afaceri, în şedinţă de lucru cu şase miniştri ai Guvernului

•Săptămâna viitoare este aşteptat premierul Victor Ponta

În preambulul vizitei prim-ministrului Victor Ponta, programată săptămâna viitoare, în cadrul căreia vor fi recepţionate lucrările de modernizare ale DN 15 A şi ale Gării Bistriţa, dar şi reparaţiile executate pe centura municipiului, astăzi la Bistriţa sunt aşteptaţi nu mai puţin de şase miniştri ai Cabinetului.

Alături de reprezentanţii judeţului în Guvernul Ponta – Adriana Doina Pană, ministru delegat pentru Ape, Păduri şi Piscicultură, şi Gabriela Szabo, ministrul Tineretului şi Sportului - au dat curs invitaţiei preşedintelui Consiliului Judeţean, Emil Radu Moldovan, ministrul Eugen Teodorovici (Fondurile Europene), Răzvan Cotovelea (Ministerul pentru Societatea Informaţională), Florin-Nicolae Jianu (Departamentul pentru Întreprinderi Mici şi Mijlocii, Mediu de Afaceri şi Turism), Bogdan Stanoevici (ministru delegat pentru Românii de Pretutindeni).

Pe agenda de lucru figurează întâlniri cu primarii judeţului, cu reprezentanţii mediului de afaceri, aceştia având posibilitatea de a-şi spune păsul şi probleme cu care se confruntă atât din punct de vedere legislativ, cât şi procedural. Ulterior, oficialii guvernamentali vor participa la evenimentele cuprinse în cadrul Festivalul Usturoiului (Piatra Fântânele), dar şi la Zilele Monorului.

Comentarii

05/09/14 14:39
Vizitator

Daca e sa se respecte adevarul, atunci trebuie spus ca lucrarile de modernizare la DN15 A au inceput in ianuarie 2011, iar la gara Bistrita in martie 2012. Prin urmare, intocmirea proiectelor, atragerea fondurilor si demararea lucrarilor s-a facut de guvernele anterioare. Acestia de acum au venit la totul gata. Pana la urma bine ca s-au finalizat lucrarile. Insa e bine sa nu se impauneze singuri cu munca altora. Pana la urma Ponta care nu are nici un merit in reabilitarea garii vine la Bistrita sa se dea mare in gara mica. Deoarece, gara Bistrita, chiar si dupa reabilitare, ramane tot o gara mica. Fiindca la cate trenuri si la ce fel de trenuri vin sau pleaca din gara Bistrita, nu era nevoie de o investitie asa de mare, cu spatii si dotari care mai mult vor sta nefolosite. Poate era mai bine daca se facea modernizarea garii Saratel care se afla pe magistrala feroviara Bucuresti-Baia Mare si care putea sa deserveasca si orasul Bistrita.
Cel putin daca odata cu reabilitarea garii se faceau reparatii si la pasajul subteran pe sub calea ferata de langa magazinul Billa, prin refacerea finisajelor in tonul celor din pasajul construit intre peroanele din gara. Cu atat mai mult cu cat prin acest pasaj lasat in paragina de multa vreme trece zilnic mai multa lume decat prin gara.

Adaugă comentariu nou

 
Design şi dezvoltare: Linuxship
[Valid RSS] Statistici T5