Proiectul integrat „ ARTA DECORATIVĂ – PAS SPRE INTEGRARE„ continuă si în luna martie la Centrul Școlar de Educație Incluzivă nr.1 Bistrița

Educaţia prin artă decorativă, mai ales în cazul tinerilor cu dizabilități, asigură abordări terapeutice complexe şi generează la aceştia creşterea nivelului stimei de sine, motivaţiei, autocontrolului şi a gradului de implicare în activităţi, în vederea formării unor abilităţi de bază necesare inserţiei sociale şi profesionale ulterioare a acestui grup vulnerabil.
În acest scop, la Centrul Școlar de Educație Incluzivă nr.1 Bistrița, în luna martie a acestui an proiectul integrat „ Arta decorativă – pas spre integrare„ proiect ce face parte din proiectul „ Proces educațional optimizat prin activități de mentorat în școlile bistrițene, a ajuns la desfășurarea celei de a treia activități „Origami – valențe terapeutice„.
Echipa de proiect formată din prof. Moldovan Georgeta Mariana, prof. Semerean Veronica Ancuta, prof. Granciu Gabriela și prof. Marica Livia au coordonat defașurarea a câte doua activități pe săptămână, activități în cadrul cărora elevii selectati au fost familiarizați cu tehnica de lucru origami și cu materialele necesare desfășurării unor astfel de activități.
S-a urmărit dezvoltarea deprinderilor de decupare după model și îndoire a hârtiei organizate pentru un grup format din cel puțin 8 copii, câte 2 ore.
Prin derularea proiectului ” Arta decorativă – pas spre integrare” dorim să dezvoltăm aptitudini, abilități și competențe noi copiilor cu dizabilități, să sporim interesul comunității față de nevoile acestei categorii defavorizate, astfel încât să fie asigurată egalitatea de șanse, fără teama de a fi discriminați, izolați, dezavantajați, marginalizați. Prin artă, elevii cu deficiențe își manifestă aptitudinile, talentul, își dezvoltă simțul artistic și practic, tinzând pe viitor să-și dezvolte o profesie, dar și transmițând altor tineri interesul pentru artă.

Profesor Semerean Veronica Ancuța

Adaugă comentariu nou

 
Design şi dezvoltare: Linuxship
[Valid RSS] Statistici T5