Românii au ales Israelul, Bulgaria şi staţiunile româneşti pentru vacanţa de Paşte
• Israelul, în topul vânzărilor de Paşte la Filadelfia Turism
• Creştere de 100% a vânzărilor în T1
Românii care au ales să călătorească în acest an de Paşte cu agenţia Filadelfia Turism au optat în majoritatea cazurilor pentru staţiunile autohtone, dar şi pentru destinaţii ca Israel sau Bulgaria. Argumentele care au avut greutate în alegerea destinaţiilor au fost facilităţile incluse în pachet, dar şi specificul locaţiei. „Una dintre cele mai căutate oferte din portofoliul nostru a fost Israelul datorită raportului calitate-preţ, dar şi pentru că este o locaţie cu o încărcătură spirituală aparte, foarte potrivită pentru sărbătorirea Paştelui. Filadelfia Turism propune una dintre cele mai avantajoase oferte de pe piaţă – un preţ de la 490 de euro/persoană pentru un pelerinaj de şapte zile cu transportul, cazarea în hoteluri de 4*, masa în regim demipensiune şi toate taxele de intrare la obiectivele turistice incluse. Cei care însă nu au dorit să plece foarte departe de casă au ales staţiunile româneşti sau Bulgaria. Dacă am face un top al vânzărilor ofertelor pascale, Bulgaria ar fi pe locul doi. Pe această destinaţie am vândut pachete de la 11 euro în toate staţiunile pentru că românii apreciază condiţiile oferite de vecinii bulgari”, a spus Lidia Sighiartău, manager al Filadelfia Turism.
Vânzarea pachetelor de Paşte, dar şi ofertele early booking au crescut vânzările Filadelfia Turism în primul trimestru cu 100%, faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Evoluţia s-a datorat şi participării agenţiei la cele mai importante târguri de profil din ţară, Bucureşti, Timişoara şi Cluj.
Filadelfia Turism a fost înfiinţată în 2006 şi deţine o reţea de 32 de agenţii la nivel naţional. Agenţia este parte a grupului bistriţean Filadelfia.
Filadelfia Group are activităţi în diverse domenii: transport rutier de persoane, intern şi internaţional (Tabita Tour), turism (Filadelfia Turism), asigurări (DirektAsig), transport de marfă (Filadelfia Marfă) şi construcţii (Filadelfia Construcţii). Grupul are 270 de angajaţi şi a încheiat anul trecut cu o cifră de afaceri de 68.2 milioane de lei.
Citiţi şi:
- Bulgaria, în topul destinaţiilor de vacanţă pentru bistriţeni
- Spania, în topul destinaţiilor de vacanţă
- Filadelfia Turism- rezultate financiare în creștere cu 30% în primele nouă luni ale acestui an
- Filadelfia Group intră pe piaţa asigurărilor
- Filadelfia Group şi-a crescut cifra de afaceri cu 31% după primele trei trimestre şi pregăteşte investiţii în valoare de 800.000 de euro
Comentarii
Pai, pentru " bastani" si "bogotani"... Sfintele Paste, nu inseamna altceva, decat " lux, distractie, bautura, mancare si desfrau"... ! Acolo unde s-au "dus"... au fost probabil la "Biserica lui dracu"... in nici un caz al Lui Dumnezeu... si al Domnului nostru Isus Hristos ! Si ne mai miram de ce ne merge noua romanilor asa de bine... !
Adaugă comentariu nou