Aproape 100 de bistriţeni au reclamat furnizorii de gaze şi electricitate la Protecţia Consumatorilor! Peste 600 de sesizări, în primele opt luni ale anului
Stelian Dolha, comisarul şef adjunct de la Comisariatul pentru Protecţia Cosumatorilor Bistriţa-Năsăud, a anunţat că în cursul acestui an, până la data de 31.08.2022, au fost înregistrate un număr de 621 reclamații din partea consumatorilor, din care în proporție de 70% au fost soluționate în favoarea petenților, respectiv au fost concluzionate ca fiind întemeiate sau au fost soluționate amiabil. Majoritatea consumatorilor au reclamat operatori economici care comercializează produse nealimentare în mediul online.
Potrivit acestuia, cu privire la respectarea prevederilor legale de către furnizorii de energie electrică și gaze natural, consumatorii au sesizat modul de facturare, respectiv neemiterea facturilor lunare și faptul că nu au beneficiat de plafonările și compensările prevăzute de legislația în vigoare. În acest sens au fost depuse la CJPC Bistrița-Năsăud un număr de 93 reclamații, din care 15 % sunt întemeiate pentru care operatorii economici au fost sancționați contravențional.
De altfel, un furnizor de energie electrică a fost sancţionat cu suma de 50.000 lei, amenda fiind achitată de compania respectivă.
“Îi indemn pe bistriţeni să aibă încredere în Protecţia Consumatorilor, să vină să facă reclamaţii atunci când drepturile le sunt încălcate”, a transmis comisarul şef adjunct Stelian Dolha.
Citiţi şi:
- Peste 100 de bistrițeni au reclamat diverse probleme la Protecția Consumatorilor
- Bistriţenii îi reclamă tot mai des pe furnizorii de utilităţi
- Ziua şi reclamaţia pentru serviciile de telefonie, cablu şi internet
- Un turist din Ploieşti a reclamat condiţiile de cazare din Sângeorz-Băi
- 15 martie- Ziua Mondială a Consumatorilor
Adaugă comentariu nou