De câte ori Supercom întinde mâna și cere, municipalitatea îi va da
In cadrul dezbaterilor privind proiectul de hotărâre ce vizează majorarea tarifelor oferite de Supercom, am specificat faptul ca articolul nr.17 al 3 lit b din contract, invocat drept temei al necesității majorării prețurilor solicitată de Supercom, nu incumba in sarcina beneficiarului Municipiul Bistrita obligația intrinseca de a se conforma solicitării și majora prețurile. Formularea articolului da posibilitatea analizei oportunității majorării tarifelor.
Răspunsul primit a fost cel pe care îl vedeți, răspuns ce justifica oportunitatea prin teama edilului ca in cazul refuzului majorării, Supercom sa nu sisteze serviciile.
In acest caz, ne aflam in fata unei clauze contractuale abuzive, care da posibilitatea Supercom de a obține majorarea tarifelor ori de câte ori dorește, invocând orice fel de motive de ordin economic.
Aceasta clauza este una abuziva și prin prisma faptului ca in cuprinsul contractului nu i se opune o alta clauza care sa anuleze teama ca furnizorul sa nu sisteze serviciile, respectiv o clauza penalizatoare.
In atare condiții, ne vom aștepta ca de câte ori Supercom întinde mâna și cere, municipalitatea ii va da, contribuind din banii tuturor cetățenilor bistrițeni la creșterea profitului acestei firme.
Consilier local Bistriţa, Diana Morar
Citiţi şi:
- Cristina Iurișniți: Administrația bistrițeană, prin primarul Crețu și viceprimarul Niculae continuă să facă jocurile Supercom
- Creşterea TVA generează scumpiri ale transportului în comun.
- Diana Morar (PNL): Contractul cu Supercom se prelungeşte pentru a cincea oară. Suntem tot într-o stare de urgenţă? Solicit un calendar al licitaţiei
- Supercom solicită majorarea taxelor de salubrizare, la Bistriţa
- Primarul Bistriţei le cere mandat consilierilor municipali pentru a vota împotriva majorării taxelor de salubrizare
Comentarii
Toti "smecherii" la licitatie, accepta suma cea mai mica sa castige licitatia si imediat dupa ce incepe activitatea se tot plang ca nu le ajung banii si vor tot mai mult si mai mult si ta.nt.alaii nostri care au facut contractele, n-au pus clauze ( de protectie ) cum fac si cei de la telefonia mobila de exemplu ( probabil ca, altfel n-ar cere incontinuu marirea pretului ) :
1/. Contractul sa fie pe cel putin 2 ani de zile si daca vor continuarea, sa se faca din dou, alta licitatie publica ;
2/. Pe timpul derularii contractului, executantul sa nu aiba voie sa modifice pretul licitat ( ca doar din aceasta cauza a si castigat licitatia ) .
Nu stiu de ce, dar seamana :
1/. ori a prostie din partea beneficiarului prestatiei,
2/. ori mai degraba a " portitza smechereasca " anume exclusa ( ori omisa ) ... prin inchiderea ochilor la o problema foarte importanta, ca nu prea cred eu ca-s chiar " pr.o.sti "... si/sau dezinteresati - ceea ce face clar un obiect de verificare al celor de la DNA !
Adaugă comentariu nou