Invitaţie la autoperfecţionare.....
Inovaţia în structura educaţională a fiecărui individ , vine din propria dorinţă de autoperfecţionare. Deseori, învăţământul românesc a fost aspru criticat pentru rigiditatea scolastică ce şi-a prelungit tradiţionalismul şi după eliberarea de sub regimul totalitar.
În acest sens, pentru a dinamiza procesul de predare-învăţare se impun metode noi, menite să menţină liantul diadei profesor-elev şi să pătrundă practic pentru a crea "cetăţeanul de mâine".
Centrul Şcolar de Educaţie Incluzivă Nr. 2, Bistriţa se preocupă în mod special de antrenarea cadrelor didactice în activitaţi care să conducă la o promovare a valorilor educaţionale, la ridicarea standardelor de performanţă şi realizarea unor schimburi de experienţă, motiv pentru care, începând din 2002, organizează simpozioane naţionale.
Şi anul acesta, în 28 martie, CSEI Nr. 2 Bistriţa, menţinând vie tradiţia, organizează simpozionul naţional "Abordări ale educaţiei formale şi nonformale în învăţământul incluziv", ediţia a XII-a, Bistriţa.
PARTENERI:
Universitatea Babeş-Bolyai Cluj-Napoca, Facultatea de Psihologie şi Ştiinţe ale Educaţiei, Departamentul de Ştiinţe ale Educaţiei
Inspectoratul Şcolar Judeţean Bistriţa-Năsăud
Casa Corpului Didactic Bistriţa-Năsăud
Consiliul Judeţean Bistriţa-Năsăud
SCOP:
Optimizarea activităţilor de învăţare în medii formale şi nonformale, susţinând incluziunea şcolară, dezvoltarea emoţională şi socială a fiecărui formabil.
OBIECTIVE:
• Formarea şi dezvoltarea profesională în sfera educaţiei incluzive;
• Valorificarea experienţelor pozitive şi facilitarea procesului de diseminare a modelelor
educaţionale incluzive de bune practici obţinute în medii formale şi nonformale.
GRUP ŢINTĂ:
•Cadre didactice din învăţământul preuniversitar şi universitar, studenţi.
Regulamentul de participare poate fi accesat pe site-ul institutiei http://www.csei2bn.ro
CSEI Nr. 2 Bistriţa îşi deschide porţile pentru a veni în întâmpinarea cerinţelor actuale de perfecţionare a cadrelor didactice, sprijinind astfel întregul proces educativ de modelare a noilor caractere.
Citiţi şi:
- Jocul- activitate formală și nonformală care favorizează incluziunea, la Școala Gimnazială „Ștefan cel Mare” din Bistrița
- Educaţia, câştig pentru elevi
- Experiențe de învățare Erasmus + pentru cadre didactice de la Școala Gimnazială "Ștefan cel Mare", la Napoli!
- Conferința finală a proiectului „Promoting social inclusion through access to outdoor education”
- Directorul Vali Ganea, managerul proiectului european Educația face diferența, implementat la Liceul Tehnologic din Rodna
Adaugă comentariu nou