Produsele de birotică și papetărie și impactul lor asupra imaginii unei firme
Când faceți afaceri, imaginea este deosebit de importantă pentru succesul firmei dvs. Fie că aveți o afacere mică, acasă, în care dvs. sunteți singurul angajat sau o companie imensă multinațională cu mii de angajați, imaginea firmei dvs. este o parte cheie a capacității de a vă conecta cu clienții și asociații. În zilele noastre, termenul popular pentru acest lucru se numește „branding”. Pe vremuri, consultanții în afaceri îl numeau „construirea unei imagini”. Orice consultant de afaceri vă va spune că unul dintre instrumentele vitale importante în branding îl reprezintă produsele de birotică și papetărie.
Papetăria de afaceri este mai mult decât antetul firmei dvs., deși și acesta este cu siguranță important. De fapt birotica și papetăria cuprind, pe de-o parte, pixuri, stilouri, calculator, xerox, telefon, telefax și, pe de altă parte, fiecare bucată de hârtie (plicuri, facturi, etichete de expediere, carduri telefonice, calendare etc) pe care o folosește firma dvs. pentru a comunica cu clienții și asociații săi. Pentru a face cea mai bună impresie asupra potențialilor clienți și a atrage contacte, trebuie mai întâi să vă definiți firma, să realizați o imagine grafică, și apoi să vă asigurați că fiecare obiect care reprezintă compania dvs. și părăsește biroul va conține acea reprezentare grafică a firmei.
De ce sunt atât de importante în afaceri obiectele de birotică și papetărie
Imaginați-vă că organizați un interviu pentru găsirea unor agenți de vânzări care să gestioneze un contract de milioane de lei pentru compania dvs. Vi se înmânează două cărți de vizită din partea a doi reprezentanți de vânzări diferiți. Prima carte de vizită este una subțire și se îndoaie ușor, are logo-ul companiei imprimate pe un fundal simplu, iar numele reprezentantului de vânzări este scris pe o linie sub numele companiei. Cealaltă carte de vizită este realizată dintr-un carton greu, cu finisaj neted, literele sunt tipărite în relief și lucioase, iar numele reprezentantului de vânzări este gravat într-un font care se potrivește cu sigla companiei. Cu ce care dintre cei doi agenți veți prefera să faceți afaceri? Concluzia? Imaginea contează foarte mult în afaceri.
„Comunicarea” în afaceri prin intermediul obiectelor de birotică și papetărie ale firmei dvs. este adesea prima impresie pe care o faceți dvs. și compania dvs. într-un nou contact de afaceri. Indiferent dacă trimiteți o scrisoare de prezentare, lăsați o carte de vizită sau faceți cadou un stilou sau o agendă, toate aceste obiecte conțin un mesaj subtil, dar foarte puternic despre afacerea dvs. Alegerea unor articole de birotică și papetărie care să reprezinte imaginea companiei dvs. într-o manieră pozitivă creează o anumită așteptare în mintea actualilor sau potențialilor dvs. clienți sau parteneri de afaceri.
Citiţi şi:
- Descopera ce este papetaria
- Ai nevoie de un furnizor de produse de papetarie? Acum exista Viamond.ro!
- Topul celor mai importante produse de papetarie de care ai nevoie la birou
- Cum contribuie o certificare ISO la succesul unei organizatii?
- Domeniu web, de ce un nume bun este o necesitate pentru afacerea dvs.?
Adaugă comentariu nou