Și marile Supermarketuri pot evita risipa !
Aproape tot a treia zi, în orașul Năsăud, în cutiile poștale, la scările blocurilor, în curțile caselor sau în coridoare, găsești fel și chip de reviste ce privesc reclama unor produse ale supermarketurilor ca de exemplu: LIDL sau Kaufland, sunt câte 5-6 reviste sau ziare de același fel într-un singur loc.
Sigur, reclama este sufletul comerțului, dar ce să faci cu atâtea exemplare, aruncate la întâmplare de către distribuitori, pentru a scăpa de ele?
Iarna, mai aprinzi focul, dar și aici este o problemă, nu prea ard, iar vara le arunci la coșul de gunoi.
Costul acestor reclame este foarte mare, mai ales că zecile de poze sunt colorate, iar hârtia este lucioasă, de bună calitate, atunci mă întreb:
Oare nu ar fi mai bine să se tipărească cantități mai mici, să se distribuie numai câte un exemplar, la un număr mai larg de posibili consumatori, însoțit de câte un produs din reclama făcută?
Luați-o ca o glumă, dar mai gândiți-vă, e multă risipă, dar și multă sărăcie, încă!
Practicarea unor prețuri mai mici, în mod permanent, la toate produsele, în locul unei reclame excesive, ar înlesni organizarea unor campanii de ajutorare a oamenilor bolnavi din zonă, care necesită intervenții chirurgicale costisitoare sau întreprinderea altor acțiuni umanitare, ar fi foarte lăudabil, ar fi oportun!
Maria Anghel
Citiţi şi:
- Cătălin Drulă: Bugetul pe 2023 este un buget inflaționist și mincinos. Risipa și iresponsabilitatea fiscală a PNL-PSD continuă
- Direcţia de Sănătate Publică Bistriţa-Năsăud: Ce este risipa alimentară?
- Deputatul Bogdan Ivan: Reducem risipa alimentară din România! Prin lege!
- Despre risipa alimentară
- Pe un album Lumină-n risipă- de Margareta Moldovan
Adaugă comentariu nou