Bistrița-Năsăud -Poarta Transilvaniei. Primul județ cu brand, inclus în Rutele Culturale Europene!
- View the full image
- View the full image
- View the full image
- View the full image
- View the full image
- View the full image
- View the full image
- View the full image
- View the full image
- View the full image
- View the full image
- View the full image
- View the full image
- View the full image
- View the full image
- View the full image
- View the full image
- View the full image
- View the full image
Judeţul Bistriţa-Năsăud, cu locuri mirifice, este înnobilat cu oamenii care trăiesc aici. Ca să ne putem mândri cu casa noastră, trebuia să facem curatî în ea, să o pregătim pentru oaspeţi. Am început aceste lucruri în 2012 şi aş putea spune că astăzi suntem pregătiţi să primim oaspeţi. Împreună cu colegii primari, cu cei din administraţia publică judeţeană şi locală, am reuşit să atragem investiţii publice de 1,4 miliarde de euro, pe care le veţi regăsi în infrastructura de drumuri, în infrastructura de apă-canal, de educaţie, de cultură, de agrement. Odată cu asigurarea minimului de condiţii de viaţă şi civilizaţie, lucrurile au început să crească din toate punctele de vedere. Avem companii cu care ne mândrim, branduri importante, care fac cinste judeţului Bistriţa-Năsăud. Producătorii locali, ei în sine, sunt fiecare în parte un brand al judeţului Bistriţa-Năsăud. Scriitorii noştri, actorii noştri, tineri, muncitorii, sportivii noştri fac cinste judeţului nostru. Le mulţumesc cetăţenilor din Bistriţa-Năsăud pentru tot ceea ce fac. Au ales să română acasă, dar şi celor care trăiesc în România sau în alte ţări din lume. Prin prestaţia lor de zi cu zi, cresc imaginea judeţului Bistriţa-Năsăud şi mă fac mândru că m-am născut, crescut, format aici. Voi face în continuare toate eforturile să îi fac pe conjudeţenii mei să fie mândri de aceste locuri. Această strategie de branding este perfectibilă, va trebui îmbunătăţită cu fiecare ocazie, iar cei care ne vor spune care e direcţia de urmat sunteţi dumneavoastră", a adăugat Emil Radu Moldovan.
Preşedintele Consiliului Judeţean a anunţat că în cadrul programului de promovare a locurilor inedite, demarat de Consiliul Europei, județul Bistrița-Năsăud va face parte din „Ruta cultural-turistică Porțile Transilvaniei”, alături de Brașov și Sibiu. E o inițiativă care a prins rădăcini în 2018, concretizată acum, în urma unor demersuri ample realizate de entități din cele 3 județe. "Bistrița-Năsăud va face parte din „Rutele Culturale Europene”, ca Poartă a Transilvaniei, alături de Sibiu și Brașov. În vederea realizării unei comunicări unitare și pentru a continua demersurile din cadrul programului național, s-a decis păstrarea conceptului pe care îl are Municipiul Bistrița, respectiv „Poarta Transilvaniei”. Județul a fost și este o poartă de acces către Transilvania, e o „poartă” între porțile Maramureșului și Bucovinei. Cele mai importante proiecte turistice și de promovare ale județului, au în componență „Transilvania”- Via Transilvanica, Mocănița Transilvaniei", a explicat Radu Moldovan.
„Aţi reuşit să faceţi un film atât de frumos. Este minunat ceea ce judeţul Bistriţa-Năsăud face, împreună cu această echipă. Dacă toate judeţe din România ar fi la fel de proactive în crearea unui asemenea brand, acest lucru ar fi cât se poate de benefic. Am avut o experieanţă personală foarte frumoasă, atunci când judeţul Bistriţa-Năsăud şi-a dat concursul în realizarea documentarului Wild Charpathia. Este una dintre zonele noastre preferate din România, sunt atât de multe lucruri de văzut, de făcut. Cred că Via Transilvanica este cea mai bună iniţiativă pe care am văzut-o în România în ultimii 10 ani. România şi Bistriţa-Năsăud au propriul drum de pelerinaj şi cred că este o oportunitate. Îi invit pe toţi oamenii să vină să vadă judeţul Bistriţa-Năsăud, să parcurgă acest traseu. Atitudinea voastră proactivă este deosebit de importantă în aşezarea judeţului Bistriţa-Năsăud pe harta naţională şi internaţională a turismului, iar ceea ce faci poate aduce beneficii extrem de importante, mai ales datorită acestei viziuni clare”, a spus Charlie Ottley.
Citiţi şi:
- Președintele Moldovan: Vă invit să răspundeți la primul sondaj de opinie din strategia de brand de județ, Poarta Transilvaniei!
- De ce nu vin turiștii în județul Bistrița-Năsăud?
- Agenția de imagine WolfArt, fondată de Mihaela Ivan, și-a deschis porțile pentru afacerile bistrițene
- Doris Moldovan: Ştim ce avem de făcut! Să deschidem „Lada cu Zestre” a judeţului Nostru!
- Mihaela Ivan: 100 de Locuri Musai de Vizitat din Poarta Transilvaniei Bistrița-Năsăud, descrise cu ajutorul studenţilor de la Extensia UBB!
Comentarii
”VORBA MULTĂ, SĂRĂCIA OMULUI” sau cu cât omul gândește mai puțin, cu atât vorbește mai mult.
Despre turismul din judetul Bistrița-Năsăud se vorbeste mult, dar nu s-a facut aproape nimic pentru ca domeniul turistic să conteze. Numai cu lozinci si cu imagini nu se poate construi un brand turistic. Este nevoie de ceva concret în valorificarea potentialului turistic local, în conditiile în care judetul Bistrița-Năsăud este înconjurat de câțiva poli majori în turism. La nord si nord-vest se află Maramureșul care are ca bază turistică elemente de traditie locală foarte bine conservate, promovate și exploatate. Apoi, la est se află Bucovina cu mănăstirile ei care au dat nastere unui infloritor turism monahal și istoric, asociat cu un splendid peisaj natural specific locului. Spre sud este situat judetul Mures , care te întâmpină cu statiunea balneo-climatică Sovata-Praid, unde recent a renăscut un turism balnear de calitate. În sfârsit, spre vest se află orasul Cluj-Napoca- leaganul turismului cultural cu vestitele festivaluri, iar în apropiere Turda cu renumita “Salină” care nu mai are nevoie de nici o prezentare.
În această situație judetul Bistrița-Năsăud rămane la statutul de „zonă de tranzit” spre alte destinatii turistice. De aceea, brandul județului Bistrița-Năsăud de „Poarta Transilvaniei” sugerează deocamdată doar un loc de intrare în Transilvania, deşi ar fi câteva locuri interesante de vizitat, care asteaptă să fie puse în valoare si promovate sub aspect turistic. Altfel, judetul Bistrița-Năsăud va fi mereu în căutarea unui brand turistic.
https://youtu.be/uWC6LzFKCXs
Adaugă comentariu nou