Nu toate serviciile deconcentrate din judeţ recurg la programul de audienţe
Din totalul de 22 de servicii publice deconcentrate din judeţ, 17 instituţii au stabilit program de audienţe, dar în marea majoritate nu este instituit un sistem de monitorizare a soluţionării problemelor ridicate de către cetăţeni cu ocazia audienţelor. În cea mai mare parte a cazurilor se înregistrează numai numele persoanelor primite în audienţă fără a se conduce un registru cu problemele cetăţenilor şi modul de soluţionare a acestora.
Informaţiile au fost prezentate de către directorul executiv al Direcţiei de Afaceri Europene din cadrul Instituţiei Prefectului, în cadrul şedinţei Colegiului prefectural, de miercuri.
„În urma acţiunii de control , din analiza datelor statistice la nivelul serviciilor publice deconcentrate, a rezultat faptul că au fost pri-mite în audienţă un număr de 5.062 de persoane, din care: 29, 8%-Casa Judeţeană de Pensii; 24,7%-Inspectoratul Teritorial de Muncă; 20,7%- Direcţia Generală a Finanţelor Publice; 13,2%-Inspectoratul Şcolar Judeţean; 4,35%- Direcţia Silvică…”, a declarat Ioan Filip,director executiv, Direcţia Afaceri Europene, Dezvoltare Economică şi Conducerea Serviciilor Publice Deconcentrate.
Acţiunea de control s-a desfăşurat în perioada 10-17 iunie, în urma unei dispoziţii a prefectului Cristian Florian.
Comentarii
doream si eu o negatie pentru alocatie de stat si miau spus ca pot trimite actele necesare pe un mail dar resulta faptul ca nu lau primit sau nu vor sa al ia in considerare
va rog sa ma puneti in legatura cu un agent pentru tema aceasta va multumesc mult
Adaugă comentariu nou