Ce alegi între o mașină nouă sau una second hand

Vine un moment în viață în care o mașină este indispensabilă. Este adevărat că mersul cu mijloacele de transport în comun te ajută să economisești bani, însă uneori confortul prevalează. În plus, dacă trebuie să schimbi mai multe mijloace de transport în comun pentru a ajunge la destinație, sau stai departe de un hipermarket, sau trebuie să îți duci copilul la școală prea dimineață, o mașină îți poate îmbunătăți viața. Însă, atunci când te decizi că ai nevoie de o mașină, trebuie să pui în cântar și variantele pe care le ai. Iar dacă nu ai economisit suficient de mult, poți împrumuta bani repede (lån penge hurtigt) pentru a cumpăra mașina pe care o vrei.

Dezbaterea despre care mașină este mai bună: una nouă sau una folosită este foarte lungă și fiecare variantă are avantajele și dezavantajele ei. Însă, pentru a nu te lăsa pierdut în detalii care îți afectează prea puțin viața, cum ar fi culoarea mașinii, este indicat să te gândești foarte bine la ce îți dorești. Astfel, ar trebui să ai în vedere cât de mult vrei să cheltui pe o mașină, ce specificații și-ai dori să aibă dar și ce vei face cu ea.

Dacă ai o sumă limitată de bani poți cumpăra și o mașină nouă. Însă, o mașină full option nouă te va costa prea mult față de una second hand. Din acest motiv, trebuie să îți menții opțiunile deschie. Desigur, o mașină nouă este mai ușor de întreținut deoarece are garanția pieselor, nu a fost condusă de altcineva  înainte deci nu are vicii ascunse și nici consumabilele nu vor trebui înlocuite imediat pentru că nu a mai folosită.

Totuși, mașinile noi care au un preț mic nu au de obicei toate adăugirile care îți maximizează confortul, iar modele scoase în față nu au performanțele cele mai bun ale mărcii. Prin urmare, dacă vrei mașină nouă a cărei reclamă spune că costă o anumită sumă, așteaptă-te ca la reprezentanță să fii întâmpinat de un automobil simplu, fără atribute suplimentare.

Trebuie să ai în vedere că la aceeași bani poți cumpăra o mașină de clasă superioară, dar la mâna a doua. Târgurile de mașini sunt pline de automobile care au fost folosite puțin timp la prețuri mai mici decât în reprezentanțe. Astfel, chiar dacă nu dispui de foarte mulți bani, poți cumpăra o mașină rezistentă, de la un producător recunoscut la același preț sau mai puțin decât una nouă. În plus, o astfel de mașină poate avea climă, ABS, GPS încorporat, asistență de bord, atribute pentru care plătești în plus la o mașină nouă.

Un lucru pe care trebuie să îl ai în vedere este rezistența mașinii. La o mașină nouă te bucuri de ea primii ani, când ea este în garanție. Dar o mașină second hand mai bună îți va oferi și consumabile mai rezistente. În plus, cu cât este mai nouă mașina, cu atât mai greu va fi să îi găsești piese de schimb, iar acestea sunt mai scumpe pentru mașinile noi.

Dacă te-ai decis asupra unui model de mașină care să îți satisfacă nevoile, trebuie să cauți una cu puțini kilometri la bord în stare bună de funcționare. În cazul în care nu ai suficient de mulți bani, poți opta pentru un împrumut pentru mașină chiar dacă ai un istoric negativ de creditare (billån trods rki). Astfel, vei putea cumpăra mașina pe care ți-o dorești.

Comentarii

27/09/17 10:11
Cititor

Marea masa de romani, isi aleg o masina second , nu pentru ca nu si-ar dori una nou-noutza , ci pentru ca efectiv nu au cum "aduna" mai mult de 5-7 mii de euroi si cu banii astia nu-ti poti lua decat o astfel de masina . Noi nu ne putem compara material si financiar , cu cetatenii din aceasta UE !
Dupa Revolutie ( pardon palitura de stat ) guvernele care s-au succedat ( egal de stanga sau de dreapta ) , s-au zbatut de ceasul mortii sa infraneze fenomenul de import de masini second din CE, invocand tot felul de "smecherii" ( nu le mai enumar , ca le stiti Dvs ) si fenomenul tot n-a putut fi starpit . Asta nu pentru ca i-ar fi durut undeva de poluare si de mediu, ci efectiv ca sa-i protejeze pe cei care au investit in aceasta industrie si vor ca romanii sa le cumpare produsele asa ascumpe , chiar FOARTE SCUMPE IN RAPORT CU BANII PE CARE-I AVEM . . .
Nu va mai chinuiti ca acest fenomen nu se va putea stopa, chiar daca in timp, oamenii cheltuie mult mai mult cu piesele de schimb, ca de aia-si vand masinile cei din UE dupa 8-10-15 ani de exploatare , deoarece de la aceasta "varsta" masinile deja ... " scartzaie" si romanii accepta si masini " scatzaite " .
Totodata, romanilor putin le pasa de "utilitatile si dotarile " acestor masini prin care creste doar confortul siu elegantza ( cu GPS-uri, telecomenzi, automatizari, electrizari si cibernetizari... etc ) si siguranta in trafic , mai ales pe drumurile noastre ramane la fel . La noi, daca masina are directie, frana,faruri , incalzire si nu te ploua in ea este ok, in rest... Dumnezeu cu mila ...
Nu vedeti cati umbla pe strada cu nadragii rupti in genunchi si-n c.ur , de inca au ridicat asta la "rang " de moda ?! S-apoi la urma urmei... hotii si golanii, "sparg" masinile "bengoase" , nu second, indoite , zgariate... si/sau ruginite .
Sper ca v-am lamurit .

Adaugă comentariu nou

 
Design şi dezvoltare: Linuxship
[Valid RSS] Statistici T5