Ce trebuie să ştie asiguraţii, dacă li se refuză dreptul la tratament, doar pentru că nu au card de sănătate

Camelia Ilişuan, preşedinte CAS BN: Ce trebuie să ştie asiguraţii când merg la orice furnizor care este în contract cu Casa de Asigurări de Sănătate BN?

Că trebuie să li se acorde servicii medicale chiar dacă nu au cardul la ei, să li se acorde servicii medicale chiar dacă au cardul, dar li se blochează din diverse motive, ori că li se întrerupe comunicaţia, ori că pe parcursul procedurii de activare, respectivul utilizator o fi blocat cardul, şi asta s-a întâmplat foarte des.

Asiguraţii trebuie să ştie că sunt în drept să primească serviciile medicale, indiferent, dacă au sau nu cardul, este sau nu valid.

În cazul, în care, cardul se blochează sau este declarat de sistem, invalid, după ce i s-au acordat serviciile medicale, asiguratul trebuie să vină la noi, la sediul CAS BN, să îl deblocăm.

Adaugă comentariu nou

 
Design şi dezvoltare: Linuxship
[Valid RSS] Statistici T5