Ce trebuie să ştie asiguraţii, dacă li se refuză dreptul la tratament, doar pentru că nu au card de sănătate
Camelia Ilişuan, preşedinte CAS BN: Ce trebuie să ştie asiguraţii când merg la orice furnizor care este în contract cu Casa de Asigurări de Sănătate BN?
Că trebuie să li se acorde servicii medicale chiar dacă nu au cardul la ei, să li se acorde servicii medicale chiar dacă au cardul, dar li se blochează din diverse motive, ori că li se întrerupe comunicaţia, ori că pe parcursul procedurii de activare, respectivul utilizator o fi blocat cardul, şi asta s-a întâmplat foarte des.
Asiguraţii trebuie să ştie că sunt în drept să primească serviciile medicale, indiferent, dacă au sau nu cardul, este sau nu valid.
În cazul, în care, cardul se blochează sau este declarat de sistem, invalid, după ce i s-au acordat serviciile medicale, asiguratul trebuie să vină la noi, la sediul CAS BN, să îl deblocăm.
Citiţi şi:
- Peste 8200 de bistriţeni nu şi-au ridicat cardul de sănătate. Pentru cei care îl deţin, nu mai sunt necesare adeverinţe!
- Asiguraţii CNAS pot vedea serviciile medicale de care au beneficiat
- Cardul naţional de sănătate, obligatoriu de la 1 septembrie
- 40 de bistriţeni au refuzat cardul de sănătate din motive religioase
- Cardul de sănătate este obligatoriu. Ce se întâmplă dacă nu îl ai
Adaugă comentariu nou