Cum să-ți extinzi afacerea în Europa: 5 sfaturi de business

Europa este considerată o destinație de business atrăgătoare. Sunt două aspecte importante legate de afacerile care pot fi făcute în Europa. Pe de o parte este vorba despre legislația comunitară, care este respectată pe întregul teritoriu european. Pe de altă parte, fiecare stat care este membru al Uniunii Europene (UE) are propriile sale caracteristici. În acest articol, trecem în revistă câteva aspecte importante despre extinderea afacerilor la nivel european, dar și despre destinațiile preferate de oamenii de afaceri.

Atunci când decizi că vrei să-ți extinzi afacerea în Europa, sunt câteva lucruri pe care trebuie să le ai în vedere:

  • diferențele culturale: este normal să fie așa, pentru că în mod evident există diferențe culturale între state. Pentru a avea succes pe o piață care este diferită în plan cultural, trebuie să te asiguri că ai un plan de marketing, de promovare care se adresează cetățenilor din statul respectiv. Este important să știi că nu toate produsele sunt acceptate pe toate piețele. De asemenea, trebuie să știi care sunt produsele de același tip care există deja pe piața pe care dorești să te extinzi.   

  • importanța marketingului: este de asemenea esențial să înțelegi care sunt regulile de marketing de pe piața europeană pe care vrei să te extinzi. Ar putea să fie nevoie să modifici site-ul companiei și mesajul pe care îl transmiți, în funcție de piața pe care dorești extinderea. De asemenea, poți deschide magazine online care să fie adaptate fiecărei țări. Este esențială traducerea  site-ului în limba țării respective, sau chiar în mai multe limbi europene. 

  • factorul demografic: te ajută să faci o estimare cu privire la potențialii clienți. Datele demografice despre țara respectivă pot fi obținute de pe internet. 

  • cunoștințele juridice: este foarte posibil ca atunci când intenționezi să extinzi afacerea în Europa să ai nevoie de servicii de traducere, de exemplu traducerea documentelor de business prin academiadetraduceri.ro

  • consilier juridic: în plus, poate vei avea nevoie și de un consilier juridic, pentru a afla tot ce trebuie să știi despre legislația comercială, impozite, taxe, taxe de import (acestea diferă de la țară la țară). 

 

Destinații preferate de business în Europa

Sunt mai multe țări care pot fi destinații de afaceri europene, dar cele mai importante sunt următoarele:

  • Elveția: se bucură de stabilitate economică și înregistrează o dezvoltare rapidă a serviciilor. Chiar dacă nu este țară membră a UE, Elveția are încheiate acorduri comerciale cu UE, prin urmare beneficiază de numeroase avantaje.

  • Irlanda: este o destinație foarte bună pentru industria serviciilor, dar și pentru serviciul online. 

  • Olanda: oferă beneficii fiscale importante, cum ar fi deduceri de impozite, atât de necesare pentru cei care doresc să-și deschidă o afacere. 

  • Germania: este o altă destinație de business interesantă, pentru că este o țară mare, cu o populație importantă. Există stabilitate economică, creștere economică, dar de asemenea poate interveni și concurența. În cazul Germaniei ar fi bine să cunoști limba germană, pentru a putea comunica mai ușor cu clienții, sau partenerii de business.

Indiferent de țara pentru care optezi, este bine ca aceasta să fie atractivă din punctul de vedere al pieței de desfacere și a facilităților de care ești interesat pentru creșterea afacerii tale.

Important de reținut

  • Realizează un catalog de produse atractiv, care să aibă și un buton de „căutare”.

  • Procesul de cumpărare trebuie să fie facil pentru client.

  • Procesul de plată trebuie să fie simplu și diversificat.

  • Oferirea de cupoane de reducere clienților poate asigura un număr de clienți fideli, pe care te poți baza pentru a crește afacerea.

Imaginea se descarcă aici.

 

Adaugă comentariu nou

 
Design şi dezvoltare: Linuxship
[Valid RSS] Statistici T5