Prof. dr. Claudia Feldrihan, noul inspector şcolar de limba şi literatura română!

Schimbări la nivelul Inspectoratului Şcolar Judeţean Bistriţa-Năsăud! Noul inspector şcolar de limba şi literatura română este prof. dr. Claudia Feldrihan, prin detașare, ne-a declarat inspectorul școlar general Mihai Mureșan.

Prof. dr. Claudiua Feldrihan a deţinut funcţia de director adjunct la Şcoala Gimnazială Ştefan cel Mare din Bistriţa. Aceasta o înlocuieşte în funcţie pe prof. Ramona Salak, căreia i-a expirat contractul de management instituţional, în urma concursului de la Ministerul Educaţiei.

Prof. dr. Claudia Feldrihan este absolventă a Colegiului Naţional George Coşbuc din Năsăud, specializarea învăţătoare-educatoare, în 1998, şi a Facultăţii de Psihologie și Științe ale Educației din cadrul Universităţii Babeş-Bolyai Cluj-Napoca. În 2011, a susţinut lucrarea de doctorat „Mass-media în educaţia formală şi informală a elevilor din ciclul gimnazial”. 

***

 

Curriculum vitae

Europass

 

Informaţii personale

 

Nume / Prenume

FELDRIHAN I. CLAUDIA

Adresa

 

E-mail

[email protected],[email protected]

Cetăţenia

Romana

Data naşterii

 

Sex

Feminin

Experienţa profesională

 

Perioada

Funcţia sau postul ocupat

Principalele activităţi şi responsabilităţi

 

Numele şi adresa angajatorului

 

 

Tipul activităţii sau sectorul de activitate

Perioada

9 ianuarie 2017 –până în prezent

Director adjunct

-activităţi specifice directorului adjunct din învăţământului gimnazial, profesor la Centrul Județean de Excelență Bistrița-Năsăud(LR-6)(octombrie2019-mai2020), profesor metodist ISJ BN(din oct.2018)

-membru în comisii, concursuri/olimpiade școlare și proiecte județene/naționale/internaționale

ŞCOALA GIMNAZIALĂ „ŞTEFAN CEL MARE” BISTRIŢA

G-ral Grigore Bǎlan, Nr. 36A

Bistriţa

Jud. Bistriţa-Năsăud

Educaţie

1 septembrie 2007-până în prezent

Funcţia sau postul ocupat

Profesor de Limba și literatura română

Principalele activităţi şi responsabilităţi

-activităţi specifice învăţământului gimnazial pentru disciplina specificatǎ, inclusiv pentru Consiliere şi orientare şcolară

-responsabil (2007-2008), apoi membrual Comisiei de Asigurare a Calităţii în Învăţământul Preuniversitar  a Şcolii Generale “Ştefan cel Mare”, membru în Consiliul de Administrație(2014-2016)

- membru în grupul de lucru  desemnat de IS J Bistriţa-Năsăud pentru elaborarea subiectelor Concursului de titularizare(pentru învăṭători) ṣi evaluator în cadrul acestuia (2009), membru în Comisia de evaluare a candidaților pentru titularizare în învățământ(2014-2016)

-membru în grupul de lucru  desemnat de IS J Bistriţa-Năsăud şi MECT, pentru revizuirea programelor  şcolare de gimnaziu, pentru disciplina Limba şi literatura română(2008)

- asistent drd. în regim de colaborare la Colegiul de Institutori al Universităţii  de Nord Baia-Mare, filiala Bistriţa(2004-2006, 2007-2009)

-formator al Casei Corpului Didactic Bistriţa-Nǎsǎud(2008-2006)

Numele şi adresa angajatorului

ŞCOALA GIMNAZIALĂ „ŞTEFAN CEL MARE” BISTRIŢA

G-ral Grigore Bǎlan, Nr. 36A

Bistriţa

Jud. Bistriţa-Năsăud

Tipul activităţii sau sectorul de activitate

Educaţie

Perioada

1 septembrie 2003 – 31 august 2007

Funcţia sau postul ocupat

Profesor  de Limba şi literatura română

Principalele activităţi şi responsabilităţi

-activităţi specifice învăţământului gimnazial ṣi liceal pentru disciplina specificatǎ, inclusiv pentru Consiliere şi orientare şcolară

-formator al Centrului Educaţia 2000+ ,în cadrul programului  “Servicii de formare (TTS)  pentru Cursul “Strategii de învăţare activă pentru dezvoltarea gândirii critice la învăţământul primar”

-asistent drd. în regim de colaborare  la Facultatea de Psihologie şi Ştiinţele Educaţiei din cadrul Universităţii Babeş-Bolyai din Cluj-Napoca(începând cu 1 octombrie 2005)

-profesor itinerant, în regim plata cu ora, cu ½ normă la Şcoala Generală “Ştefan cel Mare”, Bistriţa

Numele şi adresa angajatorului

ŞCOALA GENERALĂ „ŞTEFAN CEL MARE” BISTRIŢA

G-ral Grigore Bǎlan, Nr. 36A

LICEUL DE ARTE PLASTICE „C.BABA”

B-dul Independenţei, Nr.3-5

Bistriţa

Jud. Bistriţa-Năsăud

Tipul activităţii sau sectorul de activitate

Educaţie

Perioada

1 septembrie 2002 - 31 august 2003

Funcţia sau postul ocupat

Profesor de Limba şi literatura românǎ

Principalele activităţi şi responsabilităţi

- activităţi de predare/învăţare/evaluare specifice învăţământului gimnazial

-preparator-pedagogie, la Universitatea de Artă şi Design din cadrul Academiei de Arte Vizuale “Ion Andreescu”, D.P.P.D., Cluj-Napoca(februarie-mai 2003)

Numele şi adresa angajatorului

ŞCOALA GENERALĂ  SÎNGEORZ-BĂI

Sîngeorz-Bǎi, Str.Republicii, Nr.40

Jud. Bistriţa-Năsăud

Tipul activităţii sau sectorul de activitate

Educaţie

Perioada

1 septembrie 1998 – 5octombrie 1998

Funcţia sau postul ocupat

Educatoare

Principalele activităţi şi responsabilităţi

Activităţi de predare/învăţare/evaluare specifice învăţământului preşcolar;

Numele şi adresa angajatorului

GRĂDINIṬA CU PROGRAM PRELUNGIT NR.1

Str.Parcului

Bistriţa

Jud. Bistriţa - Năsăud

Tipul activităţii sau sectorul de activitate

Educaţie

Educaţie şi formare

                                                   Perioada

                      Calificarea / diploma obţinută

    Domenii principale studiate /

competenţe dobândite

Numele şi tipul instituţiei de învăţământ / furnizorului de formare

Perioada

                      Calificarea / diploma obţinută

    Domenii principale studiate /

competenţe dobândite

Numele şi tipul instituţiei de învăţământ / furnizorului de formare

Perioada

                      Calificarea / diploma obţinută

    Domenii principale studiate /

competenţe dobândite

Numele şi tipul instituţiei de învăţământ / furnizorului de formare

Perioada

                      Calificarea / diploma obţinută

    Domenii principale studiate /

competenţe dobândite

Numele şi tipul instituţiei de învăţământ / furnizorului de formare

Perioada

                      Calificarea / diploma obţinută

    Domenii principale studiate /

competenţe dobândite

Numele şi tipul instituţiei de învăţământ / furnizorului de formare

Perioada

                      Calificarea / diploma obţinută

    Domenii principale studiate /

competenţe dobândite

Numele şi tipul instituţiei de învăţământ / furnizorului de formare

Perioada

                      Calificarea / diploma obţinută

    Domenii principale studiate /

competenţe dobândite

Numele şi tipul instituţiei de învăţământ / furnizorului de formare

                                Perioada

                      Calificarea / diploma obţinută

    Domenii principale studiate /

competenţe dobândite

Numele şi tipul instituţiei de învăţământ / furnizorului de formare

Perioada

                      Calificarea / diploma obţinută

    Domenii principale studiate /

competenţe dobândite

Numele şi tipul instituţiei de învăţământ / furnizorului de formare

 

3 februarie- 12 mai 2020

Adeverință -CRED-Curriculum relevant,educație deschisă pentru toți

Curriculum Limba și literatura română, Consiliere și Dezvoltare personală

 

Casa Corpului Didactic Cluj/ Casa Corpului Didactic Bistrița-Năsăud

 

 22 noiembrie-17 Decembrie 2019

Adeverință-Managementul clasei

Management educațional/managementul clasei de elevi

 

Fundația Cultural Umanitară  H.Coandă Oradea/Centrul de Formare Profesională H.Coandă Bistrița

 

15 noiembrie-30 decembrie 2019

Certificat de absolvire-Tehnici de public speaking și inovare în educație

Discurs,tipuri, tehnici

 

Karuna Training SRL Cluj-Napoca

 

8 februarie-3  aprilie 2019

Atestat de formare continuă a personalului didactic-Educația prin cunoașterea funcționării creierului

Elemente de neuropsihologie antrenate în învățarea școlară

Asociația Română pentru Cercetare și Inovație Cluj-Napoca

 

28 februarie 2019

Certificat de participare-SCMI

Modificări legislative privind  sistemului de control intern managerial.Managementul riscului și tehnici de evaluare a riscurilor în unitățile de învățământ

Departamentul de Formare Profesională și Programe Operaționale, Dimitrie Cantemir, Tîrgu-Mureș

 

2-10.11.2018

Adeverință-Formarea profesorilor metodiști

Metodica Limbii și literaturii române

 

Casa Corpului Didactic  Bistrița-Năsăud

 

24-30.11.2018

Certificat de absolvire-Consilier pentru dezvoltare personală

Dezvoltarea personală-oportunități

 

Karuna Training SRL Cluj-Napoca

 

18 iunie-6 iulie 2018

Certificat de absolvire-Competențe antreprenoriale

Antreprenoriatul-profilul antreprenorului, construirea unui bussines

 

USAMV Cluj-Napoca Camera de Comerț și Industrie Bistrița-Năsăud, în cadrul Start Up Plus în Nord Vest POCU/82/3/7/103946

22-24 iunie 2018

Diplomă de absolvire-Curs introductiv Lions Quest-Aptitudini pentru adolescență

Conform Metodologiei  Programului Lions Quest-Life Skills

 

Clubul Lions Bistrița

 

                                                   Perioada

                      Calificarea / diploma obţinută

    Domenii principale studiate /

competenţe dobândite

Numele şi tipul instituţiei de învăţământ / furnizorului de formare

                                                    Perioada

                      Calificarea / diploma obţinută

    Domenii principale studiate /

competenţe dobândite

Numele şi tipul instituţiei de învăţământ / furnizorului de formare

                                                    Perioada

                      Calificarea / diploma obţinută

    Domenii principale studiate /

competenţe dobândite

Numele şi tipul instituţiei de învăţământ / furnizorului de formare

                                                    Perioada

                      Calificarea / diploma obţinută

    Domenii principale studiate /

competenţe dobândite

Numele şi tipul instituţiei de învăţământ / furnizorului de formare

Perioada

                      Calificarea / diploma obţinută

    Domenii principale studiate /

competenţe dobândite

Numele şi tipul instituţiei de învăţământ / furnizorului de formare

Perioada

Calificarea / diploma obţinută

    Domenii principale studiate /

competenţe dobândite

Numele şi tipul instituţiei de învăţământ / furnizorului de formar

Perioada

Calificarea / diploma obţinută

    Domenii principale studiate /

competenţe dobândite

Numele şi tipul instituţiei de învăţământ / furnizorului de formare

Perioada

16-17 februarie 2017

Certificat de participare

Autoevaluarea sistemului de control intern managerial.Managementul riscului și tehnici de evaluare a riscurilor

Centrul de Pregătire Profesională și de Consultanță în Afaceri Transilvania, Tîrgu-Mureș

 

1-20 iulie 2018

Adeverință-Stiluri de învățare.Stiluri de predare-curs on –line

Învățarea școlară-Stiluri de predare/învățare

 

Casa Corpului Didactic a Municipiului București

 

9 martie-19 aprilie 2018

Atestat de formare continuă a personalului didactic-„ Intervenţia sistemică în educaţia pentru sănătate- abordare medicală, psiho-sociologică, pedagogică”

Educația, abordare medicală, psiho-sociologică, pedagogică

Asociația Română pentru Cercetare și Inovație Cluj-Napoca

 

23 octombrie – 15 decembrie  2017

Atestat de formare continuă a personalului didactic-”Evaluare și examinare pentru definitivat și titularizare – EEDT”

Evaluarea didactică

Casa Corpului Didactic Maramureș

 

  9 noiembrie -17 decembrie 2017

Atestat de formare continuă a personalului didactic-„LEADERSCHOOL: Management, Leadership, Comunicare”

 

Centrul Naţional de Training EDUEXPERT Craiova

 

 

  8-30 martie 2017

Certificat de absolvire -Bibliotecar

Competențe specifice

 

Karuna Training SRL Cluj-Napoca

 

  10 aprilie-30 iunie 2017

Certificat de absolvire -Competențe manageriale de educație incluzivă

Managementul instituțiilor școlare incluzive

 

Karuna Training SRL Cluj-Napoca

  10-22 septembrie2016

Calificarea / diploma obţinută

Certificat de absolvire-competențe de limba engleză

Domenii principale studiate / competenţe dobândite

Comunicare orală și scrisă-B2

 

Numele şi tipul instituţiei de învăţământ / furnizorului de formare

Karuna Training SRL Cluj-Napoca

Perioada

Calificarea / diploma obţinută

Domenii principale studiate / competenţe dobândite

Numele şi tipul instituţiei de învăţământ / furnizorului de formare

Perioada

Iulie-septembrie 2016

Certificat de absolvire-  Competențe de Mentorat școlar

Mentorat școlar

 

Karuna Training SRL Cluj-Napoca

 

Mai 2016

Calificarea / diploma obţinută

Diploma de absolvire Inițiere în Eco-Artă

Domenii principale studiate / competenţe dobândite

Inițiere în Eco-artă

Numele şi tipul instituţiei de învăţământ / furnizorului de formare

Clubul Lyons Bistrita

Perioada

Martie-Aprilie 2016                       

Calificarea / diploma obţinută

Certificat de absolvire  Competente educaționale și management educațional

Domenii principale studiate / competenţe dobândite

Competențe vizând dezvoltarea parteneriatului școală -familie, rezolvarea de conflicte

Management operational, proiectarea/ organizarea/ evaluarea activitatii unitatii de invatamant

Numele şi tipul instituţiei de învăţământ / furnizorului de formare

Karuna Training SRL Cluj-Napoca

Perioada

Aprilie-mai 2016

Calificarea / diploma obţinută

Certificat de absolvire-  Competențe informatice și de evaluare criterială prin  E-learning

Domenii principale studiate / competenţe dobândite

Competențe digitale,spirit de initiativă și antreprenoriat, de relaționare prin E-learning

Evaluare criterială

Numele şi tipul instituţiei de învăţământ / furnizorului de formare

Karuna Training SRL Cluj-Napoca

Perioada

  Septembrie-Octombrie 2015

Calificarea / diploma obţinută

Atestat de formare-EVRO- Evaluarea competențelor de comunicare scrisă în limba română – învățământul secundar

Domenii principale studiate / competenţe dobândite

Competențe de comunicare scrisă în limba română , Problematica evaluării

Numele şi tipul instituţiei de învăţământ / furnizorului de formare

Universitatea Babeș Bolyai Cluj-Napoca, Facultatea de Litere

Perioada

Aprilie 2015

Calificarea / diploma obţinută

Certificat de absolvire -Metodist

Domenii principale studiate / competenţe dobândite

Conceperea și evaluarea activității didactice, Elaborarea, implementarea  şi evaluarea fișelor de asistență etc.

Numele şi tipul instituţiei de învăţământ / furnizorului de formare

Asociaţia Karuna Bistrița

Perioada

Martie 2015

Calificarea / diploma obţinută

Adeverință  de Expert în Corpul Național al experților în Management Educațional

Domenii principale studiate / competenţe dobândite

Management general, școlar

Numele şi tipul instituţiei de învăţământ / furnizorului de formare

MECT

Perioada

Ianuarie 2015

Calificarea / diploma obţinută

Certificat de absolvire-Mediator școlar

Domenii principale studiate / competenţe dobândite

Medierea situaţiilor conflictuale

Elaborarea, implementarea  şi evaluarea planurilor de mediere

Numele şi tipul instituţiei de învăţământ / furnizorului de formare

Asociaţia Karuna Bistrița

Perioada

Calificarea / diploma obţinută

Domenii principale studiate / competenţe dobândite

Numele şi tipul instituţiei de învăţământ / furnizorului de formare

Perioada

Calificarea / diploma obţinută

Domenii principale studiate / competenţe dobândite

Numele şi tipul instituţiei de învăţământ / furnizorului de formare

Perioada

Februarie –Aprilie 2013

Atestat de formare continuă a personalului didactic

Abordări interdisciplinare, utilizarea metodelor didactice interactive, a softurilor educaționale etc.în predarea Limbii și literaturii române

Casa Corpului Didactic Cluj

 

  Aprilie-Iunie 2013

Atestat de formare continuă a personalului didactic

Instruirea diferențiată –metodologie și aplicații pentru elevii capabili de performanță și cei cu CES

Abilități de utilizare TIC pentru integrarea în comunitățile profesionale on-line

Casa Corpului Didactic Cluj

 

  2003-2011: stagiu de doctorat-susṭinerea tezei de doctorat cu titlul”Mass-media în educaia formală i informală a elevilor din ciclul gimnazial”

Calificarea / diploma obţinută

Doctor în tiinele Educaiei

Domenii principale studiate / competenţe dobândite

Comunicarea/ Comunicarea  media/Valorificarea educaṭională (formală)a experienṭelor media informale ale elevilor din ciclul gimnazial

Numele şi tipul instituţiei de învăţământ / furnizorului de formare

Universitatea „Babeṣ-Bolyai” din Cluj-Napoca

Nivelul de clasificare a formei de învăţământ / formare

ISCED 8

Perioada

23-24 mai 2011

Calificarea / diploma obţinută

Atestat membru CEAC

Domenii principale studiate / competenţe dobândite

Competențe vizate de proiectul strategic Dezvoltarea culturii calităţii şi furnizarea unei educaţii de calitate în sistemul de învăţământ preuniversitar din România prin implementarea standardelor de referinţă

Numele şi tipul instituţiei de învăţământ / furnizorului de formare

Agenṭia Română  de Asigurare a Calităṭii din Învăṭământul Preuniversitar

Perioada

12-26 mai 2010

Calificarea / diploma obţinută

Atestat de formator -Curs de formator COR 241205

Domenii principale studiate / competenţe dobândite

Pregătirea formării. Realizarea activităţilor de formare,Evaluarea participanţilor la formare,Organizarea programelor şi a stagiilor de formare

Numele şi tipul instituţiei de învăţământ / furnizorului de formare

Asociaţia Karuna Bistrița

Perioada

Septembrie-Noiembrie 2008

Calificarea / diploma obţinută

Atestat de formare continua a personalului didactic- Programul Naţional de dezvoltare a competenţelor de evaluare în Invǎţǎmântul Preuniversitar

Domenii principale studiate / competenţe dobândite

Aplicarea optimizatǎ a prevederilor  şi cerinţelor documentelor normative

Proiectarea instrumentelor de evaluare,Raportarea adecvatǎ a rezultatelor evaluǎrii

Numele şi tipul instituţiei de învăţământ / furnizorului de formare

Centrul Naţional de Formare a Personalului din Învăţământul Preuniversitar, Casa Corpului Didactic a Judeţului Bistriţa-Năsăud

Perioada

August 2008

Calificarea / diploma obţinută

Profesor  grad didactic II/ Certificat

Domenii principale studiate / competenţe dobândite

Competenṭe specifice

Numele şi tipul instituţiei de învăţământ / furnizorului de formare

Universitatea „Babeş-Bolyai” Cluj-Napoca,

Departamentul Pentru Pregǎtirea Personalului Didactic

Perioada

23 – 28 martie 2007

Calificarea / diploma obţinută

Adeverinţă de formare -Diseminarea programei şcolare pentru aria curriculară „Consiliere şi orientare”

Domenii principale studiate / competenţe dobândite

Reforma ariei curriculare „Consiliere şi orientare”,Profilul şi responsabilităţile managerului clasei

 

Numele şi tipul instituţiei de învăţământ / furnizorului de formare

Ministerul Educaţiei, Cercetării şi Tineretului, Casa Corpului Didactic Bistriţa - Năsăud

Perioada

Martie 2006

Calificarea / diploma obţinută

Adeverinţă de formare -Cursuri de formare profesionalǎ AeL   

Domenii principale studiate / competenţe dobândite

Utilizarea şi pregǎtirea materialelor educaţionale în AeL

 

Numele şi tipul instituţiei de învăţământ / furnizorului de formare

Ministerul Educaţiei, Cercetării şi Tineretului,  Siveco România SA

Perioada

Noiembrie 2006-(martie –aprilie)2005

Calificarea / diploma obţinută

Certificat de formator- Educaţia viitorilor pǎrinţi

Domenii principale studiate / competenţe dobândite

Competențe specifice

Numele şi tipul instituţiei de învăţământ / furnizorului de formare

Asociaţia Românǎ pentru Educaţie şi Dezvoltare Târgovişte în colaborare cu UNICEF şi Institutul de  Stiinţe ale Educaţiei

Perioada

Octombrie 2005

Calificarea / diploma obţinută

Adeverinţă de formare -Instruire asistatǎ pe calculator

Domenii principale studiate / competenţe dobândite

Abilitǎţi de utilizare a aplicaţiilor Office

Numele şi tipul instituţiei de învăţământ / furnizorului de formare

Ministerul Educaţiei, Cercetării şi Tineretului,Casa Corpului Didactic  Bistriţa - Năsăud

Perioada

Februarie – Martie 2006

Calificarea / diploma obţinută

Adeverinţă de formare- Managementul grupului de elevi

Domenii principale studiate / competenţe dobândite

Tehnici de intervenţie în disciplinarea elevilor,Managementul timpului de muncǎ şi odihnǎ al elevului

Numele şi tipul instituţiei de învăţământ / furnizorului de formare

Ministerul Educaţiei, Cercetării şi Tineretului, Casa Corpului Didactic a Judeţului Bistriţa - Năsăud

Perioada

August 2004

Calificarea / diploma obţinută

Profesor gradul definitiv / Certificat

Domenii principale studiate / competenţe dobândite

Competenṭe specifice

Numele şi tipul instituţiei de învăţământ / furnizorului de formare

Universitatea „Babeş-Bolyai” Cluj-Napoca,

Departamentul Pentru Pregǎtirea Personalului Didactic 

Perioada

Februarie – Martie 2006

Calificarea / diploma obţinută

Adeverinţă de formare- Predarea limbii şi literaturii române prin metodele gândirii critice

Domenii principale studiate / competenţe dobândite

Strategii interactive de predare integratǎ,Strategii interactive de interpretare a textului literar

 

Numele şi tipul instituţiei de învăţământ / furnizorului de formare

Ministerul Educaţiei, Cercetării şi Tineretului,Casa Corpului Didactic Bistriţa - Năsăud

Perioada

Octombrie 2002-Iunie2003

Calificarea / diploma obţinută

Diplomǎ de master/ Certificat

Domenii principale studiate / competenţe dobândite

Educaţia integratǎ

Dificultǎṭi de învǎţare şi principiile de bazǎ ale integrǎrii,Management educaţional,Integrarea copiilor cu deficienţe mintale, cu dificultǎţi senzoriale şi de limbaj,Dezvoltare curricularǎ

Numele şi tipul instituţiei de învăţământ / furnizorului de formare

Universitatea Babes-Bolyai

Facultatea de Psihologie şi Ştiinţele Educaţiei

Nivelul de clasificare a formei de învăţământ / formare

ISCED 7

Perioada

Iulie 2002

Calificarea / diploma obţinută

Diplomă de licenţă

Pedagogie-Limba şi literatura românǎ

Domenii principale studiate / competenţe dobândite

Ştiinţe ale Educaţiei/Discipline filologice

 

Numele şi tipul instituţiei de învăţământ / furnizorului de formare

Universitatea „Babeş-Bolyai” Cluj-Napoca,Facultatea de Psihologie şi Ştiinţe ale educaţiei

Învăţământ de zi

Nivelul de clasificare a formei de învăţământ / formare

ISCED 6

Perioada

Iulie 1998

Calificarea / diploma obţinută

Diplomă de bacalaureat/ Învăţător-educator

Domenii principale studiate / competenţe dobândite

Competenṭe vocaṭionale

Numele şi tipul instituţiei de învăţământ / furnizorului de formare

Ministerul Educaţiei şi Învăţământului, Colegiul Naţional „George Coşbuc” Năsăud

Nivelul de clasificare a formei de învăţământ / formare

ISCED 3

Aptitudini şi competenţe personale

- spirit de iniţiativă, creativitate, spontaneitate, rezistenţă prelungită la  efort de tip intelectual, aptitudini valorificate şi perfecţionateîn contextul muncii în echipă.                                     

Limba(i) maternă(e)

Română

Limba(i) străină(e) cunoscute

FRANCEZA

Autoevaluare

 

Comprehensiune

Vorbit

Scris

Nivel european (*)

 

 

Abilităţi de ascultare

Abilităţi de citire

Interacţiune

Exprimare

 

Limba

 

Engleză                    Bine

Bine

Bine

Bine

Mediu

 

 

Franceză

Foarte bine

Bine

Bine

Bine

Mediu

Competente şi abilităţi sociale

- aptitudini şi competenţe comunicaţionale, manageriale, spirit de echipă şi cooperare, elemente dobândite în contextul exercitării funcţiilor didactice specifice unui cadru didactic (în învǎţǎmântul universitar şi preuniversitar), manager școlar  şi  formator.

Competenţe şi aptitudini organizatorice

-competenţe de gestionare eficientă a  resurselor umane şi materiale, solicitate de diverse contexte didactice, precum şi aptitutidini/competenţe organizatorice exersate în contextul coordonării activităţii diferitelor proiecte, programe educaţionale şi-a cursurilor de formare desfăşurate.

Competenţe şi aptitudini tehnice

-utilizare echipament birotic.

Competenţe şi cunoştinţe de utilizare a calculatorului

- Windows, pachetul Microsoft Office (word, excel etc.).

-utilizare  Internet ṣi multimedia.

Competenţe şi aptitudini artistice

- aptitudini muzicale, literare.

Informaţii suplimentare

      Participare la manifestări ṣtiinṭifice

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Publicaţii:

  • Cărţi - coautor:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Autor:
  • Studii în periodice acreditate C.N.C.S.I.S.

 

 

 

 

 

 

  • Articole in periodice de specialitate(Didactica Nova, Mișcarea literară,Învățământ românesc integrat european,  Esențial în Educatie, Observator în Educație 2011-2019)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Articole în presa locală

(2014-2020)

 

 

- mai 2000, Facultatea de Psihologie ṣi Ṣtiinṭe ale Educatiei, Sesiunea Naţională de Comunicări Ştiinţifică- secţiunea studenţi, Cluj-Napoca,  participare cu lucrarea Alegerea profesiei didactice- o opţiune in criză?;

- aprilie, 2003, Casa  Corpului Didactic Bistriţa-Năsăud, Sesiunea de referate şi comunicări “Inovaţie şi reformă în învăţământul românesc actual”, Bistriţa, participare cu lucrarea O inovaţie accesibilă-metodologia didactică;

- decembrie, 2003, Casa  Corpului Didactic Bistriţa-Năsăud, Sesiunea de referate şi comunicări “Problematica învăţării în mileniul III”, Bistriṭa, participare cu lucrarea Învăţarea şcolară-realitate şi perspective;

-decembrie, 2003, Casa  Corpului Didactic Bistriţa-Năsăud, Sesiunea de referate şi comunicări “Adaptarea copiilor cu deficienţe în învăţământul de masă”, Bistriţa, participare;

- mai, 2005, Casa  Corpului Didactic Bistriţa-Năsăud ,Sesiunea de referate şi comunicări “Didactica din perspectiva reformei învăţământului”, Bistriţa, participare cu lucrarea”Comunicarea prin mass-media-comunicarea didactică din perspectiva reformei învăţământului” şi moderator pentru secţiunea –Învăţământ preşcolar;

- octombrie  2005, Cercul Pedagogic al Profesorilor de Limba şi Literatura română,

Bistriṭa, secţiunea liceu,  participare cu lucrarea  Stiluri de pre-lectură(scanarea şi identificarea cuvintelor cheie- tehnici operaţionale de decodare a unui text nonliterar);

-6 februarie 2006, Facultatea de Psihologie ṣi Ṣtiinṭe ale Educatiei, Simpozionul Internaţional Tradiţii, Valori şi Perspective în Pedagogia învăţământului primar şi preşcolar, ediţia I, Cluj-Napoca, participare cu lucrarea Influenţe ale  mesajelor mass-media în ciclul primar;

-11 mai 2006, Casa  Corpului Didactic Bistriţa-Năsăud, Sesiunea de referate şi comunicări “Pedagogie şi comunicare”, Bistriţa, participare cu lucrarea Medierea pedagogică a mesajelor mass-media;

-19 mai 2006, Piatra-Neamţ, Simpozionul Internaţional Şcoala modernă, cu tema Educaţie pentru carte şi prin carte,  ediţia a  IV-a, participare cu  lucrarea Textul literar şi educaţia morală a elevilor-Manualul Editurii Humanitas, Clasa a V-a;

-10 iunie 2006, Târgu –Cărbuneşti, Simpozionul Naţional  Evaluarea centrată pe competenţe în învăţământul preuniversitar,  ediţia a  I-a, participare cu  lucrarea Proiectul-metodă  de evaluare la clasa a V-a;

-2006, Piatra –Neamţ, Simpozionul Internaţional  ṣcoala Modernă, participare cu lucrarea Proiectul interdisciplinar la limba şi literatura română”;

-3 noiembrie 2006, Lugoj, Simpozionul Internaţional Învăṭământul contemporan pe coordonate europene, ediţia a II-a, participare cu lucrarea Metodele complementare de evaluare-un punct de reper în ralierea învăţământului la coordonatele europene;

- noiembrie 2006, Asociaţia Profesorilor de Limba şi Literatura Română "Ioana Em. Petrescu", Cluj-Napoca, Simpozionul Naţional de Didactica Limbii şi literaturii române, Textliterar şi contexte, ediţia a VI-a,  participare;

-noiembrie 2007, Asociaţia Profesorilor de Limba şi Literatura Română "Ioana Em. Petrescu", Cluj-Napoca, Simpozionul Naţional de Didactica Limbii şi literaturii române, Valori acronice şi contemporane ale literaturii pentru copii şi tineret, ediţia a VII-a,participare cu lucrarea Valori acroniceşi contemporane ale literaturii pentru copii şi tineret.Demers investigativ, coautor;

- 2007, Petroşani Simpozionul Naţional “Predarea interactivă centrată pe elev-învăţarea prin cooperare”, ediţia a I-a, participare cu lucrarea Metodele gândirii critice şi dezvoltarea creativităţii elevilor la limba şi literatura română;

- mai 2007, Buzău Simpozionul Naţional “Educaţia pentru comunicare-Dimensiune importantă a noului curriculum”, ediţia a II-a, participare cu lucrarea Comunicarea didactică şi managementul clasei de elevi;

-2 noiembrie 2007, Lugoj, Simpozionul Internaţional “Învăământul contemporan pe coordonate europene”, ediţia a III-a, participare cu lucrarea Comunicarea didactică-instrument al modernizării învăământului românesc;

- noiembrie 2008, Simpozionul  cu participare internaṭională”Parteneriatul ṣcoală-familie, premisă a calităṭii în învăṭământul modern” participare cu lucrarea Familia ṣi ṣcoala-parteneri educationali într-o societate modernă , coautor;

-13 ianuarie 2010, Ṣcoala Generală „Carmen Sylva”,Petroṣani Simpozionul Internaṭional de Didactică Modernă-Creativitate,  participare cu lucrarea Opṭionalul educaṭia pentru mass-media-un mijloc de educare a creativităṭii elevilor;

- 26 martie 2011, Ṣcoala Generală Ṣcoala Generală”Ṣtefan cel ”Mare”,Bistriṭa, Simpozionul Naṭional „Educaṭia incluzivă-ṣanse egale pentru fiecare copil”, participare cu lucrarea „” ṣi moderator la secṭiuneaA, Abordarea elevului din perspectiva teoriei inteligenṭelor Implicarea elevilor cu CES în învăṭământul de masă, în cadrul orelor de limba ṣi literatura română multiple;

-31 martie 2012, Ṣcoala Generală”Ṣtefan cel Mare”,Bistriṭa, Simpozionul Naṭional „Educaṭia incluzivă-ṣanse egale pentru fiecare copil”, participare cu lucrarea „Dezvoltarea competenṭelor de lectură la elevii cu CES-Aplicaṭii pentru orele de limba română”;

-3 februarie 2017,Workshopul Cum să folosim teatrul și dramatizarea în predare în cadrul proiectului Erasmus+ Basic Employability and Entreprenenship Skills at a Young Age;

-11 aprilie 2017,Workshopul Comunicarea verbal și nonverbală prin   arte în cadrul proiectului Erasmus+ Basic Employability and Entreprenenship Skills at a Young Age;

- Mai 2017,Întâlnire transnațională ,Italia, Pontecagnano Faiano, participare în cadrul Proiectului  European Erasmus+ „Basic employability and entrepreneurship skills at a young age” ;

-9-11 noiembrie 2017, Întâlnire transnațională, Cehia, Vsetin,participare în cadrul Proiectului  EuropeanErasmus+ ICE;

-25 octombrie 2018, Biblioteca Județeană G.Coșbuc”, Școala Profesională T.Morariu Salva, Conferința Internațională Youth In Erasmus + derulată în cadrul Proiectului Erasmus +KA2 Educar y orientar para vida –Life Project In European Youth;

-25 februarie 2019,Ṣcoala Gimnazială Nr.1,Bistriṭa, Simpozionul Județean Demersuri didactice inovative cu caracter interdisciplinar, ediția a II-a, participare cu lucrarea Metoda proiectului-metodă de evaluare interdisciplinară în cadrul cluburilor de lectură, CCD B-N;

-9 aprilie 2019, Școala gimnazială M.Eminescu, Năsăud, Conferința Internațională  De la joc la învățare/ From gamification to learning derulată în cadrul Proiectului Erasmus +KA2  Stand Up!Speak Out!  etc.

-Mass-media şi preadolescenţa, în Volumul Preocupări actuale în Ştiinţele Educaţiei, vol. I,  (coord. Miron Ionescu,) Ed. Eikon Cluj-Napoca, ISBN 973-7833-07-4. (2005) ;

-Management şi comunicare în actul didactic, în Volumul Schimbări paradigmatice în instrucţie şi educaţie, vol. II, (coord. Miron Ionescu) , Ed. Eikon, Cluj-Napoca, ISBN (10) 973-757-021-9, ISBN (13) 978-973-757-021-5. (2006) ;

-Educaţia pentru mass-media-o necesitate stringentă, în Volumul V al Lucrării  Fundamentări teoretice i abordări praxiologice în Ştiinţele Educaţiei (coord. Miron Ionescu şi Vasile Chiş) Ed. Eikon, Cluj-Napoca, ISBN 978-973-757-203-5. (2009) ;

-Poveşti de neuitat, (auxiliar didactic - în colaborare cu Moldovan, C.,) Ed. Karuna, Bistriṭa, în cadrul Proiectului educativ Basmul românesc-valoare şi autenticitate în educaţia şcolară (derulat de Happy Smile Bistriṭa cu avizarea MECTS ṣi ISJBN), ISBN 978-606-586-130-5. (2011) ;

-Elemente de management și comunicare în actul didactic, Ed.Esențial Media, Pitești, ISBN 978-606-650-401-0(2015);

-Techniques for Increasing Group Cohesion in the 5th Grade, coautor al studiului alături de Ștefănescu Andreia, Albulescu Ion, Iacob Lucica, în publicaţia „Educaţia 21”, nr.18/2020, UBB, Cluj-Napoca, ISSN 1841-0456, ISSN online 2247-8671, ISSN-L=1841-0456;

-Influences o; f the mass-media messages over the middle school students diagnosis study, în publicaţia „Educaţia 21”, nr.3/2006, Centrul de Cercetare şi Inovaţie în Curriculum, Ed. Casa Cărţii de Ştiinţă, Cluj-Napoca, ISSN 1841-0456. (2006) ;

-Mass Media and Lifelong Learning, în Buletinul Ştiinţific al Universităţii de Nord Baia Mare, seria A, Fascicula Pedagogie-Psihologie-Metodică, Ed. Universității de Nord, Baia Mare,  ISSN: 1454-9353 (2010).

-Managementul comunicării didactice, Industriile culturale şi „cultura de masă” a preadolescenţilor,  Educarea creativităţii elevilor prin opţionale, Influenţe ale mesajelor mass-media în ciclul primar, didactică şi managementul clasei de elevi, Opionalul educaia pentru mass-media-un mijloc de educare a creativităii elevilor, Implicarea elevilor cu CES în învăământul de masă, în cadrul orelor de limba i literatura română în Didactica Nova, publicație a CCD BN.

-Optimizarea relației grădiniță -școală –familie-prioritate CEAC, în Colaborarea grădiniță -școală!Relația educatoare-învățător-profesor, martie 2015, ISBN 978-606-650-241-2;

-Cercetarea-acțiune –o preocupare constantă a cadrului didactic modern, în Observator în Educație, august 2015, ISSN 2344-4258, ISSN-L-2344-4258;

-Individualizarea învățării la elevii cu CES din învățământul de masă în cadrul orelor de limba și literatura  română, în Învățământ românesc integrat European,aprilie-iunie 2016 ISSN 2537, ISSN-L 2537-2866;

-Gânduri despre Reconcilierea unui poet în Mișcarea literară, 2017, ISSN 1583-1957;

-De la Piața Reconcilierii la călăuza întunericului în Mișcarea literară, 2017, ISSN 1583-1957;

-Un vis al inteligenței libere-între adevăr și refuzul mediocrității,  în Mișcarea literară, 2017, ISSN 1583-1957;

-Mass-media –textele modale și dimensiunea de gen la ciclul gimnazial, în Învățământ românesc integrat European,ianuarie-martie 2018, ISSN 2537-2866  ISSN 2537-2866;

-Comunicarea intrapersonală a elevilor-fundament al dezvoltării personale, deziderat al noilor programe școlare, în Învățământ românesc integrat European,aprilie-iunie 2018, ISSN 2537-2866  ISSN-L 2537-2866;

-Evaluarea curriculum-ului predate prin metoda proiectului-aplicații interdisciplinare la limba și literatura română, în Incursiune în curriculum, ianuarie 2018, ISBN 978-606-575-920-6;

-Profesorul-manager al demersului didactic în lucrările Simpozionului Profesori și elevi-actori ai educației într-o societate modernă, aprilie 2018, ISSN 2360-2562 ISSN-L2360-2562, CCD VASLUI;

-Optimizarea integrării elevilor cu CES în învățământul de masă prin intermediul orelor de limba și literatura  română în lucrările Simpozionului CES spre SUCCES, august 2018, ISBN978-973-0-27563;

-Orele aspre sau despre asprimea delicată a unei singurătăți lirice,  în Mișcarea literară, 2018, ISSN 1583-1957.

Comunicarea intrapersonală a elevilor -fundament al dezvoltării  personale,

deziderat al noilor programe școlare

Claudia Feldrihan

Școala Gimnazială Ștefan cel Mare, Bistrița

Comunicarea intrapersonală a elevilor -fundament al dezvoltării  personale,

deziderat al noilor programe școlare

Claudia Feldrihan

Școala Gimnazială Ștefan cel Mare, Bistrița

nicarea intrapersonală a elevilor -fundament al dezvoltării  personale,

deziderat al noilor programe școlare

Claudia Feldrihan

Școala Gimnazială Ștefan cel Mare, Bistrița

-Școala Gimnazială „Ștefan cel Mare”-un sfert de veac de existență, Cristmas Show la Școala Gimnazială „Ștefan cel Mare” Și generozitatea se „educă”, O altfel de săptămână  la Școala Gimnazială „Ștefan cel Mare”, Școala Gimnazială „Ștefan cel Mare” își numără olimpicii, Cupa 1 iunie la Handbal , Școlile Năsăudului așezate la loc de cinste de dr.Gh.Pleș, la sărbătoarea orașului,Cupa1 iunie la handbal, o tradiție a Școlii Gimnaziale Ștefan cel Mare, #Experientze de Ziua Educației la Școala Gimnazială Ștefan cel Mare, Cupa Moș Crăciun 2017-handbal fete și băieți-ciclul gimnazial,  Școala Gimnazială Ștefan cel Mare, Proiectul Reading for Life al Clubului de lectură #Experientze la a doua ediție,  O nouă generație a Școlii Gimnaziale Ștefan cel Mare învață că dăruind vei dobândi, Activităţi nonformale în cadrul proiectului „Reading for life” ed II, Clubul de lectură # Experientze,  Clubul de lectură #Experientze-Citim, deci existăm!, Învățarea experiențială, fundament al educației nonformale la la Școala Gimnazială Ștefan cel Mare etc.

                   

 

 

Adaugă comentariu nou

 
Design şi dezvoltare: Linuxship
[Valid RSS] Statistici T5