Erasmus+. Cum să folosim teatrul în predarea antreprenoriatului
În perioada 23-27 ianuarie 2017, a avut loc prima sesiune scurtă de învățare din cadrul proiectului Erasmus + BASIC EMPLOYABILITY AND ENTRPRENEURSHIP SKILLS AT A YOUNG AGE coordonat de Şcoala Gimnazială Ştefan cel Mare, Bistriţa. La această mobilitate au participat prof Anca Lazaric( coordonator) şi prof. Alexandra Stoica alături de alte 13 cadre didactice din ţările partenere. Mobilitatea a avut loc la Kildare Place School, Dublin, Irlanda.
Tematica acestei sesiuni de învăţare a fost „How to use drama to teach employability and entrepreneurship”-cum se poate folosi teatrul ca metodă de predare a antreprenoriatului. Activitatea de învăţare s-a dovedit a fi foarte utilă, participanţii având atât ocazia să asiste la ore în care principalele metode de predare au fost teatrul, învăţarea prin cooperare, predarea în perechi, programul de predare Aistear, cât şi să participe la cursuri de formare pe aceste teme.
Rezultate obţinute:
- tehnici de utilizare a teatrului, a jocului de rol şi a pantomimei în predare
- tehnici de predare a antreprenoriatului prin teatru şi invăţare prin cooperare
- utilizarea învăţării prin cooperare ca metodă de dobândire de competenţe: creativitate, stimă de sine, muncă în echipă, flexibilitate, încredere
- tehnici de utilizare a programului de învăţare integrată AISTEAR care include munca în echipă, comunicare, învăţare- predare în echipă, managementul timpului
- cunoştinţe despre sistemul irlandez de învăţământ
- cunoştinţe despre cultura şi istoria Irlandei, dar şi despre limba irlandeză
Citiţi şi:
- Prof. dr. Claudia Feldrihan, noul inspector şcolar de limba şi literatura română!
- Abordarea inovativă a procesului didactic în educația timpurie
- Cadre didactice şi elevi de Şcoala Gimnazială Mihai Eminescu, în Italia, printr-un proiect Erasmus
- ErasmusDays la Şcoala Gimnazială “Ştefan cel Mare” din Bistriţa
- Competenţe noi pentru profesorii Şcolii Gimnaziale “Ştefan cel Mare” din Bistriţa
Adaugă comentariu nou