Foarte bine pentru directorul Sanda Vişan şi Casa Judeţeană de Pensii

Directorul executiv Sanda Alina Vişan de la Casa Judeţeană de Pensii Bistriţa-Năsăud a obţinut calificativul „Foarte bine” la evaluarea performanţelor profesionale. Evaluarea Casei Naţionale de Pensii Publice s-a derulat marţi, la Bucureşti.

„De mulţi ani instituţia noastră şi conducerea, implicit, nu a mai obţinut acest calificativ „Foarte bine”. Sunt indicatori realizaţi împreună cu întrega echipă de la Casa Judeţeană de Pensii, care încununează munca de pe parcursul unui an. Au fost multe lucruri pe care am reuşit să le îmbunătăţim şi sperăm să menţinem standardele şi pentru perioada următoare, în folosul cetăţenilor şi a beneficiarilor serviciilor noastre”, ne-a declarat Sanda Alina Vişan, de altfel, cel mai tânăr director al unei case teritoriale de pensii de la nivel naţional.

Reducerea numărului de reclamaţii referitoare la atitudinea şi comportantul funcţionarilor, precum şi la calitatea informaţiilor furnizate la ghişeu, monitorizarea coerenţei datelor din bazele centrale de asiguraţi şi de pensionari, reducerea numărului de posibile erori la comunicarea la plată a drepturilor de asigurări sociale şi a indemnizaţiilor prezute de legi speciale, numărul de prejudicii depistate ca urmare a controalelor CNPP, Curţii de Conturi şi a misiunilor de audit intern sunt pe lista indicatorilor de performanţă. De asemenea, în evaluarea directorului executiv al CJP B-N s-a ţinut cont de gradul de soluţionare a incompatibilităţilor dintre diferitele tipuri de pensii sau prestaţii, precum şi dintre acestea şi venituri, de gradul de soluţionare favorabile a litigiilor, de gradul de soluţionare al dosarelor întocmite pe baza formularelor europene, de gradul de recuperare a debitelor, de creştere a numărului de contracte de asigurare socială activă sau de ponderea beneficiarilor care primesc prestaţii prin cont bancar din totalul beneficiarilor de prestaţii.Nu în ultimul rând, în analiza activităţii şefului CJP B-N a fost ţinut cont de organizarea activităţii de expertiză medicală (asigurarea dotării necesare cabinetelor de expertiză, gradul de efectuare a revizuirilor medicale la termen), de creşterea calităţilor serviciilor de prevenire acordate angajatorilor, cu preoponderenţă IMM-uri, dar şi de comunicarea cu mass media, în vederea asigurării unei imagini corecte a instituţiei.

Adaugă comentariu nou

 
Design şi dezvoltare: Linuxship
[Valid RSS] Statistici T5