Ing. ec. Mircea Taloş, candidatul Partidului Naţional Ţărănesc la Consiliul Judeţean: Candidez pentru că am pregătirea tehnică, economică, politică și administrativă, am experiență și maturitate
Dragi concitadini și conjudețeni,
Vă prezint, cu ajutorul presei bistrițene, succinte date despre mine, despre motivele candidaturii mele în numele Partidului Național Țărănesc Maniu Mihalache și despre ce îmi propun să realizez ca președinte al Consiliului Județean Bistrița-Năsăud.
Cine sunt?!
Cu siguranță, nu sunt o beizadea promovată de banii dubioși ai tăticului sau marioneta vreunui îmbogățit peste noapte. Nu sunt cumpărător de “diplome de apartament", nu sunt vreun sinecurist ajuns prin oportunism, traseism sau slugărnicie pe vreo funcție bugetară gras plătită, nu sunt vreun răsfățat al presei ușor cumpărabile.
Sunt un om normal, născut și crescut într-o familie de țărani inteligenți și harnici din Măluț (care au crescut 4 copii, toți absolvenți de studii superioare la facultăți de prestigiu), care a luat în serios însărcinările date de părinți în copilărie, care a luat în serios școala, care a promovat toate fazele locale la olimpiadele școlare la care a participat, care a urmat la timp studiile superioare (licențe la Autovehicule Rutiere Brașov si ASE București).
Sunt un om care a luat în serios munca sub toate formele ei și care, la aproape 64 de ani, începe ziua la 6:30 dimineața și o încheie după 22:30 seara, lucrând inclusiv sâmbăta, și care, în ultimii 30 de ani, nu a avut concediu de odihnă mai mult de o săptămână.
De ce candidez?
Cu siguranță, nu o fac pentru că aș cunoaște toate problemele județului Bistrița-Năsăud și aș avea "soluții miraculoase" pentru ele, așa cum șablonard, populist și fățarnic susțin mai toți mediocrii care au invadat spațiul politic. Nici pentru că aș fi cel mai mare "patriot" care-și "iubește nespus concetățenii", atât de mult încăt i-ar ține strâns în jurul lui pentru a împietri județul pe ultimele locuri în țară la mai toate capitolele: socio-economice, de infrastructură și servicii publice și pe ultimul loc în privința veniturilor salariale din economia reală.
Candidez pentru că așa e normal și așa trebuie să facă orice om preocupat de binele familiei sale, al localității, județului sau al țării sale. Anume, pe baza unor valori și principii în care crede și pe care le trăiește, să se alăture unei formațiuni politice - în cazul meu, celei mai nobile formațiuni politice românești, cu o perenă și respectabilă fundație doctrinară: morala creștină, patriotismul luminat, democrația desăvârșită și dreptatea socială.
Pe lângă baza doctrinară, am mai preluat drept moștenire politică și cele trei direcții strategice de proiect de țară:
- Reașezarea deplină și pentru totdeauna a națiunii române alături de celelalte civilizații europene în UE și structurile de apărare euroatlantice;
- Reinstaurarea monarhiei;
- Readucerea tuturor teritoriilor strămoșești și a fraților aflați încă sub ocupație străină la patria mamă.
La fiecare ciclu electoral, ne vom prezenta în fața celor cu drept de vot pentru a le propune un mod de guvernare, la nivel național, regional, județean și local, bazat pe aceste principii, valori și direcții strategice. Mi-am asumat această obligație în perioada tulbure și extrem de ostilă din anii ‘90, anii dominației grupării KGB-ist iliesciene, atunci când am avut privilegiul și onoarea să-i întâlnesc și să-i cunosc pe seniorii eroi, supraviețuitori ai temnițelor comuniste. O să-mi onorez această obligație atât timp cât puterile fizice și intelectuale mă vor ajuta, indiferent de împrejurări, de șanse sau de eforturile pe care trebuie să le fac.
Candidez pentru că am pregătirea tehnică, economică, politică și administrativă, am experiența și maturitatea superioare majorității celor care se prezintă pentru a solicita votul pentru CJ. Candidez pentru că nu am dreptul să las moștenirea seniorilor în negura uitării.
Ce îmi propun să realizez?
Cu siguranță, nu îmi propun să avansez promisiuni populiste, cu sute de kilometri de drumuri județene modernizate, cu sute de kilometri de rețea pentru alimentare cu apă și canalizare, cu sute de kilometri de rețea pentru alimentarea cu gaz, cu infrastructura socială privindu-i pe vârstnici și pe conjudețenii cu probleme speciale salvate, cu pârtii de schi pe dealuri și stațiuni balneare fanteziste, cu infrastructura de sănatate reanimată… Nu voi promite că transform peste noapte groapa de gunoi neecologică de la Tărpiu într-o stație modernă de sortare și valorificare optimă a deșeurilor, nici că voi scăpa județul de lacoma firmă SUPERCOM, care încasează tarife nesimțite și își bate joc de firmele bistrițene care îi vând produse sau îi prestează servicii, refuzând plata cuvenită luni de zile sau chiar ani.
Nu voi face acest lucru, pentru că l-au facut alții și județul nostru continuă să rămână pe ultimul sau penultimul loc în regiune, în toate domeniile sus-pomenite, și pe ultimul loc în România în privința veniturilor angajaților din sectorul privat. În schimb, suntem campioni pe regiune și printre primii pe țară în privința procentului cu cheltuiala pe salarii a celor angajați în sistemul bugetar.
România în ansamblul său, cu regiunile, județele, municipiile, orașele și comunele sale, nu are nevoie de inovații sau de experiențe haiducești în domeniul guvernării și administrației publice. Există legi, instituții și bune practici în toate țările Europei civilizate. Nu trebuie decât să le cunoaștem, să le adaptăm și să le implementăm și aici, la noi.
Cred cu tărie în sistemul democratic european și că singura soluție de scoatere a României din mocirla în care o mențin urmașii iliescului este urmarea exemplului din aceste țări și utilizarea integrală a tuturor fondurilor pe care UE le pune la dispoziția României. Fiindu-le teamă postiliiștilor de rigoarea, de costurile rezonabile acceptate pentru utilaje materiale și servicii, de calitatea superioară pretinsă de UE pentru investițiile finanțate, au rămas neconsumate miliarde de euro alocate României în bugetele multianuale europene.
Deși am accesat doar parțial banii europeni, un procent îngrijorător din investiții au fost de calitate îndoielnică și un număr incredibil de mare de investiții au fost realizate doar pe hârtie, județele “roșii” din România fiind campioane la fraudarea fondurilor europene.
Primele decizii
- Toate structurile bugetare care depind de CJ le voi curăța de mediocrii, rubedeniile și activiștii politici roșii care le-au împânzit și au sufocat societățile comerciale din subordinea Consiliului Județean;
- Toate investițiile care vor fi realizate prin CJ și prin unitățlle administrative din județ vor fi realizate exclusiv pe baza unei strategii profesioniste de dezvoltare durabilă a județului;
- Cea mai importantă direcție din CJ va fi Direcția de Dezvoltare Durabilă, în care vor lucra exclusiv specialiști de primă clasă în creionarea proiectelor europene, în urmărirea implementării acestora și realizarea unor lucrări de cea mai înaltă calitate;
- După patru ani de mandat, voi salva județul din rușinosul loc ultim sau penultim la nivel regional și o să-l așez între primele trei județe la toți indicatorii socio-economici de care CJ este legal responsabil.
Separat, vă prezint mai detaliat viziunea mea privind gestionarea ecologică a deșeurilor la nivel județean.
Așa să îmi ajute Dumnezeu!
Ing. ec. Mircea Taloș
Citiţi şi:
- Mircea Taloş (preşedintele Partidului Naţional Ţărănesc Maniu Mihalache): Ne propunem un consilier judeţen, un consilier municipal şi consilieri locali în 10 localităţi!
- Sorin Hangan: Din vară, PNL va veni cu un program de guvernare serios pentru Bistriţa
- Viceprimarul Ionel Tomi intră în cursa pentru funcţia de primar al comunei Ilva Mare
- Mircea Taloș, președinte executiv al Partidului Național Țărănesc Maniu-Mihalache, în urma fuzionării cu Partidul Corectei Guvernări
- Mircea Taloș (președinte Partidul Național Țărănesc Maniu Mihalache BN): Reconstruim o Românie MODERNĂ, PROSPERĂ ȘI CREŞTINĂ!
Comentarii
DOOOOMNUL MIRCEA, DVS sunteti deja ... " ISTORIE " ... !
Adaugă comentariu nou