Ioan Ţintean (vicepreşedinte CJ): Vom verifica cu Poliţia Rutieră respectarea limitelor de tonaj pe drumurile judeţene

Vicepreşedintele Consiliului Judeţean, Ioan Ţintean, a anunţat, în cadrul unei conferinţe de presă, că va susţine un program amplu de protejare a drumurilor judeţene modernizate. În fapt, staff-ul administraţiei judeţene, a constatat faptul că multe din drumuri judeţene modernizate se deteriorează din cauza nerespectării limitelor de tonaj maxime admise pentru vehicule.
„Destul de des întâlnim pe drumurile judeţene modernizate maşini peste greutate admisă de normele care prevăd încărcătura maximă pe osie. În acest sens, am convocat Comparitmentul de verificare a transporturilor, iar prima măsură pe care o vom lua foarte repede, în decurs de 10 zile, este aceea de a semnaliza cu indicatoare şi de a urmări îndeaproape, împreună cu reprezentanţii Poliţiei Rutiere, ce încărcături vor avea maşinile de capacitate mare pe aceste porţiuni de drumuri. După cum se ştie, fundaţia drumurilor nu este atât de solidă ca la drumurile naţionale, iar dacă maşinile sunt încărcate peste greutatea normală, tot ceea ce am realizat noi într-o perioadă scurtă, tot aşa de repede vor fi distruse şi tot efortul nostru va fi diminuat”, a declarat Ioan Ţintean.
Vicepreşedintele CJ a mai spus că, în aceste zile, Comisia specială de analiză şi verificare a contractului dintre Consiliul Judeţean şi Vitalia îşi continuă lucrările, în sensul că sunt evaluate toate aspectele din Caietul de sarcini, oferta tehnică etc.. „Verificăm toate nemulţumirile cetăţenilor, precum şi parte din nemulţumirile constructorului, care ne-a semnalat o serie de deficienţe cu privire la modul în care operatorul întreţine acest centru de management integrat al deşeurilor. Raportul pe care-l va întocmi comisia, după cele 60 de zile, va scoate la suprafaţă neajunsurile care există în modul de operare”, a mai precizat Ioan Ţintean.

Comentarii

10/09/16 12:23
Cititor de Bistrita

Domnul Tintean, acest fenomen, se intampla deoarece :
- Prin modernizarea drumurilor, exista "punti" de scurtare a traseelor , prin care, soferii isi fac economii de timp si combustibili auto ... ;
- Pe drumurile principale, Politia Nationala efectiv ii terorizeaza pe soferi cu "radarele antiviteza " si acestia aleg variante ocolitoare, ori secundare, pentru ca pe acolo, Politia Rutiera, actioneaza doar "din cand in cand "...
- Din cauza cuantumului mare al pretului la politzele RCA, foarte multi transportatori, efectiv , in disperare de cauza , circula fara asigurare ( RCA )... si pe drumurile secundare, cei de la Autoritatea Rutiera si de la Politia Rutiera, actioneaza mai "rar" ... ca este nevoie de ei, pe drumurile principale si mai intens circulate .
Problema este ca la inceputurile acestor drumuri, sa se monteze indicatoare de limitare a tonajului si data in competenta Posturilor Comunare de Politie, activitatea de control si cooperare cu Autoritatea Rutiera ( si Min Transporturilor ) in " cantarirea " si controlul traficului greu pe aceste drumuri .
Romanii nostri sunt foarte inventivi... si cauta permanent, variante "ocolitoare " a autoritatilor care-i pot "controla " , mai ales ca in actualul context, exista Posturi de Politie " incuiate " si cu scanduri in geamuri, ca politistii din cauza conditiilor "excelente " de munca, trai si remunerare ... si-au dat demisia ori s-au pensionat si nu mai are cine- inlocui .
No de aia, camionagiii aleg " variante ocolitoare " ... !

Adaugă comentariu nou

 
Design şi dezvoltare: Linuxship
[Valid RSS] Statistici T5