Cum se obţine Certificatul privind domiciliul înregistrat în Registrul naţional de evidenţă a persoanelor!
Serviciul Public Comunitar de Evidență a Persoanelor al Județului Bistrița-Năsăud, cu sediul în municipiul Bistrița, str. Dogarilor, nr. 4C, informează cetăţenii că, în conformitate cu prevederile Ordonanței Guvernului României nr.33/2002 privind reglementarea eliberării certificatelor și adeverințelor de către autoritățile publice centrale și locale, cu modificările, prin Legea nr.223/23.04.2002 și Normelor de lucru privind procurarea şi transmiterea în străinătate a certificatelor şi extraselor de pe actele de stare civilă, precum şi a datelor cu privire la domiciliul şi reședința unor persoane, aprobate prin H.G. nr. 220/2006 cu modificările și completările ulterioare, au dreptul să solicite emiterea unui certificat care să ateste domiciliul.
Certificatul privind domiciliul înregistrat în Registrul naţional de evidenţă a persoanelor, necesar în vederea obținerii unor drepturi sau a apărării intereselor acestora în străinătate, precum și Formularul standard multilingv eliberat în baza Regulamentului (UE) 2016/1191, poate fi solicitat personal sau prin împuternicit cu procură specială ori împuternicire avocațială, la Serviciul Public Comunitar de Evidență a Persoanelor al Judeţului Bistrița-Năsăud, Serviciului Public Comunitar Local de Evidenţă a Persoanelor, pe raza căruia/căreia au domiciliul, sau la Direcția Generală pentru Evidența Persoanelor București.
Cererea de eliberare a Certificatului privind domiciliul înregistrat în Registrul național de evidență a persoanelor va fi însoțită de următoarele documente:
- actul de identitate în original;
- procură specială în original și, după caz, traducerea acesteia în limba română, legalizată, de asemenea în original, în situația în care documentul este autentificat de către autoritatea străină competentă;
- împuternicire avocațială, dacă se solicită eliberarea certificatului prin avocat, împuternicit de către titular sau reprezentantul legal al acestuia;
- actul de identitate al mandatarului în original, dacă Certificatul se solicită prin împuternicire sau avocat.
DIRECTOR EXECUTIV
Lucian Borgovan
Citiţi şi:
- Peste 1500 de bistriţeni au actele expirate din perioada 2012-2013
- Până în 19 mai, se depun cererile pentru ajutor de minimis la cartof!
- Iată cum arată portalul web de generare a certificatelor digitale UE privind COVID! Obținerea certificatului, în mai puțin de 10 pași
- In atenţia nãsãudenilor
- Serviciul Public Comunitar Local de Evidenţa Populaţiei Năsăud- informare cu privire la realizarea actelor de stare civilă şi a cărţilor de identitate pentru cetăţenii românii
Comentarii
Mai, ati inventat tot felul de prostii si de evidente peste evidente . Poi nu exista o evidenta a populatiei la nivel national ? Ma terminati odata cu tot felul de " evidente " asa... numai sa creati posturi pentru altii, care sa mai tina si aceasta evidenta .
Adaugă comentariu nou