Prefectura dă asigurări: stocurile de sare, materiale antiderapante ale drumarilor sunt reale!

Prefectul Ani Bob a declarat în cadrul şedinţei Colegiului Prefectural că firmele care şi-au adjudecat contractele de întreţinere a drumurilor naţionale şi judeţene pe perioada sezonului rece 2012-2013 au fost verificate de funcţionari ai Instituţiei prefectului şi ai ISU BN.
Şeful Secţiei Drumuri Naţionale Bistriţa-Năsăud, ing. Alexandru Slavita, a precizat că în bazele din judeţ sunt asigurate stocurile pentru perioada următoare, sincope fiind doar în aprovizionarea cu sare de la Salina Dej, remediate şi acestea din mers. Practic, este asigurat 70% din cantitatea necesară de sare (n.n. – în baze sunt peste 500 tone) şi tot atât pentru materialul antiderapant, iar autoutilitarele sunt în dispozitiv. Vorbim despre un parc auto de 25 maşini cu lamă (care împrăştie şi materialul antiderapant), şapte încărcătoare, două autogredere şi un remorcher, cu posibilitatea de suplimentare, în condiţii meteo dificile. “Personalul nostru este în acţiune non-stop, avem asigurată permanenţa. La nivelul dispeceratului sunt preluate şi transmise informaţiile despre starea drumurilor”, a completat Slavita.
În ceea ce priveşte deszăpezirea drumurilor judeţene, ing. Alexandru Orţan, şef servuciu în cadrul Consiliului Judeţean, a menţionat că pentru cei 648 kilometri de reţea au fost stabilite niveluri de viabilitate, astfel că intervenţiile sunt prioritizate. “Nu putem fi prezenţi concomitent în toate punctele”, a explicat răspicat Alexandru Orţan.
Acesta a menţionat că pe drumurile modernizate (asfaltate) se circulă bine, iar pe drumurile judeţene pietruite, unde zăpada este bătătorită, circulaţia este îngreunată. SC LDP SA, care acţionează pe cele cinci zone licitate de Consiliul Judeţean, are stocurile asigurate, iar 23 utilaje sunt pregătite permanent să intervină pentru ca circulaţia să se desfăşoare în condiţii de siguranţă.

Comentarii

21/01/13 09:37

500 tone de sare sunt suficiente pentru a distruge asfaltul pe 500 de kilometri incat se fie nevoie de reasfaltare sau se pot degrada peste 1500 km incat sa fie nevoie doar de reabilitare .
Mult succes si cu sarea inainte!

Adaugă comentariu nou

 
Design şi dezvoltare: Linuxship
[Valid RSS] Statistici T5